Alaposan megkopott az S-osztály fénye

Márkaszerviz az utcán

Szerző: Földes Attila levél küldés 
Dátum: 2013.08.22. 16.00

Úgy fest, sikerült megtalálnunk a város legolcsóbb szervizét. Mégsem ajánlanánk jó szívvel.

Mikor láttatok utoljára ennyire barbár módon alábakolt járgányt? Az utcai Mercedes-márkaszerviz amúgy szemlátomást működik – most nem a felnik lelopása lehetett a felbakolás apropója – tegnap még másként nézett ki az autó. Kíváncsiak vagyunk, mi lesz belőle. Talán látjuk még egy megkímélt, jó állapotú, keveset futott, hölgy tulajtól kezdetű hirdetésben?

Belépő kérdés: Ha a bontott tégla darabja 30 forint, akkor mennyit ér az emelő?

 

Ennyi gittet még nemecsek ernő sem látott egy kupacban

Kommentek

  • Ambrus Gergely

    10 év múlva ugyanez a sors vár a mostani sokak által vágyott 35 milliós w222 S mercire.
    Megbolonduló elektronika, hibás műszerfal panelek, rozsdásodás, a csodás mágikus 2 milliós futómű cseréje, aztán beszar a sávtartó, parkolóradarok, stb,stb. még a végén a ledes hangulatvilágítás is meghibásodik.
    Persze ezeket majd szakszerűen fogja cseréltetni a 2.-3. tulaja az autónak, mikor a piaci értéke épp ezek miatt 3-4 millió lesz a gépjárműnek pár év után.. :)
    Majd jön a sufnituning.

  • Drakmusz

    Kedves Gergely!Szerintem nyugodj meg,ülj bele a 25 éves gépjárművedbe,és álmodozz tovább!

  • Ambrus Gergely

    Drakmusz

    Na itt az első ember aki magára ismert a leírásomból! :)
    Gondolom tankolni nincs pénzed az “új” 10 éves lógó futóművű kocsid, nemhogy javíttatni.
    Nem azt kell lenézni akinek öregebb autója van, viszont azt becsülettel fent tudja tartani, hanem a magadfajtákat, akik túlvállalják magukat, hogy kifelé sokat mutassanak.
    Amúgy kösz, nem kérek a primitív feltételezgetéseidből, jól elvagyok az X5-ös BMW-mel, szép a bézs belső, évente kétszer kap ápolást, a 3 ezres dízelmotor is jó kondícióban van.
    De beleülök akkor és álmodozok tovább, mi lenne ha csak okos emberek lennének M.o-on, mint én!
    de jó ez így, butákra is szükség van.

  • epipapi

    Én is gyakran elkavarom a Jaguárt…

  • BPI351

    De pl. a Törökvész úton, a Vend utca – Pusztaszeri út között szintén áll egy hónapok óta elhagyott Mercedes E-osztály, csak az nincs megbontva. Vagy egy Jaguar S-Type a Böszörményin.

  • Guillotine

    Ambrus!

    Mert az az okos ember ismérve hogy X5-ős BMW-vel jár?? :D

    Mikori az a nagyon bézs X5-ös amit te nem menőzésből vettél/kaptál/szereztél??

  • Drakmusz

    Az okos ember ismérve az is,hogy az aktuális cikkhez ír véleményt!A W222 sorsát majd eldönti az idő,de persze Gergely te már most megmondtad a tutit!Ugyanolyan szar lesz mint az elődei,amiket a konkurencia maximum megközelíteni tudott jó esetben!A csuklómon fityegő Audemars-om többet ér mint a te kis büszkeséged!Pontosan azért tart itt ez az ország,mert túl sok a hozzád hasonló!Óriási duma,mögöttes teljesítmény és tartalom nélkül!

