Állunk a padlón – 383 km/óra egy Volvóval

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2013.03.11. 18.20

Csak a műszerfalat figyelhetjük, de amit ott látunk az több mint meggyőző, 800+ lóerő összkerékhajtás, és egy őrületbe tekert sebességmutató!

Ha ez a videó nem kamu, akkor innen küldünk meleg baráti ölelést az építést végző brigádnak! Egy Volvo S60-ból Ferrarikat lepipáló szörnyet kreálni olyan küldetés, amiért csak rajongani lehet. Kár, hogy összesen egy videót leltünk fel a neten a 383 km/órás végsebességre képes svéd acélgolyóról.

Ezen is csak a műszerfalat figyelhetjük, de amit ott látunk az több mint meggyőző, 800+ lóerő összkerékhajtás, és egy őrületbe tekert sebességmutató!

Kommentek

  • v_Petya25

    Azért az se semmi, hogy cirka 2 perc és 12 km alatt majdnem megevett negyed tank benzint….

  • Iceman.

    Ha ez valódi, akkor ehhez kb 600-800kW teljesítmény kell. Baráti turbós 500g/kWh fajlagos fogyasztással ki is jön a negyed tank.

  • Guevara

    Érdekesek ezek a látványosan kiakasztható műszerek. Talán ezért esett a választás épp a Volvora mint tuningalap?…

  • zoldfulu2000

    Gondolom a benzinfogyasztása semmi a motorfogyasztásához képest. Hány ilyen menetet bír ki egy ennyire felhúzott moci?

  • pasztoncsino

    teljesitményhez nafta kell

  • István100

    Ezt hívják kamu videónak. Talán ha láttunk volna valamit a tájból.

  • bugee88

    fogyastás kb 0 volt mivel egy laptoppal meg megfelelő diagnosztika programmal csinálhatták még ha a motorerő meg is lett volna ami önmagában sem egyszerű feladat mivel az új autók motorjait már igen csak szükre méretezik úgyhogy önmagában a blokk nem bírná a 800+ le őt de ha kibírná akkor is új befecskendező rendszert nagyobb turbot mivel anélkül nem lehetne 800 pacit elő csalogatni akkor ehez új belső alkatrészek amik kibirják kovácsolt dugok főtengely stb klíma és egyéb felesleges dolgok kuka mivel plusz súly és a motort is visszafogja mindezt beadni a kocsi elektronikájának úgy hogy ne villanyon ki a motorhibajelző és akkor még ehez hozzájönnek olyan tényezők 380 nál már a menetszél is ledobhatja az autót az útról ezért diffuzort kell az aljára szerelni gumi is gondot jelenthet ilyen tempónál még ha levegő helyett nitrogénnel töltik akkor is felforrósodhat plusz az utcai gumik 300 ig vannak vizsgáztatva e felett már csak szerencse kérdése ezt verseny gumikkal még kihuzzák ott van a következő probléma az önsúly szériában 1,5 tonna felett lehet egy olyan autó amit ilyen tempóhoz olyan max 1 tonnára le kell vinni nem valószínű ,hogy a kocsi belseje megúszná és ha mindez megvan akkor is ott a váltó probléma mivel nem hinném, hogy az 5 sebességes volvo váltó 380 ig lenne áttételezve amit ha kicserélnek szintén megzavarja az elektronikát meg még további 50 ok lehet amiért nem valószínű csak nincs kedvem annyit agyalni rajta :D

  • husky

    Ez kamu az egész! A Nascarban futnak 350-370 km/óra körül a leggyorsabbak. Sépci kasznil, leszorító erő és egy kb. 9000-ig eleresztett V8, amik tényleg ott lehetnek 600-800 lóerő körül, de ők is csak rövid ideig futnak az ovál szinte egyenes részeiben ennyit. Soros hatossal, kizárt dolog. És ha ment hol ment??? 383 km/óra = 106,38 méter/sec! Plusz a felgyorsulás, hány kilométer? Esetleg a Nagy Sóstóban…

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.