Élőhalott zenész egy vörös Ferrariban

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2013.06.18. 06.30

Nyitásnak, csapásirányként egy kultikus zenét járunk körbe, ami szilánkokban Ferrarikat, és pokolian jó mozifilmet tartalmaz.


Új szelet fogunk a vitorlába. A Vezetünk Blog sebességet vált, villanásnyi orosz videók helyett kuszább, mélyebb témák kerülnek előtérbe. Nem fogjátok ezren lekattintani. Csökkentjük a villanó keblek, durva balesetek, volánforgató idióták számát. Na jó, villanó keblek néha lesznek. Lényeg, ha félsz a betűktől, és már
túlterhel a fél másodpercnél hosszabb ideig tartó információ impulzus, akkor ez nem a te asztalod.

Élőhalott zenész egy vörös Ferrariban 1

Pont ezért szeszélyes a menetrend, ezeket a bejegyzéseket nem optimalizáljuk az Internet kattintáshullámaihoz. Lehet éjfél után két perccel, lehet hajnalban, vagy vasárnap délután bukkan fel egy újabb szösszenet.

Nyitásnak, csapásirányként egy kultikus zenét járunk körbe, ami szilánkokban Ferrarikat, és pokolian jó mozifilmet tartalmaz.


Kavinsky. Testarossa Autodrive.
Először egy belsőség postban találkoztam a francia elektronikus zenész alkotásával. Jó öt éve már, de a bő kétperces feszes ritmusú, szintetizátorzörgés és a kiváló videóklip nem fakuló emléknyomot hagyott. A legjobb japán-francia animációs filmek képi világát idéző története kötelező kör minden autóbuzinak. Még ha a zenei stílus nem is fekszik igazán.


Vincent Belorgey, alias Kavinsky-t  nem titkoltan az olaszok hihetetlen, száguldó tepsije a Ferrari Testarossa ihlette az első számok megírásakor. Nem csodálkozunk, a fésűszerű levegőbeömlőiről híres, népszerű vas fekvő V12-es motorjának ugatása bárkinél beindítja a nyálelválasztást. A klip sztorija szerint Kavinsky 1986-ban baleset szenved az elektronikus őrangyalokat nélkülöző sportgéppel, és furcsa, vörös szemmel riogató zombiként tér vissza az emberek közé.

Élőhalott zenész egy vörös Ferrariban 2

Felbukkanását a NightCall című szám örökíti meg. Ezen a ponton friss autós szál kapcsolódik a történetbe. 2011 legjobb filmje a Drive hangulatfestő zenéi közé került Kavinsky elektro-pop alkotása, és akárcsak a film, hatalmasat robbantott. Mai napig rongyosra játsszák a rádiók, a Youtube nézettsége szintén combos, 34 millió felett jár.

Nem vagyok elkötelezett híve a stílusnak, de csak ajánlani tudom. Szerpentineken a város felett, kihalt utcákon krúzolva koromfekete éjszakán, a Nightcall hatás nem fárad, sőt erősödik. Nyugodtan játszhatjuk fekvő nyolcas üzemmódban.


A siker természetes velejárója a folytatás. A francia zenekeverő sem tétlenkedett, tavaly újabb anyagot adott ki a természetfeletti zombisofőr életrajzából. Elhagyva az animációs megoldásokat, már élőszereplős videót kapott a ProtoVision. Van itt minden, ami nyolcvanas évek. A 390 lóerős olasz ikonnal simán tartja a tempót a kopó alatt dohogó Ford Mustang, ám a “komoly” üldözés végén azt kívánja a kopasz fakabát, bárcsak kihűlt volna a nyom.


A Vezetünk rovat lényegét ezentúl a többesszám adja, tedd hozzá te is a magadét, szólj hozzá, egészítsd ki, oszd meg!

Kommentek

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.