  • Ambrus Gergely

    Így van az idő majd eldönti!
    De annyi bizonyos, hogy ezek el fognak romlani, tele van az autó elektronikával, és az átlag magyarnak (átlag merci tulajnak) nem lesz pénze szakszerűen kicseréltetni az alkatrészeket, mint a képen is látható, épp erről szól a cikk.
    Az más kérdés, hogy vannak hozzáértő, és igényes tulajok, mint pl én, akik nem a legolcsóbb alkatrészt rendelik meg, na meg már az is haladás lenne ha egyáltalán alkatrészt tudna venni a magyar, inkább bontóba beletesznek valami kókányt, vagy a gyári szintszabályzós futóműt kicserélik simára.
    Ezzel már el is rontották az autót.
    De épp ezért fog majd idővel növekedni a megkímélt ritka példányok értéke, amit megbecsültek.
    Ezzel most nem a Mercit akartam kritizálni, mert jó autókat gyártanak, és én is elfogadnék egy ilyet. Csak én fenn is tudnám tartani használtan is.
    Ja és hidd el van itt mögöttes teljesítmény nem is kicsi…
    Megtehetném akár azt is, hogy kihozzak egy S osztályt a szalonból, de minek? nem az évjárat a lényeg, egy jól karbantartott autó csillog ugyanúgy 5-6 évesen is, és nem nyújt kevesebbet, viszont ha majd eladod pár éven belül alig buksz rajta.

  • Ambrus Gergely

    Amúgy a magyar “szakszervízek” is megérnek egy misét…
    Saját bőrömön tapasztaltam meg az átverést.
    Eljött a fékbetét csere ideje, na mondtam dobáljuk le a tárcsákat is kapjon újat ha már kiadok pénzt, akkor legyen 100%.
    Megrendeltem a BMW-s körökben jártas barátaim által javasolt fékrendszert, ami a felsőbb árkategóriából került ki, otthagytam az autót, tudtam nélkülözni.
    Mindegy is ez a része, hívtak be van szerelve mehetek a kocsiért, rendeztem a számlát, aztán mentem autópályán, gondoltam kipróbálom az új féket, ÉS!!!200-ról beesett a pedál! mintha elfolyt volna a fék!
    nem volt fékem szinte, azonnal visszavittem, és kivertem a balhét!
    Kiderült nem is azt tették bele amit rendeltem, hanem vmi f*s utángyártott kínai vackot.
    “Eléggé meggyőztem” őket, aminek az lett a vége, hogy visszafizették az árát az alkatrész és munkadíjnak! és beépítették az általam rendelt profi fékrendszert is, immár a saját ellenőrzésem alatt, várnom kellett de megérte.
    Cserébe nem terjesztek nyílvános negatív reklámot a cégükről…de persze ismerősi körömbe elmondtam mindenkinek nehogy odavigyék a kocsit mert ott verik át az embert ahol tudják.
    Megérte ez nekik? nem
    nem kerestek rajtam semmit, sőt buktak is nem is keveset.
    és negatív visszhangjuk is lett.
    most őszíntén nem tudom mit gondol magáról az ilyen műhely, és ha meghal valaki mert élesben derül ki hogy rossz féket tettek fel?
    Örülhetnek hogy megúszták ennyivel.

  • doGmAI

    Már megint azok a kulturális különbségek….. Nem érthetjük ezt mi….

F1: Videón Rosberg mercis búcsúkörei

A Mercedes a hétvégén Sindelfingenben ünnepelt, a visszavonuló Nico Rosberg megtette utolsó métereit a csapat színeiben.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

F1: A Ferrari szerint nem gyengül a Mercedes

A Ferrari vezetője, Sergio Marchionne szerint a Mercedes nem lesz gyengébb attól, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: “50 százalék”, hogy Alonso megy a Mercedeshez

A McLaren-Honda főnöke szerint kizárt, hogy Fernando Alonso legyen Nico Rosberg utódja a Mercedesnél, a pilóta honfitársa másképp gondolja.

Mazda3: nemcsak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

F1: A motoroslegendát is érdekelné a Mercedes-ülés

A MotoGP-veterán Valentino Rossi sem mondana nemet, ha a Mercedes-főnök Toto Wolff felhívná.

F1: Oválpályán repesztett Vettel és Räikkönen – videó

A Ferrari rég nem látott dolgot hozott tető alá: vasárnap az USA egyik legendás oválpályáján, Daytonában száguldottak a vörös Forma-1-es autók.

Ismét drágulnak az üzemanyagok

Nem áll meg a drágulás a kutakon, szerdán ismét emelkedik a benzin és a gázolaj ára.

Nézd meg a legújabb magyar KRESZ-táblát!

Új tábla az autósoknak: Magyarországon először az M7-es autópályán helyezték ki az elektromos autók töltési pontjáról informáló közúti jelzést.

Sportosítja terepkombiját a Volvo

A Polestar teljesítményoptimalizációs csomagot emelt hasú luxuskombijára is kiterjesztette a Volvo. A V90 Cross Country érdemben nem lett erősebb, viszont dinamikusabb.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.