A legjobb városi autók minden megoldásra

Szerző: hirdetés levél küldés 
Dátum: 2016.01.21. 14.07

A városi közlekedés egyre kaotikusabban hat a mindennapokra, és ezt az autógyártók is kezdik felismerni. Ennek az igénynek eleget téve, egymással versenyezve jelennek meg az alacsony fogyasztást, praktikumot és sokrétű kihasználhatóságot ígérő városi cirkálók, amelyekkel még a parkolás sem jelenthet akadályt.

Akik még ennek ellenére is a nagyobb kategóriák mellett teszik le a voksukat, azoknak is érdemes egy pillantást vetni ezekre a sokoldalúan kihasználható újdonságokra, amelyek remek opcióként funkcionálnak a városi forgatagban. Az alább bemutatott modellek városi közegben érzik magukat igazán elemükben, ezzel kiérdemelve a legjobb városi autó címet! Suzuki Celerio suzuki_celerio_20-1200x750 A Suzuki sok éven át jelentett egyet a városi kiskocsi szimbólumával. Azóta a márka bizonyította, hogy több kategóriában is megállja a helyét. A Swift például megnőtt, és újdonságként berobbant a köztudatba a Celerio, egy havi bérlet árából megfelelő opciót kínálva az inkább autózást választóknak. A Celerio egyediségére a nagy mozgástere csak ráerősít, befér oda, ahová az autók legtöbbje egyébként nem. A család nőtagjai bizonyára hálásak lesznek, ha egy Celerioval intézheti mindennapos teendőiket. suzuki_celerio_25-1200x750 Lada Kalina lada_kalina_khetchbek-1200x750Lada itthoni újraforgalmazása csak néhány hónapja kezdődött, az érdeklődés azonban óriási, hiszen a magyar piacon nincs szükség a márka pozicionálására, mindenkinek van valamilyen Ladákhoz köthető emléke. A név ugyanaz maradt, viszont ez a Lada már egy forradalmasított változat, amely teljes mértékben az európai ízlésvilág szerint került megtervezésre a legmagasabb minőségi követelmények betartása mellett. A választás biztonságát pedig az ötéves garancia jelzi, így a korábbi Ladák csupán nosztalgikus emlékképként élnek tovább az új modellek vezetése közben. lada_kalina_khetchbek_4-1200x750 Amit ígér, ahhoz tartja magát: könnyen vezethető, elsőkerekes, városi közlekedésre-parkolásra hibátlan, modern formájú kisautó. Ezen kívül további érvként hozható fel, hogy az alap verzió 2,2 millió forintos ára az egyik legkedvezőbb ár-érték arányt nyújtja jelenleg az újautó piacon. Ehhez többek között első villanyablakok, szervokormány, fűthető külső tükrök jönnek, persze a kötelező légzsákokon, blokkolásgátlón, ESP-n, guminyomás-érzékelőn kívül, és a lökhárítók sem feketék. Alapáron is dinamikus, olcsón extrázható választás, továbbá garantált, hogy egy Ladával közlekedve megfordulnak majd utánunk! Hyundai i20 hyundai_i20_20-1200x750 A dél-koreai autótervezők tudják és teszik a dolgukat, mi pedig élvezhetjük ennek a különleges hozzáértésnek a gyümölcsét. A távol-keleti márkákat először sokan szkeptikusan fogadták aztán évek-évtizedek alatt bizonyították, hogy méltó helyük van az autóiparban. A japán autók mintájára a dél-koreai és most már a kínai autók is megállíthatatlan tempóban veszik fel a versenyt európai és amerikai társaikkal, mind biztonságban, minőségben, mind technikai fejlesztésekben egyre inkább az európai igényeket figyelembe véve. hyundai_i20_16-1200x750 Nem maradhatnak ki a kisautók sem a szegmens palettából, az i20-as Hyundai például kifejezetten kellemes és megbízható kisautó, a parkolás is tökéletes vele, és pakolás terén sem utolsó. Európai tervezők tervezték, európai ízlés szerint, egyszóval garantáltan jól fogjuk érezni magunkat benne. Fiat Punto 140401_PuntoYoung_01-1200x750 Az olaszok már tudják, hogy egy Fiattal nem lehet tévedni, legyen szó a dugóban ücsörgésről, vagy egy toszkánai naplementében való autózásról. A Fiat Punto minden elemében átadja azt a pozitív mentalitást, amelyet minden olasz érez, így a városi forgatag se lehet többé akadály. Az olasz tervezők kifejezetten értik, hogyan lehet a legegyszerűbb formákkal letisztult, szép autót alkotni –ez már első ránézésére is kitűnik a Grande Puntoként megismert modellt látva, amelyet a kisebb Punto kivezetése után az eddigi paramétereinek megőrizésével csak Puntoként ismerünk tovább. Megfelelő választás, ha a mindennapokat a városban éled, de ha teheted, messzebbre is kimozdulsz. A Puntot ki kell próbálni, igazi egymásra találás vezető és autója között! 140401_PuntoYoung_04-1200x750 Még egy jó hír a cikk végére: a felsorolt típusok mindegyike jelentős akciós áron kapható a Duna Autónál, érdemes egy pillantást vetni rá! Ha már van autód, vagy a bemutatott modellek mellett érdekel még, hogy melyik az az öt további autó, amihez most nagyon jó áron tudsz hozzájutni, Honda, Seat, Peugeot, Kia és Nissan modellek közül is válogathatsz!  

Kommentek

Teszt: Suzuki az olcsó Škoda és a vagány Citroën ellen

Szerény benzines szívómotorral hasonlítottuk össze a Citroën C3-at a Škoda Fabiával és a Suzuki Balenóval. Lehet, hogy a visszafogott konkurenciát beelőzi a dögös francia kisautó?

Tanult hibájából a Mazda

A CX-5 második generációjára helyretette az elsőnél elkövetett tévedését a Mazda. És még persze sok mást is.

Hatalmas és okos SUV a Škodától

A Škoda bolygóközi méretű teret, a korszak színvonalán álló vezetési segédeket és jó minőséget csomagolt vonzó, biztonságérzetet sugalló terepjárós formába Kodiaq név alatt.

Húszmilliós unalom a BMW-től

A BMW 320d GT xDrive az a bajor modell, amiben hiába is keresnéd az izgalmat, nem fogod megtalálni. Cserébe roppant praktikus, és nem csak az egész család kutyástól, de a csomagok is kényelmesen elférnek.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

Jön a 30-as korlátozás lakott területeken?

Violeta Bulc, az Európai Unió közlekedésért felelős biztosa szerint érdemes lenne szigorúbban korlátozni a sebességet lakott területen.

Lauda: Bottas máris bizonyított

A Mercedes-csapat elnöke az Ausztrál Nagydíj után úgy látja, hogy jól választottak Valtteri Bottasszal, a finn elődje, Nico Rosberg szintjén van.

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

Életveszélyes előzés után bosszúálló üldözés Békésben

Többször írtunk már a defenzív vezetési stílus életmentő hatásáról. Mert rengeteg idióta van az utakon, és ha lesüllyedünk a szintjükre, és belemegyünk egy adok-kapok szituációba, akkor azzal csak magunkat, és utasainkat veszélyeztetjük.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.