Versenyautóval jár a divat pápája

Ralph Lauren repülőn hozatta a 170 milliót érő Porschét

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.05.10. 10.00

Ralph Lauren újabb gyöngyszemmel csillapította közismert autómániáját: a 750 lóerős RUF CTR-3 Clubsport ugyan pályára termett, ez azonban nem akadály a 73 éves divatmogul számára.

A német RUF zászlóshajója az egyik leggyorsabb felrendszámozható Porsche a világon: 3,8 literes boxermotorja 750 lóerővel és 960 Nm nyomatékkal veszélyezteti a közrendet, a modell végsebessége 370 km/óra, a százas tempót alig több mint három másodperc alatt éri el. 



Nem úgy hangzik, mint egy nagypapiknak való, városi lótifuti autó, igaz? 
Tegyük hozzá gyorsan, Ralph Lauren sem az az átlagos hetvenéves. 
Hogy mást ne mondjunk, ő az USA divatvilágának leggazdagabb alakja, vagyonát hétmilliárd dollárra (1,58 billió forint) becsülik. 
Emellett különös vonzalom fűzi az autókhoz, világhírű gyűjteményében az iparág legnagyobb ritkaságai és legendái is fellelhetők, a Blower Bentley-től a sirályszárnyas Mercedes 300 SL-en át a világ legdrágább autójaként számon tartott Bugatti Type 57SC Atlanticig. 
Legújabb kincsét, a RUF CTR-3 Clubsportot idén márciusban rendelte meg, és VIP ügyfélként nem is váratták soká. 
Néhány hét alatt leszállították neki a 769 ezer dolláros (173 millió forint) autót, amiből eddig csupán kettő darab volt az Egyesült Államokban – és még nagyjából húsz a világ egyéb tájain. 
Ralph Lauren egyébként saját bevallása szerint nem szereti mások előtt vezetni autóit, nem a velük járó csillogást, hanem magát az autózást szereti bennük. 
Mit mondhatnánk: váljék egészségére!

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.