Autós üldözés a városban

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.08.21. 20.00

Egy bosszúra éhes Celica és az agresszív Subaru esete Oroszországban.

Mostanában úgy elszaporodtak az orosz fedélzeti kamerás felvételek a neten, mint a parlagfű a kertekben. Mindennap meghökkentő videókba botlunk bele, amiben vagy balesetet látunk, vagy bénán parkoló sofőröket, vagy pedig a lenti videóhoz hasonló eseteket. 
A történet egy sima előzésnek indult, a Toyota Celica coupe kikerül egy WRX STI-t. Egy darabig nem történik semmi, aztán a Subarus vérszemet kap és megindul a hajsza. Nem akarom lelőni a poént, de a végén bizony csúnya dolgok történnek. 
Ha az esetnek egy járőr is tanúja lett volna tuti, hogy ugrik mindkettőjük jogsija egy életre. 

Kommentek

  • menőmanó

    Nagy szemét az a subarus.
    A lényeg pont lemaradt, de ha így ütlegelték volna az autómat, valószínűleg a Subaru oldalába beletolattam volna úgy istenesen. Minden mindegy alapon.

  • Ambrus Gergely

    azigen :D bedurvult a helyzet
    mind a kettő sáros, amig üldözte a subarus hívta a csapatot hogy baj van. végül is megijedhetett joggal lehet pisztoly van a toyotásnál kitudja.
    aztán azt sem láttuk mit csináltak amikor nem vette a kamera.
    elég lett vna egy kis fenyítés és annyi. megérdemelte amit kapott, kijárt magának egy pofont.

  • Ambrus Gergely

    na meg a Subaru egyértelműen jobban megy mivel wrx-es…
    nem tudom mit akart a Jani a kis Toyotával.

  • Sokéves

    Biztos megérte… Már csak a szélvédő miatt is…

  • Specialized78

    Másnak nem tűnt fel,hogy a fedélzeti autós,amikor előzte a Subarut,akkor előzéskor ráhúzta a kormányt a Subarura?Gondolom,ezt viszonozta a Subarus.Tény,hogy paraszt volt,na de a Toyotás se kevésbé az.

  • menőmanó

    A toyotás nem húzta rá a subarusra az autót.
    Mindig elküldöm a francba az úton az ilyen ijedős majmokat, akik villognak meg mutogatnak ha egy kicsit közelebb megyek hozzájuk.

  • Guillotine

    huh!

    Menőmanó!
    Ez nem te vagy?? :D
    Én azt hittem így elsőre.
    Adott egy Toyota ami minden tekintetben sokkal gyengébb egy WRX STI-nél de a sofőr mégis kergetni akarja.
    Oké!
    Az tuti hogy ha valakire így ráhúzzák a kormányt akkor az nem tűri,legalábbis a tökösebbje de azért minden áron -mint jelen esetben- nem éri meg üldözni egy gyengébb autóvl árkon bokron azért hogy utána jól szétverjék a fejét meg a kocsiját…
    Tanulság: Hidegvér és hagyni a hülyéket hülyének!
    Esetleg megállni inni vagy harapni valamit mert ennyit nem ér az egész…

  • menőmanó

    Guillotine

    Többszörösen sem lehettem én:
    1. Én nem kaptam volna el a kormányt, hanem neki megyek az elején.
    2. Engem nem tudott volna így elhagyni, mert gyorsabb az autóm a videóban szereplő kamerás Toyotánál.
    3. Ha lettem volna olyan hülye és eljutottam volna a végéig, akkor valószínűleg a már leírt módon reagáltam volna.

    Mellesleg nem valószínű, hogy mindenen (záróvonal, piros lámpa) keresztül üldözök egy beszari patkányt másokat veszélyeztetve.

  • Guillotine

    Menő!

    Na ez szép!Én is ezt írtam hogy azért mindent nem ér meg ilyen akció.
    De miből gondolod hogy a Te Toyotád erősebb mint ami itt szerepel?
    Egyébként tudhatnád hogy tök mindegy mert -ugye nem kell leírnom- mennyivel erősebb,és gyorsabb az új STI a kocsidnál?!

  • menőmanó

    Guillotine
    A motorhangból és a látható “lomhaságból” gondolom, hogy az enyém gyorsabb. Ez kb. 120 max.150 lovas lehet.
    Egyébként szórakozásból (esélytelenek nyugalmával) régebben éjjel a városban (Bp. XIII. Váci út) “versenyeztem” egy EVO-val ami egyenértékű az STI-vel. Meg sem tudta közelíteni a videóban szereplő elhúzást, pedig végig “küzdöttük” az utat a Duna Plazatól az Árpád-hídig, lámpától lámpáig.
    Ne felejtsd el, hogy itt nem lehet 200 körül autózni. 100-150-ig kb. 2-4 mp-el gyorsabb csak az STI (EVO). A 220 lovas WRX pedig el sem tudott menni. Jó az a 6,4 kg/le a Corolla TS-nél. :D
    A pilóták gyakorlottsága, tapasztalata is sokat nyom a latban, főleg a kanyarokban. Tudnék mesélni. ;)

  • Guillotine

    Menő!

    A suabaru WRX STI és a Mitsu EVO arra teremtettek,hogy kanyarban keresztbevágódjanak… ezen ne csodálkozz nem kell hozzá gyakorlottság.
    Az meg nem mindegy hogy főleg 100-150-ig hogy egész ponotsan 3,5 mp-el gyorsul jobban egy STI a Corollánál és ez az alap verzio + 73LE -vel erősebb is. /a 2006-os STI 265LE a 2013-as 300LE/
    Ha nálad próbálkozna valaki akinek ugyanennyivel gyengébb a kocsija a tiédnél te is röhögve otthagynád.
    De általában nem hagyják gyári állapotban.
    Az sem mindegy hogy 2.0-es WRX STIvel ökörködsz vagy 2.5-össel ,már csak a nyomaték miatt sem.
    Nemrég láttam egy 2006-os EVO-t gyorsulni egy BMW 645 Ci-vel.
    Simán otthagyta egy kocsihosszal nem hinném hogy te gondot okoztál volna neki.
    De nekem mindegy.Ha szerinted ezeket is lehagyod hát légy boldog vele.

    Egyébként a felvételen látható STI teljesítmény/tömeg aránya:

    4,9kg/LE

    (1535kg/309LE )

    Akkor gondolom el tudod képzelni hogy miért húz el…
    És mégegyszer,egy ilyen STI ritkán alapkivitel.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhez vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-s idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.