Elnézte az előzést – a másik autós bánta

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.03.07. 17.00

Ami itt biztos, az eredmény: egy autó az árokban landolt. Ám, hogy hátsó autó, miért tért vissza a megkezdett előzésből a manővert be nem fejezve, nem világos. Videó

Ami itt biztos, az eredmény: egy autó az árokban landolt. Ám, hogy hátsó autó megcsúszott vagy szándékosan tért vissza a megkezdett előzésből a manővert be nem fejezve, nem világos. A másik autó még mellette volt…

Télen érdemes lassabban, megfontoltabban vezetni! Tartson nagyobb követési távolságot!

Kommentek

  • men?manó

    Egy autós szaklapnál egy kicsit hozzáértőbbek is írogathatnának ide. :(
    Az előzés nincs elnézve és teljesen egyértelmű a helyzet. Egyébként minden stimmel. :)
    A hátsókerekes pickup hátsó kereke megcsúszott a hóban vagy egy jégbordán, ezért keresztbe fordult, pont meglökve az előzendő autó bal hátulját, keresztbe fordítva azt.

  • v_Petya25

    Az ilyen helyzet nehezen kezelhető jól, sokat már nem tudott tenni. Viszont nem a száraz körülményekre való előzést kellett volna választani. Már jóval korábban át kellett volna menni a másik sávba és csak párhuzamosan elmenni mellette, ott már nem lenne szabad a sávbordákon bukdácsolni.

  • Liverpool87

    Hát igen bassza meg megcsuszott a kocsi nem pedig szarúl előzött van ilyen!

Megéri hűségesnek lenni? Gombokért?

A nagyobb kúthálózatok rafinált pontgyűjtő akciókkal próbáljál magukhoz édesgetni az autósokat. De kinek éri ez meg? Naná, hogy nem nekünk

Peugeot Instinct: Tanulékony kombikupé

Elektromosnak sejtettük, és részben az is: a Peugeot tanulékony kombikupéja konnektoros hibrid hajtásláncot kapott több mint 300 lóerővel.

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

Képcunami a Forma-1-es tesztről

Több tucatnyi fotó és számos videó a 2017-es Forma-1-es autók első napjáról Barcelonából.

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

F1: Máris leírta az évet a Williams?

Claire Williams csapatfőnök szerint “nagy kihívást jelentő” szezon előtt áll a Williams az idén, ami ritkán szokott jót jelenteni.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Hároméves autók, amik nem hagynak cserben

A világ legnagyobb autós ügyfélelégedettségi felmérésekkel foglalkozó ügynöksége, a J.D. Power megnézte, a 2014-es eresztésből melyek ma a legmegbízhatóbb járművek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.