Állunk a padlón – 383 km/óra egy Volvóval

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2013.03.11. 18.20

Csak a műszerfalat figyelhetjük, de amit ott látunk az több mint meggyőző, 800+ lóerő összkerékhajtás, és egy őrületbe tekert sebességmutató!

Ha ez a videó nem kamu, akkor innen küldünk meleg baráti ölelést az építést végző brigádnak! Egy Volvo S60-ból Ferrarikat lepipáló szörnyet kreálni olyan küldetés, amiért csak rajongani lehet. Kár, hogy összesen egy videót leltünk fel a neten a 383 km/órás végsebességre képes svéd acélgolyóról.

Ezen is csak a műszerfalat figyelhetjük, de amit ott látunk az több mint meggyőző, 800+ lóerő összkerékhajtás, és egy őrületbe tekert sebességmutató!

Kommentek

  • v_Petya25

    Azért az se semmi, hogy cirka 2 perc és 12 km alatt majdnem megevett negyed tank benzint….

  • Iceman.

    Ha ez valódi, akkor ehhez kb 600-800kW teljesítmény kell. Baráti turbós 500g/kWh fajlagos fogyasztással ki is jön a negyed tank.

  • Guevara

    Érdekesek ezek a látványosan kiakasztható műszerek. Talán ezért esett a választás épp a Volvora mint tuningalap?…

  • zoldfulu2000

    Gondolom a benzinfogyasztása semmi a motorfogyasztásához képest. Hány ilyen menetet bír ki egy ennyire felhúzott moci?

  • pasztoncsino

    teljesitményhez nafta kell

  • István100

    Ezt hívják kamu videónak. Talán ha láttunk volna valamit a tájból.

  • bugee88

    fogyastás kb 0 volt mivel egy laptoppal meg megfelelő diagnosztika programmal csinálhatták még ha a motorerő meg is lett volna ami önmagában sem egyszerű feladat mivel az új autók motorjait már igen csak szükre méretezik úgyhogy önmagában a blokk nem bírná a 800+ le őt de ha kibírná akkor is új befecskendező rendszert nagyobb turbot mivel anélkül nem lehetne 800 pacit elő csalogatni akkor ehez új belső alkatrészek amik kibirják kovácsolt dugok főtengely stb klíma és egyéb felesleges dolgok kuka mivel plusz súly és a motort is visszafogja mindezt beadni a kocsi elektronikájának úgy hogy ne villanyon ki a motorhibajelző és akkor még ehez hozzájönnek olyan tényezők 380 nál már a menetszél is ledobhatja az autót az útról ezért diffuzort kell az aljára szerelni gumi is gondot jelenthet ilyen tempónál még ha levegő helyett nitrogénnel töltik akkor is felforrósodhat plusz az utcai gumik 300 ig vannak vizsgáztatva e felett már csak szerencse kérdése ezt verseny gumikkal még kihuzzák ott van a következő probléma az önsúly szériában 1,5 tonna felett lehet egy olyan autó amit ilyen tempóhoz olyan max 1 tonnára le kell vinni nem valószínű ,hogy a kocsi belseje megúszná és ha mindez megvan akkor is ott a váltó probléma mivel nem hinném, hogy az 5 sebességes volvo váltó 380 ig lenne áttételezve amit ha kicserélnek szintén megzavarja az elektronikát meg még további 50 ok lehet amiért nem valószínű csak nincs kedvem annyit agyalni rajta :D

  • husky

    Ez kamu az egész! A Nascarban futnak 350-370 km/óra körül a leggyorsabbak. Sépci kasznil, leszorító erő és egy kb. 9000-ig eleresztett V8, amik tényleg ott lehetnek 600-800 lóerő körül, de ők is csak rövid ideig futnak az ovál szinte egyenes részeiben ennyit. Soros hatossal, kizárt dolog. És ha ment hol ment??? 383 km/óra = 106,38 méter/sec! Plusz a felgyorsulás, hány kilométer? Esetleg a Nagy Sóstóban…

A pesti autósok birkák, itt a fotós bizonyíték

Levelet kaptunk olvasónktól, akit – érthetően – bánt, hogy a pesti autósok nem tanulnak a büntetésekből, és direkt megszegik a szabályokat.

Filmbe illő balesetet videózott egy kamionos

Halálos iramban-i magaslatokat verdes az alábbi baleset, csak az a kár, hogy ez nem egy filmben történt.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

Tarlós bedurvult, ez lett a bírsággkamera sorsa

Tarlós István főpolgármester leszereltette a Bécsi és Szépvölgyi út kereszteződésében felszerelt kamerát.

F1: Räikkönen az élen, menet közben esett szét a Force India

A Forma-1-es Orosz Nagydíj első szabadedzésén a Ferrari Mercedesek előtt végzett, a leggyorsabb Kimi Räikkönen volt. A Force India látványos hibát produkált.

Vettel: Szocsi a Mercedes pályája

Az idén eddig háromból két futamot megnyerő ferraris Sebastian Vettel a hétvégi Orosz Nagydíj előtt nem igazán bízik a triplázásban, szerinte Szocsiban egyértelműen a Mercedes a favorit.

Negyed óra gyönyör Škoda-rajongóknak: videón a Karoq kompakt SUV

Tizenöt perces monstre filmmel örvendeztet a Škoda újdonsága, a még be sem mutatott Karoq. Popcorn, kóla és mehet!

Fényűző extrákkal jön leendő kedvenc Škodád

Három hét múlva debütál a Škoda Karoq, a gyár elkezdte az információk szellőztetését. Amit eddig mondtak, jól hangzik.

Itt zárják le Budapestet a hosszú hétvégén

Április 30-án és május 1-jén rendezik Budapesten a Nagy Futam versenyautós bemutatót több fővárosi fő közlekedési útvonal forgalmának korlátozásával.

F1: Hamiltonék nem kérnek a csapatutasításokból

A Mercedes versenyzői azt mondják, nem s szeretnének a csapatutasításokról és a pilótasorrendről beszélni, persze ha úgy alakul, engedelmeskedni kell.

Százéves plug-in hibriddel ünnepel a Mitsubishi

Legelső autójának modern újraértelmezésével köszönti magát az idén száz esztendős Mitsubishi.

Jeepre hajaz a Hyundai városi SUV-ja

Sejtelmes részletfotóval előlegezte meg a nyáron érkező Kona városi crossovert a Hyundai.

A GM legjobb vicce: kabrió kisteher Corvette-motorral

A Totálisan Értelmetlen Autó, 300-as végsebességgel, platóval és nyitható keménytetővel. Nem tudom, mire, de nagyon jó!

Negyedmillió Toyotából folyik az olaj

Az Egyesült Államokban 228 ezer Toyota Tacoma pickupot hívnak vissza, mert szivárog  a differenciálművükből az olaj.

Mit ér a Lada, ha nem segíti nosztalgia?

Sokak szerint a Lada eddig fogadtatása a Kádár-kor iránt egyesekben élő nosztalgiából fakad. A Vesta azonban egy új korszak autója, amit olyan embereknek mutattunk meg, akiknek ez pont olyan modern kori autó, mint az összes többi.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.