Autós üldözés a városban

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.08.21. 20.00

Egy bosszúra éhes Celica és az agresszív Subaru esete Oroszországban.

Mostanában úgy elszaporodtak az orosz fedélzeti kamerás felvételek a neten, mint a parlagfű a kertekben. Mindennap meghökkentő videókba botlunk bele, amiben vagy balesetet látunk, vagy bénán parkoló sofőröket, vagy pedig a lenti videóhoz hasonló eseteket. 
A történet egy sima előzésnek indult, a Toyota Celica coupe kikerül egy WRX STI-t. Egy darabig nem történik semmi, aztán a Subarus vérszemet kap és megindul a hajsza. Nem akarom lelőni a poént, de a végén bizony csúnya dolgok történnek. 
Ha az esetnek egy járőr is tanúja lett volna tuti, hogy ugrik mindkettőjük jogsija egy életre. 

Kommentek

  • menőmanó

    Nagy szemét az a subarus.
    A lényeg pont lemaradt, de ha így ütlegelték volna az autómat, valószínűleg a Subaru oldalába beletolattam volna úgy istenesen. Minden mindegy alapon.

  • Ambrus Gergely

    azigen :D bedurvult a helyzet
    mind a kettő sáros, amig üldözte a subarus hívta a csapatot hogy baj van. végül is megijedhetett joggal lehet pisztoly van a toyotásnál kitudja.
    aztán azt sem láttuk mit csináltak amikor nem vette a kamera.
    elég lett vna egy kis fenyítés és annyi. megérdemelte amit kapott, kijárt magának egy pofont.

  • Ambrus Gergely

    na meg a Subaru egyértelműen jobban megy mivel wrx-es…
    nem tudom mit akart a Jani a kis Toyotával.

  • Sokéves

    Biztos megérte… Már csak a szélvédő miatt is…

  • Specialized78

    Másnak nem tűnt fel,hogy a fedélzeti autós,amikor előzte a Subarut,akkor előzéskor ráhúzta a kormányt a Subarura?Gondolom,ezt viszonozta a Subarus.Tény,hogy paraszt volt,na de a Toyotás se kevésbé az.

  • menőmanó

    A toyotás nem húzta rá a subarusra az autót.
    Mindig elküldöm a francba az úton az ilyen ijedős majmokat, akik villognak meg mutogatnak ha egy kicsit közelebb megyek hozzájuk.

  • Guillotine

    huh!

    Menőmanó!
    Ez nem te vagy?? :D
    Én azt hittem így elsőre.
    Adott egy Toyota ami minden tekintetben sokkal gyengébb egy WRX STI-nél de a sofőr mégis kergetni akarja.
    Oké!
    Az tuti hogy ha valakire így ráhúzzák a kormányt akkor az nem tűri,legalábbis a tökösebbje de azért minden áron -mint jelen esetben- nem éri meg üldözni egy gyengébb autóvl árkon bokron azért hogy utána jól szétverjék a fejét meg a kocsiját…
    Tanulság: Hidegvér és hagyni a hülyéket hülyének!
    Esetleg megállni inni vagy harapni valamit mert ennyit nem ér az egész…

  • menőmanó

    Guillotine

    Többszörösen sem lehettem én:
    1. Én nem kaptam volna el a kormányt, hanem neki megyek az elején.
    2. Engem nem tudott volna így elhagyni, mert gyorsabb az autóm a videóban szereplő kamerás Toyotánál.
    3. Ha lettem volna olyan hülye és eljutottam volna a végéig, akkor valószínűleg a már leírt módon reagáltam volna.

    Mellesleg nem valószínű, hogy mindenen (záróvonal, piros lámpa) keresztül üldözök egy beszari patkányt másokat veszélyeztetve.

  • Guillotine

    Menő!

    Na ez szép!Én is ezt írtam hogy azért mindent nem ér meg ilyen akció.
    De miből gondolod hogy a Te Toyotád erősebb mint ami itt szerepel?
    Egyébként tudhatnád hogy tök mindegy mert -ugye nem kell leírnom- mennyivel erősebb,és gyorsabb az új STI a kocsidnál?!

  • menőmanó

    Guillotine
    A motorhangból és a látható “lomhaságból” gondolom, hogy az enyém gyorsabb. Ez kb. 120 max.150 lovas lehet.
    Egyébként szórakozásból (esélytelenek nyugalmával) régebben éjjel a városban (Bp. XIII. Váci út) “versenyeztem” egy EVO-val ami egyenértékű az STI-vel. Meg sem tudta közelíteni a videóban szereplő elhúzást, pedig végig “küzdöttük” az utat a Duna Plazatól az Árpád-hídig, lámpától lámpáig.
    Ne felejtsd el, hogy itt nem lehet 200 körül autózni. 100-150-ig kb. 2-4 mp-el gyorsabb csak az STI (EVO). A 220 lovas WRX pedig el sem tudott menni. Jó az a 6,4 kg/le a Corolla TS-nél. :D
    A pilóták gyakorlottsága, tapasztalata is sokat nyom a latban, főleg a kanyarokban. Tudnék mesélni. ;)

  • Guillotine

    Menő!

    A suabaru WRX STI és a Mitsu EVO arra teremtettek,hogy kanyarban keresztbevágódjanak… ezen ne csodálkozz nem kell hozzá gyakorlottság.
    Az meg nem mindegy hogy főleg 100-150-ig hogy egész ponotsan 3,5 mp-el gyorsul jobban egy STI a Corollánál és ez az alap verzio + 73LE -vel erősebb is. /a 2006-os STI 265LE a 2013-as 300LE/
    Ha nálad próbálkozna valaki akinek ugyanennyivel gyengébb a kocsija a tiédnél te is röhögve otthagynád.
    De általában nem hagyják gyári állapotban.
    Az sem mindegy hogy 2.0-es WRX STIvel ökörködsz vagy 2.5-össel ,már csak a nyomaték miatt sem.
    Nemrég láttam egy 2006-os EVO-t gyorsulni egy BMW 645 Ci-vel.
    Simán otthagyta egy kocsihosszal nem hinném hogy te gondot okoztál volna neki.
    De nekem mindegy.Ha szerinted ezeket is lehagyod hát légy boldog vele.

    Egyébként a felvételen látható STI teljesítmény/tömeg aránya:

    4,9kg/LE

    (1535kg/309LE )

    Akkor gondolom el tudod képzelni hogy miért húz el…
    És mégegyszer,egy ilyen STI ritkán alapkivitel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.