Végre Genfben parkolunk!

Három férfi egy guruló garzonban

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2013.03.05. 11.00

Ettől a perctől fogva a memóriakártyák, az Internet és saját kapacitásunk maximumát kihasználva töltjük képernyőre a genfi élményt, mindenki tapadjon rá a frissítés gombra, az F5-re, és a Facebook-ra!

A Genfi Autószalon alatt valószínűleg titkos laboratórium működik, ahol felkészült svájci tudósok sátáni kacajjal sűrítik és gyorsítják a tér-idő kontinuumot. Mert a szalon jön, nem követi a naptárat, csak betoppan, nekünk pedig másodperceink vannak csak az indulásra.

Így történt idén is, a határidők és egyéb keretek szorítása miatt már majdnem kaszát kapott genfi látogatásunk, de szerencsére akadt egy mentőötlet. Menjünk lakóautóval! Zseniális!

Szállás letudva, parkolhatunk a Palexpo csarnok tövében, reggelire hazai tyúkutódok sercegnek a serpenyőben, álomszerű elképzelés.

A valóság természetesen cáfolt, de nem külső körülmények miatt. Mi vétettünk iszonyatos fiaskót, családra, barátokra spóroltuk a hétvégét, a kényelmes szombati indulás helyett vasárnap délután szálltunk fel a Ford Transit alapokra épített alkalmi lakásunk fedélzetére.

Akitől guruló rezidenciánkat kaptuk

A lakóautót a SuWeNor (a három biztonságosabb égtáj rövidítése) Kft., a lakoauto.hu oldal üzemeltetője bocsátotta rendelkezésünkre. A 13 éves múltra visszatekintő cég az ország legnagyobb tapasztalattal rendelkező ilyen profilú vállalkozása.

Végre Genfben parkolunk! 1

A SuWeNor flottája mellett lakóautó-szervizt is üzemeltet, ahol egyrészt saját autóikat tartják karban, másrészt más cégek, vagy magánszemélyek autóit, lakókocsijait javítják. A saját szerviz nagyon fontos az üzletmenetben, a kocsikat az előírt szervizciklus felénél át szokták nézni, hiszen elképzelhetetlen, hogy mondjuk Portugáliában szakadjon el a kuncsaft alatt egy elkopott ékszíj, vagy a norvég fjordoknál makkanjon meg decemberben a fűtés.

Országúti nézelődésből így lett autópályás erőltetett menet, a hatalmas homlokfelülettel, közel 3,5 tonnás tömeggel még biztonságos 85-95 km/órás sebességsávban. Mint az evőversenyek hatvankettedik virslije fogyott alattunk az út, de a magunkkal cipelt komfort kárpótolt a csigatempóért.

Lakóautó szűzként meglepő volt leállni az autópálya erre alkalmas pihenőjében, és nézni, ahogy Földes kolléga a gázt rottyantva beveti szakácstudományát, majd jóleső, álomhozóan hideg sör után elszenderedni az ággyá forgatott asztalon. Jó, bevallom utóbbi nem volt olyan mesés, pláne, hogy hétfőn még közel ezer kilométert kellett vonszoljon minket a 2400 köbcentis dízel blokk, így rövidre sikerült a vasárnap éjjel.


A tankolás-sárgadobás-haladás mókuskereke tegnap este szakadt meg, végre ideértünk a guruló garzonnal! Ma reggel már csak egy buszmegállónyit kellett utazni, hogy elérjük a pörgő színpadok, makulátlanul tiszta autók és vakítóan fehér mosolyú hosztesszlányok világát.


Ettől a perctől fogva a memóriakártyák, az Internet és saját kapacitásunk maximumát kihasználva töltjük képernyőre a genfi élményt, mindenki tapadjon rá a frissítés gombra, az F5-re, és a Facebook-ra! 

Kommentek

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.