Veneno: savanyú a szőlő

Álomromboló momentum a csúcs-Lambó életéből

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.03.26. 14.00

Ha nem tudsz beletörődni, hogy soha nem lesz a tiéd, segíthet egy kis káröröm. Most mondd meg: szeretnél így parkolni nap mint nap?

Ahogy a moziban sem érdemes felállni, mielőtt lefut a végefőcím, mert lemaradhatunk néhány gegről, úgy az autókiállításokon is hasznos lehet az utolsó percig ott lebzselni a standok körül. 

Ha francia autóvadászok nem ilyen elhivatottak, talán soha nem látjuk, milyen kínszenvedéssel ér véget a Veneno pompázatos fellépése a svájci vásárvárosban. A csodálatos autónak nem okoz gondot háromszázról tovább gyorsítani, beleizzad viszont az alapgázas manőverezésbe. 
A szűk folyosón, kartonlapok és villás targoncák között a küszöbre kiülve, testemet fájdalmas pózba csavarva araszolni hátrafelé, azon gondolkodva, hogy a felnyitott ajtó vajon mennyire lóg ki, hogy a far túlsó sarka mit sodor el éppen, hogy hányan veszik fel az amúgy dicső tizenkét hengeres motor épp csak alapjárat fölötti, torokbeteg vernyákolását, és töltik fel az egész bénázást vihogva a Youtube-ra, és egyáltalán, hogy tényleg ezért fizettem-e 900 millió forintnak megfelelő összeget… hát azt hiszem, erről inkább lemondok. Úgyis vacak a szőlő. 
Abban azért bízom, hogy a végén a ványadt dudahang nem a Lamborghiniből szakadt fel – mert ennyire azért még én sem vagyok cinikus.

Kommentek

  • zoldfulu2000

    Ez a almbó style tolatás, mindig fetrengek a röhögéstől.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.