Alaposan megkopott az S-osztály fénye

Márkaszerviz az utcán

Szerző: Földes Attila levél küldés 
Dátum: 2013.08.22. 16.00

Úgy fest, sikerült megtalálnunk a város legolcsóbb szervizét. Mégsem ajánlanánk jó szívvel.

Mikor láttatok utoljára ennyire barbár módon alábakolt járgányt? Az utcai Mercedes-márkaszerviz amúgy szemlátomást működik – most nem a felnik lelopása lehetett a felbakolás apropója – tegnap még másként nézett ki az autó. Kíváncsiak vagyunk, mi lesz belőle. Talán látjuk még egy megkímélt, jó állapotú, keveset futott, hölgy tulajtól kezdetű hirdetésben?

Belépő kérdés: Ha a bontott tégla darabja 30 forint, akkor mennyit ér az emelő?

 

Ennyi gittet még nemecsek ernő sem látott egy kupacban

Kommentek

  • Ambrus Gergely

    10 év múlva ugyanez a sors vár a mostani sokak által vágyott 35 milliós w222 S mercire.
    Megbolonduló elektronika, hibás műszerfal panelek, rozsdásodás, a csodás mágikus 2 milliós futómű cseréje, aztán beszar a sávtartó, parkolóradarok, stb,stb. még a végén a ledes hangulatvilágítás is meghibásodik.
    Persze ezeket majd szakszerűen fogja cseréltetni a 2.-3. tulaja az autónak, mikor a piaci értéke épp ezek miatt 3-4 millió lesz a gépjárműnek pár év után.. :)
    Majd jön a sufnituning.

  • Drakmusz

    Kedves Gergely!Szerintem nyugodj meg,ülj bele a 25 éves gépjárművedbe,és álmodozz tovább!

  • Ambrus Gergely

    Drakmusz

    Na itt az első ember aki magára ismert a leírásomból! :)
    Gondolom tankolni nincs pénzed az “új” 10 éves lógó futóművű kocsid, nemhogy javíttatni.
    Nem azt kell lenézni akinek öregebb autója van, viszont azt becsülettel fent tudja tartani, hanem a magadfajtákat, akik túlvállalják magukat, hogy kifelé sokat mutassanak.
    Amúgy kösz, nem kérek a primitív feltételezgetéseidből, jól elvagyok az X5-ös BMW-mel, szép a bézs belső, évente kétszer kap ápolást, a 3 ezres dízelmotor is jó kondícióban van.
    De beleülök akkor és álmodozok tovább, mi lenne ha csak okos emberek lennének M.o-on, mint én!
    de jó ez így, butákra is szükség van.

  • epipapi

    Én is gyakran elkavarom a Jaguárt…

  • BPI351

    De pl. a Törökvész úton, a Vend utca – Pusztaszeri út között szintén áll egy hónapok óta elhagyott Mercedes E-osztály, csak az nincs megbontva. Vagy egy Jaguar S-Type a Böszörményin.

  • Guillotine

    Ambrus!

    Mert az az okos ember ismérve hogy X5-ős BMW-vel jár?? :D

    Mikori az a nagyon bézs X5-ös amit te nem menőzésből vettél/kaptál/szereztél??

  • Drakmusz

    Az okos ember ismérve az is,hogy az aktuális cikkhez ír véleményt!A W222 sorsát majd eldönti az idő,de persze Gergely te már most megmondtad a tutit!Ugyanolyan szar lesz mint az elődei,amiket a konkurencia maximum megközelíteni tudott jó esetben!A csuklómon fityegő Audemars-om többet ér mint a te kis büszkeséged!Pontosan azért tart itt ez az ország,mert túl sok a hozzád hasonló!Óriási duma,mögöttes teljesítmény és tartalom nélkül!

  • Ambrus Gergely

    Így van az idő majd eldönti!
    De annyi bizonyos, hogy ezek el fognak romlani, tele van az autó elektronikával, és az átlag magyarnak (átlag merci tulajnak) nem lesz pénze szakszerűen kicseréltetni az alkatrészeket, mint a képen is látható, épp erről szól a cikk.
    Az más kérdés, hogy vannak hozzáértő, és igényes tulajok, mint pl én, akik nem a legolcsóbb alkatrészt rendelik meg, na meg már az is haladás lenne ha egyáltalán alkatrészt tudna venni a magyar, inkább bontóba beletesznek valami kókányt, vagy a gyári szintszabályzós futóműt kicserélik simára.
    Ezzel már el is rontották az autót.
    De épp ezért fog majd idővel növekedni a megkímélt ritka példányok értéke, amit megbecsültek.
    Ezzel most nem a Mercit akartam kritizálni, mert jó autókat gyártanak, és én is elfogadnék egy ilyet. Csak én fenn is tudnám tartani használtan is.
    Ja és hidd el van itt mögöttes teljesítmény nem is kicsi…
    Megtehetném akár azt is, hogy kihozzak egy S osztályt a szalonból, de minek? nem az évjárat a lényeg, egy jól karbantartott autó csillog ugyanúgy 5-6 évesen is, és nem nyújt kevesebbet, viszont ha majd eladod pár éven belül alig buksz rajta.

  • Ambrus Gergely

    Amúgy a magyar “szakszervízek” is megérnek egy misét…
    Saját bőrömön tapasztaltam meg az átverést.
    Eljött a fékbetét csere ideje, na mondtam dobáljuk le a tárcsákat is kapjon újat ha már kiadok pénzt, akkor legyen 100%.
    Megrendeltem a BMW-s körökben jártas barátaim által javasolt fékrendszert, ami a felsőbb árkategóriából került ki, otthagytam az autót, tudtam nélkülözni.
    Mindegy is ez a része, hívtak be van szerelve mehetek a kocsiért, rendeztem a számlát, aztán mentem autópályán, gondoltam kipróbálom az új féket, ÉS!!!200-ról beesett a pedál! mintha elfolyt volna a fék!
    nem volt fékem szinte, azonnal visszavittem, és kivertem a balhét!
    Kiderült nem is azt tették bele amit rendeltem, hanem vmi f*s utángyártott kínai vackot.
    “Eléggé meggyőztem” őket, aminek az lett a vége, hogy visszafizették az árát az alkatrész és munkadíjnak! és beépítették az általam rendelt profi fékrendszert is, immár a saját ellenőrzésem alatt, várnom kellett de megérte.
    Cserébe nem terjesztek nyílvános negatív reklámot a cégükről…de persze ismerősi körömbe elmondtam mindenkinek nehogy odavigyék a kocsit mert ott verik át az embert ahol tudják.
    Megérte ez nekik? nem
    nem kerestek rajtam semmit, sőt buktak is nem is keveset.
    és negatív visszhangjuk is lett.
    most őszíntén nem tudom mit gondol magáról az ilyen műhely, és ha meghal valaki mert élesben derül ki hogy rossz féket tettek fel?
    Örülhetnek hogy megúszták ennyivel.

  • doGmAI

    Már megint azok a kulturális különbségek….. Nem érthetjük ezt mi….

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.