A bűn amit minden autós elkövet

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2013.07.01. 17.00

Ez a bűn ott szerepel minden vezető rovásán, mert mindig akad olyan alattomos piros, ami előtt lehetetlen megállni. Vagy megállhatunk, de ezzel a mögöttünk sárgán átsurranásra játszót hozzuk veszélyes helyzetbe.

Elkövetted. Ha még nem, akkor sosem autóztál zsúfolt városban. Ez a bűn ott szerepel minden vezető rovásán, mert mindig akad olyan alattomos piros, ami előtt lehetetlen megállni. Vagy megállhatunk, de ezzel a mögöttünk sárgán átsurranásra játszót hozzuk veszélyes helyzetbe.

Ez a videó egy ilyen kereszteződés meleg helyzeteit gyűjti csokorba. Mivel nem vagyok forgalomszabályozási szakértő, nem tudom azt mondani, hogy hülye az autós, vagy rossz a lámpa, mindenesetre annyi látszik, hogy ez egy igazi, időzített bomba!

Kommentek

  • papalaci

    Häääät, a video alapjän, inkäbb a szabälyokat nagy ivben leszaro autosokat lätok, mintsem szarul szervezett forgalmat. Az teny, hogy a särga kicsit kurtän virit, de az ilyen keresztezödes megközelitese, csak az agyatlanoknäl zajlik padlogäzzal. Föleg, ha eppen zöldet lätok olyan 300 meter tävolsägbol. Akkor mär keszülhetsz arra, hogy vältani fog, tehät nema gäzra lepek, hogy hätha… Aztän akkor van baj, ha a keresztiränybol meg valami önjelölt rallibajnok indul padlozva. Aztän lehet vitatkozni, hogy ki volt a hülye. Csak esszel, hideg fejjel minden esetben. Valamikor volt egy szlogen ” Mielött lep eszfek”.

  • zoliiiii

    Azt hiszem ideje befejeztem ennek az oldalnak a látogatását.
    Ezen a videón szabálykerülők vannak. Ha az ember már sárgát lát féktávon kívül, akkor ne akarjon már gyorsítani, mert mire odaér piros lesz. Na mindegy. Ez a cikk már tényleg az alja.

  • kreipos

    Az biztos, hogy ha itt megállna egy rendőr, az másnap már telket venne a rózsadombon, másnap pedig már építkezni is elkezdhetne rá. :-)

  • NaSándor

    Én Szegeden találkoztam olyan esettel,hogy zöld után piros jött, a sárga kimaradt. Az ütközések nem ez miatt következnek be.

  • ?rültekháza

    Akik áthajtottak a piroson,vagy gyengén látók,vakok,de az biztos,hogy nem méltóak a vezetésre,jogosan kéne őket bírságolni,nem azokat,akik szabályosan közlekednek,de sportkormány miatt elveszik a forgalmit,+büntetést is rónak rá.ez történt velem,azóta is szívom a fogam,de mindegy,ez van.

  • horizso

    Nem semmi! Hiszen a videón jól látható a szabálysértés ez logikus. Viszont ami feltűnt nekem az,hogy ha már áthajtott a piroson akkor viszont nagy figyelmesek voltak.Lehetett volna ebben a helyzetben baleset is.

  • montsenior 10

    Nem néztem meg E videot,tehát általánosságban.Nem a piroslámpával van a baj /legtöbbünknek legalábbis/,hanem a sárga jelzéssel ,abban az esetben mikor zöld jelzés után vált.Miért elöször is nem tartjuk be az 50km orás sebességet ,és egyesek ugy gondolják nem ám fokozatossan lassitva még mit nem PADLÓGÁZ ami belefér /ugye láttunk már néhány autót melynek a hátulja valószinüleg ezen okból volt megnyomva/.Párhuzamos közlekedésnél még valahogy kivédhető ,de ha csak egy sáv van akkor aligha.Bizony a deffenziv vezetést nem lehet a kötelező oraszámban elsajátitani ,ez hosszu évek gyakorlata.

  • PluginHibrid

    Ezek szinte mind piroson mennek át.

