Piszkosul csapja a sorok között a motoros

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.08.21. 14.00

Pofátlanul száguld a motoros az autók között, közben ordibál és mutogat.

Hiába nem büntetik, és megszokhattam volna már, de még mindig meglepődök, mikor egy motor húz el mellettem a piros lámpánál vagy a dugóban a sorok között, fél centire a visszapillantómtól. Értem én, hogy odafigyelnek és nekünk autósoknak is figyelnünk kell rájuk, de azért mindennek van határa. 
Vannak ugyanis olyanok, akik hobbit űznek az erős forgalomban való lavírozásból és még ők vannak  felháborodva ha valaki beszól, mert balesetveszélyesen közlekednek. A videót Brazíliában rögzítette a sisakkamera, ahol a motoros 115 km/órával zúz a kocsik között egy 600-as Yamaha XJ6-tal, miközben őrült módjára ordibál és tiltáson forgatja a motort, ha nem tetszik neki valami.
Az ujjamat sok helyen nem raktam volna a visszapillantók és a motor közé. Az látszik, hogy érzi a srác a dolgot és nem először csinálja, de vajon meddig tart ki a szerencséje? Mert ez nem más, mint szerencsejáték. 
Hála az égnek, van azonban ellenpélda is, maximális tisztelet a motorosnak! Nézzétek meg a videót.

Kommentek

  • kocogok

    Hülyék mindenhol vannak…

  • apu0062

    Nem az a kérdés, hogy megnyúvad e, hanem csak az a kérdés, hogy mikor.

  • Ambrus Gergely

    hehe
    nagyon nagy arc ez a motoros :D
    végigröhögtem az egészet xD hogy tiltatja már az alagútban :D dudál mindenki xD
    sok őrült :D

  • HakapesziM

    Én nem engedtem volna ezt a szabályt bevezetni, ha rajtam múlik. Annyira következetlenek az előírások. Egyfelől a legbénábbakra vannak kialakítva, lásd egyes sebességhatárok, máskor meg veszélyes dolgokat is megenged (motorosok, kerékpárosok). Miért alapvető joga, hogy elmehet a sorok között? Ha akkora a rés két sáv járműoszlopai között, hogy egy kisebb autó is épp elférne, az miért nem mehet el ilyen alapon? Félreértés ne essék, én is segítem őket, ha lehet, csak nem értem miért veleszületett joguk, hogy helyet nekik, de azonnal.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.