Végre Genfben parkolunk!

Három férfi egy guruló garzonban

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2013.03.05. 11.00

Ettől a perctől fogva a memóriakártyák, az Internet és saját kapacitásunk maximumát kihasználva töltjük képernyőre a genfi élményt, mindenki tapadjon rá a frissítés gombra, az F5-re, és a Facebook-ra!

A Genfi Autószalon alatt valószínűleg titkos laboratórium működik, ahol felkészült svájci tudósok sátáni kacajjal sűrítik és gyorsítják a tér-idő kontinuumot. Mert a szalon jön, nem követi a naptárat, csak betoppan, nekünk pedig másodperceink vannak csak az indulásra.

Így történt idén is, a határidők és egyéb keretek szorítása miatt már majdnem kaszát kapott genfi látogatásunk, de szerencsére akadt egy mentőötlet. Menjünk lakóautóval! Zseniális!

Szállás letudva, parkolhatunk a Palexpo csarnok tövében, reggelire hazai tyúkutódok sercegnek a serpenyőben, álomszerű elképzelés.

A valóság természetesen cáfolt, de nem külső körülmények miatt. Mi vétettünk iszonyatos fiaskót, családra, barátokra spóroltuk a hétvégét, a kényelmes szombati indulás helyett vasárnap délután szálltunk fel a Ford Transit alapokra épített alkalmi lakásunk fedélzetére.

Akitől guruló rezidenciánkat kaptuk

A lakóautót a SuWeNor (a három biztonságosabb égtáj rövidítése) Kft., a lakoauto.hu oldal üzemeltetője bocsátotta rendelkezésünkre. A 13 éves múltra visszatekintő cég az ország legnagyobb tapasztalattal rendelkező ilyen profilú vállalkozása.

Végre Genfben parkolunk! 1

A SuWeNor flottája mellett lakóautó-szervizt is üzemeltet, ahol egyrészt saját autóikat tartják karban, másrészt más cégek, vagy magánszemélyek autóit, lakókocsijait javítják. A saját szerviz nagyon fontos az üzletmenetben, a kocsikat az előírt szervizciklus felénél át szokták nézni, hiszen elképzelhetetlen, hogy mondjuk Portugáliában szakadjon el a kuncsaft alatt egy elkopott ékszíj, vagy a norvég fjordoknál makkanjon meg decemberben a fűtés.

Országúti nézelődésből így lett autópályás erőltetett menet, a hatalmas homlokfelülettel, közel 3,5 tonnás tömeggel még biztonságos 85-95 km/órás sebességsávban. Mint az evőversenyek hatvankettedik virslije fogyott alattunk az út, de a magunkkal cipelt komfort kárpótolt a csigatempóért.

Lakóautó szűzként meglepő volt leállni az autópálya erre alkalmas pihenőjében, és nézni, ahogy Földes kolléga a gázt rottyantva beveti szakácstudományát, majd jóleső, álomhozóan hideg sör után elszenderedni az ággyá forgatott asztalon. Jó, bevallom utóbbi nem volt olyan mesés, pláne, hogy hétfőn még közel ezer kilométert kellett vonszoljon minket a 2400 köbcentis dízel blokk, így rövidre sikerült a vasárnap éjjel.


A tankolás-sárgadobás-haladás mókuskereke tegnap este szakadt meg, végre ideértünk a guruló garzonnal! Ma reggel már csak egy buszmegállónyit kellett utazni, hogy elérjük a pörgő színpadok, makulátlanul tiszta autók és vakítóan fehér mosolyú hosztesszlányok világát.


Ettől a perctől fogva a memóriakártyák, az Internet és saját kapacitásunk maximumát kihasználva töltjük képernyőre a genfi élményt, mindenki tapadjon rá a frissítés gombra, az F5-re, és a Facebook-ra! 

Kommentek

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhez vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-s idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.