Több cég is zászlajára tűzte, ők kompromisszum nélkül megépítik az abszolút élvezet autóját. Egy olyan szörnyet, ami mennyei mámorba repíti a benzingőz szerelmeseit. A vezetési élmény tiszta esszenciáját próbálják visszaadni, természetesen igen borsos áron. Ilyen az Ariel Atom, a Caterham R500, Tramontana R.

Most újabb színnel bővül a paletta, amit a Scorpion Motorsport szolgáltat a tehetős műkedvelő rétegnek. Már első ránézésre trükkös gépet építettek, feltűnő a három kerék, ráadásul a hajtást csak egy abroncs kapja, a felpaprikázott Kawasaki blokktól. Elől már észlelhető a formaautók hatása, a többlengőkaros független kerékfelfüggesztés már a profi versenyautókat idézi. Ezzel a megoldással nagy pofont adtak a gyors közlekedés mumusának, a rugózatlan tömegnek, hiszen így a futómű több alkatrésze a kocsiszekrényen kapott helyet.

Drága játékszer.

Drága játékszer.


Teljesítmény adatai akár egy motorkerékpáré, 3.5 másodperc alatt van százon, és akár 16.000 fordulatig is pörgethetjük a japán blokkot. A nyakizmok erősítéséhez is kiváló darab, hiszen 1.5 G-s gyorsulásra képes, így ha elég ügyesek vagyunk tényleg a csúcskategóriában érezhetjük magunkat. Ha ez nekünk nem elég, és még több izgalomra vágyunk, választhatjuk a P10, vagy P13-as modellt, amiben már egy Suzuki Hayabusa erőforrása üti le a vesénket. Riválisaival szemben előnye az ára, a legkisebb verzió már 8.8 millió forintért elérhető, ezzel szemben az Ariel Atom 12.7 millió, körülbelül ennyi a Caterham is, tehát ha van felesleges 8-10 milliónk, megfontolandó ajánlat. Több kép és infó a készítők honlapján!