Orrukon pörgő munkagépek

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.08.22. 15.00

Csak nézel majd mint a moziban, ha meglátod mire képesek ezek a Bobcatek!

Rengeteg extrém sport van, amiben lélegzetelállító trükköket mutatnak be a sportolók bringával, gördeszkával, motorral, autóval vagy akármilyen eszközzel ami mozog és elbírja egy ember súlyát. Azonban most egy különösen örült módját mutatjuk be a freestyle technikának.
Ezekhez a trükkökhöz több éves tapasztalat szükséges, nem elég egy gyorsan elvégzett OKJ-s targoncavezetői tanfolyam. A Bobcatek általában nem erre vannak kitalálva, hanem földmunkára, de a gépkezelők igen látványos módot találtak az unalmasabb napok elűzésére. 
Azért nem minden papsajt….
Egyébként a vállalt aki ezekért a kis gépekért felelős, már 1947 óta készít kisméretű haszonjárműveket. 1960-ban bemutatták az M400-as kompakt rakodót és 1962-ben már a Bobcat márkanevet használták, a 440-es modell megjelenésével. Les Melroe és a reklámügynök Lynn Bickett állandósították a Bobcat márkanevet, ráadásul egy hosszú utazás alkalmával kitaláltak egy új szlogent: “erős, gyors és mozgékony”. A Melroe vállalatot 1969-ben megvásárolta a Clark Equipment Company, majd 1995-ben az Ingersoll-Rand. Jelenleg a Doosan birtokolja a Clark Equipment Company-t, ami a Bobcatet működteti. Mostanra a Bobcat világszerte bejegyzett márkanév. 
forrás: wiki

Kommentek

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.