Autós és motoros egyformán lehet barom

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2013.04.10. 07.00

Esetünkben nem történt személyi sérülés, de a sávfoglalókat füvön előző Volvo csak a vakszerencsének köszönhette, hogy manővere nem végződött tragédiával.

Nem titok, nálunk a szerkesztőségben nem élünk előítéletekkel. Szerintünk motoros, vagy autós egyaránt lehet címeres ökör, közveszélyes idióta. Általánosítani felesleges, mert a nagy normális tömegek mellett, kerékszámtól függetlenül megtalálható az írt és íratlan szabályokra fittyet hányó réteg.

Normális közlekedőként nem egyszerű elkerülni őket. No, de mi a helyzet, ha találkoznak? Mi a megoldás, ha a sávokat elfoglaló motoros raj összefut a habzó szájjal siető autóssal? Gyakorlatilag borítékolható, hogy nem ér jó véget a történet.

Esetünkben nem történt személyi sérülés, de a sávfoglalókat füvön előző Volvo csak a vakszerencsének köszönhette, hogy manővere nem végződött tragédiával.

Kommentek

  • kocogok

    Nem dícsérném az autóst, de a motorosoknak joga van így konvojban haladni…?
    Talán megérdemelnének egy jó nagy valagbarúgást …
    Én 130-cal autópályán ne akadályozzam a belső sávban gyorsabban (?) haladni akarókat, de a motorosok lefoglalhatják az egész úttestet, vélhetően sokkal lassabban, bosszantási céllal, esetleg …

  • Rezso

    A hülyéje meg ahelyett hogy megállna és segitene, még mutogat is a motorrol…
    Én ugy tudom jobbratartás van, még konvolyban is…

  • Joey0119

    Itt bizony a motorosok voltak szemetek! Az autós is hülye volt, hogy így próbálkozott, de a motorosok az előzést követően se mentek arrébb! Sőt, ha jól láttam még mutogatnak is! Eszem megáll! A sok agyoniskolázott!

  • jános555

    Az ilyen barmok szerencsére ritkán fordulnak elő !Én az aszfaltot nem hagytam volna el inkább rámásztam volna és ha nem akkor nem !

  • NaSándor

    Ez az út kétsávos, nem autópálya, max. 100-110-el lehet rajta menni. A motorosok is szabálytalanok, de a volvós is meg akarta mutatni, ő is legény az úton. Nehezére esett beállni a konvoj mögé, pedig a motorosok is biztos kihasználták az út adta lehetőséget /sebességet/. Elemiszabály, patkáról nem megyünk fel az útra nagy sebességgel, mert fel borítja az autót a szintkülönbség, szerencséje vólt. Ezekkel a nagyteljesítményű motorokkal nem lehet versenyezni, a teljesítményük akár az autóét meghaladja, súlya meg a hatoda.

  • gabetdi

    Alapból a motorosok elmehetnének melegebb éghajlatra, de a videó leírását olvasva nem. Ez az út simán lehet autópálya, számomra nem derül ki, hogy ez Európa vagy USA, de USA-ba az autópályák kb ilyenek és ott is van ahol lehet menni 130-140-el. Ezek a motorosok bőven nem mennek annyival.

    Azonban a leírásban szerepel, hogy ez valami motoros felvonulás, amit a rendőrök biztosítottak, szóval ebben az esetben tök jogos, hogy így közlekednek és ha jól olvastam az is ott van, hogy volt lehetőségük korábban kielőzni a konvojt az autósoknak, de a füvön 400 motort megelőzni…. nem a legokosabb döntés. Fűről meg vissza mehetsz te 160-al is a padkáról, csak ne hirtelen tedd. Sajnos volt már olyan hogy a padkára kellett húzódnom szembejövő miatt és nem 60-nál, de nem lett semmiféle gond.

