Női sofőr küzdelme a garázsajtóval

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2013.04.03. 07.30

Igazi mosolyfakasztó esettel van dolgunk, azt azért el kell ismerni, hogy az óvatosság kifizetődött, az autó sértetlenül úszta meg az esetet.

Beállni a  garázsba könnyebb feladat, mint cérnát átfűzni a tű fokán. Előbbi mégis komoly kihívás elé állítja a videón szereplő hölgyet, aki tétova küzdelem árán teljesíti a feladatot. Igaz, mosolyfakasztó esettel van dolgunk, azt azért el kell ismerni, hogy az óvatosság kifizetődött, az autó sértetlenül úszta meg az esetet.

Kommentek

  • Guevara

    Csak annyit mindok: Júúúúúj…

    2:01 nél, mik azok a nagy gázfröccsök?…

  • Mhatos

    Anyááám! :( (most kit mit sajnáljak?De legalább ugrik a csaj,de legalább óvatos picit)!

  • montsenior 10

    Ha nem látom nem hiszem el ,ilyen hogy kaphat jogositványt??.Ha igy állt be hogy fog kitolatni .A kocsi érdekében jobb lenne a garázsajtót legalább 1méterrel szélesiteni .Igaz cikizni könnyü annak ki már több mint 100ezer km-t vezetett /minden időben/hisz mindenki volt kezdő ,no de azért ez mégiscsak tulzás.

  • v_Petya25

    Mi a tökért ugrál ki-be 10 centi gurulás után?
    Meg azt se értem minek sétálgatott előre.
    Aztán a végén nyomott egy kövéret, mert előtte volt valami amit odébb kellett bent tolni. :)

  • men?manó

    Az ilyeneknek találták ki a Smartot.

  • imi001

    He He He még azt mondja itt az egyik kommentelő hogy könnyű annak aki több mint 100000 vezetett az igen én évente többet megyek majd akkor szólalj meg a elérted a 2000000 ot Ezért hiszitek ti fiatalok hogy mindent tudtok Egyébként ez a nő hogy ment át a rutin vizsgán ??? Van még olyan egyáltalán ?

  • Macsingaga

    Ezt most valaki bevette?
    Ez egy megrendezett esemény volt.
    Minek ugrál ki ha már félig bent van?

  • dugo56

    Tegyük fel, komoly.
    Tudni kell,hogy befér-e a kocsi, mennyi helyem van.
    Ha tudom, akkor egy oldalra koncentrálva szépen beállok. – férfi.

  • Keeep

    imi001 pár 100k vezetéssel tökéletes rutint lehet szerezni Attól kezdve tökmindegy hogy valaki 300k vagy 3milliót vezetett …utánna minden az odafigyelésen és a szerencsén mulik

  • Dino871

    Most egyet értek Keeep-el!
    Főleg ha valaki nyerges vontatón vagy 7,5-esen tolja le azt a 2 millát autópályán félig aludva meg lapotopozva…(Tisztelet a kivételnek)

  • imi001

    Én már túl vagyok a 2 millión mégsem merem azt mondani hogy tökéletesen vezetek Azt szoktam mondani hogy van némi rutinom de hogy tökéletes azt még most sem önbizalom hiányban nem szenvedtek az biztos Azért megnézném azt aki fikázza a kamionosokat hogy egy forgózsámolyos póttal hogy tolatna be sötétbe derékszögből csak vész villogóval egy csarnok ajtón ahol öt öt centi van az ajtó és a pót között Ha hiszed ha nem a kamionosok sem csak pályán járnak még ha te csak ott látsz is kamiont vagy a tv ben

  • miner

    Sz.tem ügyes a csaj…vigyáz a nem saját pénzér szerzet kocsit…Égép. elöre saladgál hogy lássa hogy ál a kocsi garázs falak viszanyulva. Égy kicsit TÚL…..de belefér.

  • miner

    RESPEKT…IMI…. én is kamionasztam 9 év…csak… 12 mentö…6 csuklós busz…estb…. nem 2 milkó..de (tolatna be sötétbe derékszögből csak vész villogóval egy csarnok ajtón ahol öt öt centi van az ajtó és a pót között) baromság—és ez minden kamionas őszintén megmongya…(SÖR NÉLKŰL_persze)

  • Dino871

    imi001!

    Akinek nem inge nem vegye magára!Ezért írtam hogy tisztelet a kivételnek.Senki sem mondta hogy bárki is tökéletesen vezetne.
    Ha hiszed ha nem ,elhiszem hogy nem könnyű nyergest vezetni.
    Én csak “C”-s jogsi ig jutottam de akkor sem gondolom hogy nehzebb lenne egy 7,5-es kocsival betolatni egy kapun mint egy nagyobb személy kombival ha kizárólag tükörből tolatsz mert sztem majdnem tök mindegy.Nyilván egy nyergessel nehezebb…
    Nyilván aki nyergesen ül letette a jogsit szóval valószínű hogy mindegyik tud tolatni és parkolni meg autopályázni…
    (Bár ha elnézem ezt a nőt akkor azt is mondhatnám hogy ő is letett egy jogsit és mégis béna..)
    Szóval a lényeg az hogy ha elhiszed ha nem kamionosok közt is van olyan akinél több az önbizalom mint a tudás meg a rutin (erről is láttunk pár videót már) mégis letették a jogsit.

  • imi001

    miner szerinted baromság??? Pár évig gabonás 3 tengelyes póttal nyomattam és nem egyszer volt alkalmam így tolatni Szerinted baromság akkor te egy nulla vagy ne is haragudj közöd nincs a vezetéshez Ezt is megkérdezheted bármelyik kamionostól AKI legalább 20 éve a szakmába van !!!!!! Egy szóval sem mondtam hogy elsőre sikerült de meg kellett oldani és meg is lett oldva Dino871 egyáltalán nem nehéz nyergest vezetni akkor szoktak jönni a gondok ha egy nyergesről át ültetik a sofőrt egy forgozsámolyosra és ne adj isten tolatni kell Na akkor válik el a szar a víztől egyébként igazad van egy hét és felessel még könnyebb is tolatni mint egy személy autóval mert a tükörből többet látsz legalább is nekem jobban megy

  • Dino871

    imi!

    Én azt hittem forgózsámolyossal könnyebb tolatni mint nyergessel..
    Ha forgózsámolyosnál tolatásnál balra tekered a kormányt akkor balra fordul a pót is nem?
    Nyergesnél ugyanehez jobbra kell tekerni a kormányt…

  • Szöcske

    Legalább óvatos.Végülis senki nem született 11 méter hosszú élesrakétával.

  • imi001

    Hát ezt rosszul tudtad kérdezd meg bármelyik kamionost a nyergesnél csak a tandemet könnyebb tolni a forgozsámolyos eleve két helyen csuklik egész kis kormánymozdulatokkal lehet csak tolni ha elrontod húzhatod előre újra egyenesben míg a nyergesen még akkor könnyen utána mész :)

  • prs

    Ez kényszerbeteg. Félméterenként kiszáll, ellenőrizni a jobboldalt, de közben kétszer is jól belenyitotta a sofőrajtót a garázsajtóba.

  • husky

    Nem akarom védeni, de kicsit gyanús a dolog. Ha minden nap csinálná, már megtanulta volna. Lehet új az autó, első beállás és nagyobb mint az előző. Bár én inkább a tükröket hajtottam volna be, ha már nagyon szűk, meg az ajtót kirugdosni annyira, amennyire lehet.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.