Állunk a padlón – 383 km/óra egy Volvóval

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2013.03.11. 18.20

Csak a műszerfalat figyelhetjük, de amit ott látunk az több mint meggyőző, 800+ lóerő összkerékhajtás, és egy őrületbe tekert sebességmutató!

Ha ez a videó nem kamu, akkor innen küldünk meleg baráti ölelést az építést végző brigádnak! Egy Volvo S60-ból Ferrarikat lepipáló szörnyet kreálni olyan küldetés, amiért csak rajongani lehet. Kár, hogy összesen egy videót leltünk fel a neten a 383 km/órás végsebességre képes svéd acélgolyóról.

Ezen is csak a műszerfalat figyelhetjük, de amit ott látunk az több mint meggyőző, 800+ lóerő összkerékhajtás, és egy őrületbe tekert sebességmutató!

Kommentek

  • v_Petya25

    Azért az se semmi, hogy cirka 2 perc és 12 km alatt majdnem megevett negyed tank benzint….

  • Iceman.

    Ha ez valódi, akkor ehhez kb 600-800kW teljesítmény kell. Baráti turbós 500g/kWh fajlagos fogyasztással ki is jön a negyed tank.

  • Guevara

    Érdekesek ezek a látványosan kiakasztható műszerek. Talán ezért esett a választás épp a Volvora mint tuningalap?…

  • zoldfulu2000

    Gondolom a benzinfogyasztása semmi a motorfogyasztásához képest. Hány ilyen menetet bír ki egy ennyire felhúzott moci?

  • pasztoncsino

    teljesitményhez nafta kell

  • István100

    Ezt hívják kamu videónak. Talán ha láttunk volna valamit a tájból.

  • bugee88

    fogyastás kb 0 volt mivel egy laptoppal meg megfelelő diagnosztika programmal csinálhatták még ha a motorerő meg is lett volna ami önmagában sem egyszerű feladat mivel az új autók motorjait már igen csak szükre méretezik úgyhogy önmagában a blokk nem bírná a 800+ le őt de ha kibírná akkor is új befecskendező rendszert nagyobb turbot mivel anélkül nem lehetne 800 pacit elő csalogatni akkor ehez új belső alkatrészek amik kibirják kovácsolt dugok főtengely stb klíma és egyéb felesleges dolgok kuka mivel plusz súly és a motort is visszafogja mindezt beadni a kocsi elektronikájának úgy hogy ne villanyon ki a motorhibajelző és akkor még ehez hozzájönnek olyan tényezők 380 nál már a menetszél is ledobhatja az autót az útról ezért diffuzort kell az aljára szerelni gumi is gondot jelenthet ilyen tempónál még ha levegő helyett nitrogénnel töltik akkor is felforrósodhat plusz az utcai gumik 300 ig vannak vizsgáztatva e felett már csak szerencse kérdése ezt verseny gumikkal még kihuzzák ott van a következő probléma az önsúly szériában 1,5 tonna felett lehet egy olyan autó amit ilyen tempóhoz olyan max 1 tonnára le kell vinni nem valószínű ,hogy a kocsi belseje megúszná és ha mindez megvan akkor is ott a váltó probléma mivel nem hinném, hogy az 5 sebességes volvo váltó 380 ig lenne áttételezve amit ha kicserélnek szintén megzavarja az elektronikát meg még további 50 ok lehet amiért nem valószínű csak nincs kedvem annyit agyalni rajta :D

  • husky

    Ez kamu az egész! A Nascarban futnak 350-370 km/óra körül a leggyorsabbak. Sépci kasznil, leszorító erő és egy kb. 9000-ig eleresztett V8, amik tényleg ott lehetnek 600-800 lóerő körül, de ők is csak rövid ideig futnak az ovál szinte egyenes részeiben ennyit. Soros hatossal, kizárt dolog. És ha ment hol ment??? 383 km/óra = 106,38 méter/sec! Plusz a felgyorsulás, hány kilométer? Esetleg a Nagy Sóstóban…

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.