  • DTF

    Tök mindegy h pálya vagy autóút, gyorsforgalmi, stb., akkor is jobbra tartás van! Mindenütt, még városban is (azzal a kivétellel h itt mehetsz a belsőben, de a gyorsabban jövőt el kell engedned). És ezt mennyien nem tudják! múltkor mentem 2 sávos úton (asszem 11-es Bp fele, m0 után), mikor is a belsőben utolértem egy lassú autót (70 helyet jó ha 55-60-nal ment, én meg 75-tel). kiteszem a bal indexet (sosem villogok), de semmi. Aztán látom mutogat, hogy előzzem meg jobbról… pl. ha rendőr lennék én baromira nézném a jobbra tartást…)

  • men?manó

    Felettébb bosszantó, amit a motorosok művelnek, de az autós egyértelműen hülye volt és ez sokszor megbosszulja magát. :)

  • Shaperd67

    A videó eredeti helyén olvasható, hogy Dél-Karolinában, az USA-ban történt az “incidens”. Aki jártas az amerikai közlekedési szabályokban, az tudja, hogy ott nincs jobbra tartási kötelezettség. Az autót egy idióta tyúk vezette. Erről ennyit.

A lakótelep közepén sikerült elakadni egy szabadidő-autóval

Újabb eset bizonyítja, hogy a szabadidő-autó nem terepjáró, főleg utcai abroncsokkal nem.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

Felhők közé emel a magyar Trabant motor, és ez nem vicc

Magyarországon az épülő szocializmus találkozása a repülési vággyal érdekes szerkezeteket szült, a felhők közé vágyóknak köszönhetünk egy különleges Trabant motort, ami képes volt embereket égbe emelni.

Kereszteződésben ennél zseniálisabb dolgot még nem láttunk

Nem tudsz kihajtani a keresztező forgalom miatt, és senki nem enged ki? Van egy megoldás!

Audi RS3: Megnéztük hogy készül, és ki is próbáltuk

Évente egyszer biztosan van valami rendezvény a világ legnagyobb motorgyárában, Győrben. A mostani apropóját a március 10-től gyártott Audi RS3 Limousine adta 

Használt autó: nagypályás használt BMW egy új Škoda Octavia árában

2017. februárjában, az utód értékesítésének indulásával kifutott az F10-es BMW 5-ös. Öt-hatmillióval be lehet szállni, egy kompakt autó árából. Megéri kockáztatni a használt luxusautóval?

Egyszerűsítenék az újtdíjfizetést

Három multinacionális vállalat közös céget alapított a Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás (ETTS) hatékonyságának javítása érdekében. A Toll4Europe vállalkozás már minden szükséges hatóságtól zöld utat kapott.

Önjáró autók üzembe helyezését tervezik

Bő két év múlva már vezető nélküli autók közlekedhetnek a London és Oxford közti 100 kilométeres úton, ha valóra válnak egy frissen létrehozott brit konzorcium tervei.

F1: A Mercedes segíti ki a Hondát?

Brit sajtóértesülés szerint a Mercedes beszáll a Honda motorfejlesztésébe. A Red Bull nem örül a rivális felzárkóztatásának.

F1: Kínszenvedés lesz megegyezni az új motorokról

A Forma-1 új motorformulára vált 2021-től, sokan előre látják, hogy nem lesz könnyű megegyezni erről.

F1: Komoly veszélyben volt Wehrlein pályafutása

A Sauber versenyzője, Pascal Wehrlein szerint a Bajnokok Tornáján szerzett hátsérülésére a karrierje is rámehetett volna, ha nem adott volna magának elég időt a felépülésre.

Porsche: három visszahívás egy héten belül!

A német sportautógyár típusait különböző problémák sújtják, de mások sem immúnisak a péntekinadrág-szindrómára.

Figyelem, újra bírságolnak az óbudai kamerák

A III. kerület a polgármesteri iroda honlapján tette közzé, hogy mostantól megint küldik a csekkeket a szabálytalankodóknak, mert továbbra sem bizonyított, hogy jogtalanul bírságolnának kameráik felvételei alapján.

F1: Egyenlítésre készül a Mercedes

A hétvégi Orosz Nagydíjon a Mercedes szeretné 2-2-re felhozni az idei győzelmi arányt, Toto Wolff szerint az egész csapatnak fáj, amikor kikapnak a Ferraritól.

Barbár Mad Max-autó a Mitsubishitől

A Top Gear felkérésére félelmetes sivatagi versenyautót épített a Mitsubishi, majd elkészítették annak civil, megvásárolható kiadását is.

Visszatért a lépcsőshátú Swift!

Bemutatkozott és három hét múlva már meg is vásárolható a Suzuki Swift szedán – igaz, nem Suzuki, nem Swift, és nem is kapható Európában.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.