A Hayabusa motoros golfkocsi 160-al repeszt

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.08.15. 07.00

Ez a golfautó bőven autópálya tempó felett közlekedik.

Mindig unalmas sportnak tartottam a golfot, egyedül az vonz benne, hogy a kis golfautókkal szívesen gurulnék le-fel a pályán. Még otthonra is jó lenne egy ilyen, boltba szaladgálni vagy kijárni vele horgászni. De a videón szereplő még jobban felpiszkálta a fantáziámat.
Igen, ez egy nem mindennapi golfautó. Ezzel úgy szántanánk fel a szépen nyírt pázsitot, mint kezdő biliárdozó a filcet. A motor, ami ebben az aranyos négykerekűben duruzsol egy 200 lóerős, 1999-es Suzuki Hayabus blokk, ami a gyárilag 40 km/órás végsebességet 160-ra varázsolja. Nagyobb sebességre is képes lenne a jármű, de abban a testhelyzetben, ahogyan ülünk a vezetőülésben, már nagyon nem lenne biztonságos. Ennek az erőnek az úton tartásában Hooiser verseny abroncsok, és a gyárinál kétszer nagyobb hűtött féktárcsák segítenek. 
Mivel Floridában nincs szabályozva a bukósisak használat és az ilyen fajta járműveket legálisan lehet használni közúton is, így semmi akadálya annak, hogy a tulajdonos házaspár néha elmenjen egy-két körre. De ha a van egy kis eszük, soha nem használják sisak nélkül a járgányt. 

Kommentek

Kompakt terepkupé a Mitsubishitől

Kompakt szabadidőjárművel erősíti kínálatát a Mitsubishi. Az ASX mellé, nem helyette érkezik a divatcentrikus crossover.

Kitakarította az autóját, azonnal milliomos lett

Autója takarítása közben talált meg egy rég elveszett lottószelvényt, és lett egy csapásra milliomos egy nagypapa a kelet-ausztráliai Newcastle-ben.

F1: Hamilton a Merci szépségére épít

Lewis Hamilton szerint a Mercedes 2017-es Forma-1-es autója mindenki másénál jobban néz ki, ezért a bajnokságban is az élen lehet a helye.

Elkormányoz, ha veszélyt szimatol a Volvo új szabadidőjárműve

Folytatja biztonságtechnológiai offenzíváját a Volvo. A hamarosan színre lépő XC60 fedélzetén olyan ütközésmegelőző rendszer működik, amely kikerüli az akadályt.

Alonso: Ilyen kezdés után nehéz mit mondani

Fernando Alonso a műszaki hibákat hozó első tesztnap után nem tudott sok jót mondani a McLaren-Hondáról. A lehető leggyorsabb javítást kéri a csapattól.

Háromhengeres szedán a BMW-től

Megkezdte legkisebb limuzinjának forgalmazását a BMW. A lépcsőshátú 1-es Kínában készül, és sajnos csak ott kapható.

Megéri hűségesnek lenni? Gombokért?

A nagyobb kúthálózatok rafinált pontgyűjtő akciókkal próbálják magukhoz édesgetni az autósokat. De kinek éri ez meg? Naná, hogy nem nekünk

Peugeot Instinct: Tanulékony kombikupé

Elektromosnak sejtettük, és részben az is: a Peugeot tanulékony kombikupéja konnektoros hibrid hajtásláncot kapott több mint 300 lóerővel.

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.