Bugatti alázó bitang Golf I.

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2013.03.14. 07.00

Főleg 100-200 km/óra között erős a vas, elvileg öt másodperc elég elérni a kétszázas tempót, ezzel pedig még a Bugatti Veyront (5,8 másodperc) is maga mögé utasítja.

Ezeknek a német srácoknak megpattant valami a fejében. Mert a Golf első generációjának alapjaira 736 lóerős bitang szörnyet építeni nem épp józan ötlet. Főleg, ha megismerjük a projekt részleteit.

Az orrban dolgozó kétliteres turbómotor Lambókat, Ferrarikat megszégyenítő ereje egy hatsebességes manuális váltón jut el…az első kerekekhez. Ezért duplán őrült az ötlet. Ha már ilyen messzire mentek, miért nem próbáltak összkerékhajtás a német népautó alá rakni?

Mindegy is, a videók alapján ennek ellenére veseletépő bestiát sikerült kerékre állítani, ami tulajdonképpen pár pillanat alatt bármilyen gumiszettet legyilkol, és egyenes vonalon szinte a létező legtöbb szupersportautót megalázza.

Főleg 100-200 km/óra között erős a vas, elvileg öt másodperc elég elérni a kétszázas tempót, ezzel pedig még a Bugatti Veyront (5,8 másodperc) is maga mögé utasítja.

Kommentek

  • Guevara

    Hihetetlen hogy egyeseknek mennyit megér egy kis nemiszerv hosszabítás. Mindazonáltal, lehet a hogy a Veyron a fasorban sincs, de azért a 300-zal elhúzó motorost nem egyszerű feladat lenyomni.

  • men?manó

    Hiszem, ha látom, a “papír” sok mindent elbír.
    Itt csak annyit látni, hogy egy bitang erős “autó” vezetője küzd az erőt az útra vinni…kevés sikerrel.

  • zoldfulu2000

    Több ilyet láttam, pl 800Le-s II es Jetta, rajtonként kellett bele új kuplung meg váltó de bérmit alázott ami nem volt megtuningolva.

    De az nem volt ennyire “understatement”, látszott rajta a húzás, pl valami hűtőcsonk lógott ki a lámpája helyén, igazi zombie verda volt, lényeg a funkcionalitás :)

  • mtbe

    fura, én pár hónapja egy fekete színű, ugyanilyen, szélvész gyors Golfról álmodtam… :)

  • Holiday

    De hisz látod! Kis lóvéból kiutazhatsz megnézni. Ne légy piti alak, kijárok neked egy élménybeszámolóra helyet itt a vezessen.
    Na, mikor olvashatunk?

  • Holiday

    Guevara!
    Az eszedbe sem jut, hogy ezek a project autók a kihívásról szólnak? Szerinted akinek van 20 millió Dollárja, az miért nyomul? Azért, mert nem telik neki fűtésre, vagy mert imád győzni?
    Olvass Andre Kostolany-t, tanulságos.

  • L.Rómeó

    ezek a csávók raj gyerekek.
    ésaz auto is.
    királyságg rajság énis ijessmin agyalok. 3as chippes pd tdim van azalis jaszkarizok és lenyomom az öszes autó mindenhol.

  • Butapest

    Úristen Rómeó..
    Nem elég, hogy az ember szeme belerokkan ennyi helyesírási hibába, Te még AZALIS JASZKARIZOL amivel nem kéne.
    Ne erőltesd az agyad IJESSMIN ez nem nektek való azon kívül veszélyes.
    A segílybűl meg ruházd + taníttasd a gyereket nem azért vonják tőlünk, hogy egy pirosnál arcoskodjon nekem egy réti néger.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.