    Autóstársaim nevében is kikérem magamnak, hogy ezt mi is megtennénk!!!

    Usában “piros lámpa” kamerákkal már jó pár éve megoldották az ilyeneket.
    A Polipok erről is vehetnének példát nem csak a 3 csapásról meg az iskolabuszokról….

  • dugo56

    Látom a problémát.
    Nincs fejmagasságban lámpa, csak fent. Aki távolabbra néz, nem látja a lámpát.
    Mindamellett szarnak is rá!

  • magnum73

    Nálunk is vannak ilyen autósok. Ha jobban megnézzük, akkor látható, hogy több hónapnyi felvételből vágták össze a videót.
    Itt a városban, naponta látok legalább 4-5 autóst, akik szarnak a pirosra. Be kellene kamerázni az összes, jelzőlámpás kereszteződést, aztán lehet szórni a 100 ezres csekkeket. Mindegyik megérdemelné.
    Amelyik terepjárós a bal szélső sávból befordult jobbra, attól még a jogsiját is elvenném.
    A legjobb az utolsó birka volt. A bal sávban már álltak az autók, ő pedig kényelmesen átgurult a piroson.

  • LEDes Pisti

    Az ilyen szabálytalanul áthajtók ellen, csak egy esélyed van, hogy bizonyítsd az igazad. Az esemény rögzítő kamera! Nekem már van! Megvéd, akkor is ha öten állítják, hogy te mentél bele, közben meg ő tolatott neked! 10 ezer forint, de nagyon megéri. Oroszországban majdnem minden autóban van. Tele a Youtube vele. Magyarországon is el kellne minden autóba, más lenne a közlekedési morál, ha tudnák, hogy figyelik!

  • Kempelen10.

    Én megmondom nektek mi a lényeg. Most jöttem Szlovákiából, fél napot voltam kint, mindent tudok a közlekedésről. ott sokkal jobb, mert a szlovákok átlátják a kereszteződést. Átnéznek rajta és kilátnak a túloldalán. Nem úgy, mint itt.
    Plugin is megmondta, hogy az USA-ban minden pokoli jó. Ő nem volt kint, de látta a TV-ben, így elhisszük neki, különösen, hogy ki is kérte magának. Kiadom neked Plugin tartsd a szádat.

  • Levrone

    Szerintem az egyik legrosszabb megoldás, amikor van egy telizöld egy kereszteződésben, de van hozzá egy kiegészítő lámpa is, mert pl. egyenesen lehet menni a telizöldön kívül is. Na, ehhez tényleg nincs sárga jelzés, hanem mész-mész, mert a kiegészítő zöld egyenesen előre zöldet mutat, majd kb. amikor két méterre vagy, figyelmeztetés nélkül kialszik, magyarul már csak a főlámpa piros jelzése világít. Ebbe azért elég könnyű belefutni. Én is belementem már néhányszor, mert egyszerűen nem lehet lereagálni egy-két másodperc alatt a dolgot. Szerencsére azon az úton “csak” traffizni szoktak, kicsit arrébb, de rendszeresen. Egyébként Debrecen Faraktár utcai felüljárójáról van szó.

  • husky

    A franciáknál menő, hogy elkezd villogni a zölds az autósoknak is. Ez főleg busszal vagy kamionnal órási segítség. De, a zöld úgy jön, a piros után, hogy nincs sárga, nem villanf el, de megvan a lámpa ott is! USA-ban pirosnál is szabad jobbra kis ívbe menni, az elsőbbség megadása mellett! Régen Haarlembe át kellett menni a piroson, vagy durván megtamádták az autst a csőcselék! Ma ez Dél-Afrikában, főleg este célszerű, szétnézni és átmenni a piroson. Telezöld nagy forgalomnál életveszély!

  • Rácz Tamás

    A Rendőrség is elmehet az akárhová a traffipaxaival; amíg vannak ilyen bunkó vagy balf@sz autósok, mint a videón (és nálunk is vannak), addig velük kellene foglalkozni, őket kiszedni és kettévágni a jogsijukat. Az növelné a közlekedésbiztonságot, nem a 30-as táblánál lesből mérő szervek.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.