A Halálos Iramban Tokyo Drift enyhén fogalmazva sem a felejthetetlen kategóriába tartozik, és minden egyes alkalommal, mikor egy filmkritikus meghallja ezt a címet, olyan érzése támad, mintha egy szálkát szúrnának a körme alá. Én mégis veszem a bátorságot és megkérdezem, hogy emlékeztek e még a filmből erre a Ford Mustang Fastback-re? 
Ennek a Mustangnak a motorháza alatt, bizony egy turbófeltöltős, hathengeres Nissan motor dübörgött. A film bemutatója után az amerikai izomautók szerelmesei bosszankodtak, nem igazán bírták feldolgozni, hogy miként párosíthattak egy benzinzabáló ikont egy japán erőforrásával, még akkor is ha a világ egyik igen kiváló motorjáról beszélünk. Ha engem kérdeztek, én azt mondom, hogy ezt a bivalyerős motort bizony minden autó büszkén hordozhatja, legyen szó Ford Mustangról vagy akár egy 4×4-es Nissan Patrolról.
Kellhet ennél jobb móka?
A szív, ami a picit lepukkant terepgépben dobog, egészen pontosan egy Nissan RB25DET. Ez egy 2,5 literes, 1000 lóerős twin-cam (két vezérműtengelyes) motor, ami a Skyline R32 és R22-ben vállt híressé. 
Itt pedig, ahogyan egy 900 lóerős Nissan Skyline elpicsáz 1/4 mérföldön egy Bugatti Veyront.