Guruló álomotthonok

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.08.02. 07.00

Egy amerikai család öt teljes éven keresztül készítette az 1998-as Greyhound Eagle alapjaira épített családi nyaralóbuszt, hogy aztán felkerekedhessenek és bejárják vele akár az egész világot.

Tombol a nyár, a szabadságolások kellős közepén járunk, vannak, akik az utolsó pillanatban izzadó tenyérrel görgetik az egeret, hogy még találjanak egy szabad apartmant, már az is mindegy, hogy hol, csak vízparton legyen.

Aztán végre megvan a megfelelő, nincs is túl messze a parttól, csupán 1 kilométert kell majd gyalogolni a hűsítő hullámokig, ha szerencsénk van nem esőben, hanem a tűző napon. Szállás lefoglalva, család, haverok összegyűjtve, autóba be, mert ilyen későn már nem találunk normális árban repjegyet, ezért vagy a Balatont, vagy az autóval is megközelíthető tengerpartokat vesszük célba. 
Igen ám, de nagy a család, sok a barát, egy kocsi kevés, így minimum két autóval indulunk útnak, ami dupla költség, vagy pedig bérlünk egy kisbuszt, ami nagyobb izgalom, felelősség, mert mi van ha ellopják, összetörik és a többi. Tegye fel a kezét, aki már mindezt átélte legalább egyszer!

Íme a Greyhound Eagle eredeti állapotban szemből...

Egy amerikai család is megelégelte a fent említett problémákat és belevágtak egy olyan projektbe, amit először szerintem még maguk sem hittek el. Megépítették a saját lakóbuszukat, de sokkal találóbb név erre a guruló ház kifejezés.

Szép piros lett, mint egy új traktor.

Öt teljes éven keresztül készítették az 1998-as Greyhound Eagle alapjaira épült családi nyaralóbuszt,  hogy aztán felkerekedhessenek és bejárják vele akár az egész világot. Hiszen elég mindenhol csak egy nagyobb parkolót vagy egy autós kempinget keresni, és máris mehet a buli.  

Akkor indulhatunk?

Kattintson a képre és nézze meg az átalakítást képekben!

Kommentek

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.