Bugatti alázó bitang Golf I.

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2013.03.14. 07.00

Főleg 100-200 km/óra között erős a vas, elvileg öt másodperc elég elérni a kétszázas tempót, ezzel pedig még a Bugatti Veyront (5,8 másodperc) is maga mögé utasítja.

Ezeknek a német srácoknak megpattant valami a fejében. Mert a Golf első generációjának alapjaira 736 lóerős bitang szörnyet építeni nem épp józan ötlet. Főleg, ha megismerjük a projekt részleteit.

Az orrban dolgozó kétliteres turbómotor Lambókat, Ferrarikat megszégyenítő ereje egy hatsebességes manuális váltón jut el…az első kerekekhez. Ezért duplán őrült az ötlet. Ha már ilyen messzire mentek, miért nem próbáltak összkerékhajtás a német népautó alá rakni?

Mindegy is, a videók alapján ennek ellenére veseletépő bestiát sikerült kerékre állítani, ami tulajdonképpen pár pillanat alatt bármilyen gumiszettet legyilkol, és egyenes vonalon szinte a létező legtöbb szupersportautót megalázza.

Főleg 100-200 km/óra között erős a vas, elvileg öt másodperc elég elérni a kétszázas tempót, ezzel pedig még a Bugatti Veyront (5,8 másodperc) is maga mögé utasítja.

Kommentek

  • Guevara

    Hihetetlen hogy egyeseknek mennyit megér egy kis nemiszerv hosszabítás. Mindazonáltal, lehet a hogy a Veyron a fasorban sincs, de azért a 300-zal elhúzó motorost nem egyszerű feladat lenyomni.

  • men?manó

    Hiszem, ha látom, a “papír” sok mindent elbír.
    Itt csak annyit látni, hogy egy bitang erős “autó” vezetője küzd az erőt az útra vinni…kevés sikerrel.

  • zoldfulu2000

    Több ilyet láttam, pl 800Le-s II es Jetta, rajtonként kellett bele új kuplung meg váltó de bérmit alázott ami nem volt megtuningolva.

    De az nem volt ennyire “understatement”, látszott rajta a húzás, pl valami hűtőcsonk lógott ki a lámpája helyén, igazi zombie verda volt, lényeg a funkcionalitás :)

  • mtbe

    fura, én pár hónapja egy fekete színű, ugyanilyen, szélvész gyors Golfról álmodtam… :)

  • Holiday

    De hisz látod! Kis lóvéból kiutazhatsz megnézni. Ne légy piti alak, kijárok neked egy élménybeszámolóra helyet itt a vezessen.
    Na, mikor olvashatunk?

  • Holiday

    Guevara!
    Az eszedbe sem jut, hogy ezek a project autók a kihívásról szólnak? Szerinted akinek van 20 millió Dollárja, az miért nyomul? Azért, mert nem telik neki fűtésre, vagy mert imád győzni?
    Olvass Andre Kostolany-t, tanulságos.

  • L.Rómeó

    ezek a csávók raj gyerekek.
    ésaz auto is.
    királyságg rajság énis ijessmin agyalok. 3as chippes pd tdim van azalis jaszkarizok és lenyomom az öszes autó mindenhol.

  • Butapest

    Úristen Rómeó..
    Nem elég, hogy az ember szeme belerokkan ennyi helyesírási hibába, Te még AZALIS JASZKARIZOL amivel nem kéne.
    Ne erőltesd az agyad IJESSMIN ez nem nektek való azon kívül veszélyes.
    A segílybűl meg ruházd + taníttasd a gyereket nem azért vonják tőlünk, hogy egy pirosnál arcoskodjon nekem egy réti néger.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.