Tömegbalesetet okozott a gyalogos

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.08.24. 13.30

Nem kérdez, csak lazán átbattyog, hátha nem végzi puhára gázolt húspépként. Szerencséje volt, megúszta, de a közlekedők nem köszönték meg a mutatványt, tömegbaleset lett a történet vége.

Autópályán nem sétálunk. Főleg nem keresztben, három sávon keresztül. Igaz Kína picit másképp működik, sok az ember, még több a buggyant. Mint ez az asszony az alábbi felvételen. Nem kérdez, csak lazán átbattyog, hátha nem végzi puhára gázolt húspépként. Szerencséje volt, megúszta, de a közlekedők nem köszönték meg a mutatványt, tömegbaleset lett a történet vége.

Ráadásul a nő ezek után simán eltűnt a helyszínről, mintha mi sem történt volna. A helyi média azóta is keresi.


Kommentek

  • maria222

    “Igaz Kína picit másképp működik, sok az ember, még több a buggyant.”
    Ez igaz is! Nem is volt a nő százas!!!

  • v_Petya25

    Meg a sofőr is egy igazi balfasz volt, megáll az autópálya közepén és csodálkozik hogy telibeverik. Ahogy szabad az út, gázt-gázt-gázt és nem bámészkodni kéne…

  • menőmanó

    Ez a videózó balfék biztos csak dísznek tartja a tükröt.
    A megpördült teherautó elkaphatta volna azt a hülye nőt, legalább nem tudott volna meglépni. Egy jó kis combnyaktörés kijárt volna neki. :)

  • kocogok

    Már máskor is mondtam: barom mindenhol van …

  • v_gabe

    Miért is állt meg a kamerás kocsi…?

  • PAlex

    Tükör b@zdmeg, tükör.
    Még lakott területnél 30-nál is azt lesem, ha fékezek.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.