Sötét erő: Audi A6 biturbo

Teszt: Audi A6 3,0 V6 TDI BiTurbo quattro tiptronic

Szerző: Földes Attila levél küldés 
Dátum: 2013.06.24. 17.00

Külsőre a koromfekete A6-os elegáns ugyan, de nem mutat semmi különlegeset. Amiért nagyon fogjuk szeretni, az a motorháztető alatt lapul. A V6-os, háromliteres dízelmotor 313 lóerőt ad a sofőr keze alá.

Röviden – Audi A6  3,0 V6 TDI BiTurbo quattro

Mi ez?

Agyonmotorizált prémium-szedán
Mit tud? 5,1 másodperc alatt százra ugrik és nem is fogyaszt sokat
Mibe kerül? A6-os 11 milliótól indul, de a tesztautó 23,1 millióba kerül
Kinek jó? Bárkinek, aki szereti a borzalmasan erős, nyomatékos motorokat és a prémium belsőt
Külsőre a fekete A6-os elég jellegtelen valami. Jó, a lámpatestek vonala, a nappalifény íve magában ugyan roppant látványos, de az összkép egyáltalán nem túl izgalmas. Szép, nagy, elegáns, de ennyi és nem több. Amiért igazán érdekes, az a motorháztető alatt melózó bivalyerős biturbó dízelmotor. De ne szaladjunk előre annyira.

Belső

Audik belsejéről nem nagyon lehet rosszat írni. Az A6-os tesztautó sem kivétel ez alól. A világos bőrbelső elegáns, a külön menüből beállítható, állítható ülőlap-hosszúságú, színes szagos ülésekben a világ végéig tartó út is elviselhető, a kezelőgombok ijesztően kiszámított erőkkel mozognak, méretük, elrendezésük nagyon kitalált és persze a kivitelezésbe sem lehet belekötni. Illetve egy hülyeség mégis van, ez pedig a váltó túloldalára, az utas bal kezéhez telepített motorindító/leállító gomb. Hogy ez miért került ide, azt senki nem tudja. Meg lehet szokni, de én nem ide terveztem volna.

Ezen kívül szinte csak olyan dolog van az amúgy annyira nem tágas belsőben, ami viszont remekül sikerült. A faborítások textúrája, színe, a műszerfal kivitele, a középkonzolba bebújó kijelző, a belső ajtókilincs, a távolsági és tompított fény között önmagától kapcsolgató lámpa, mind mind klasszak.

Az utastér legszebb része

Az utastér legszebb része a nyolcfokozatú automatikus váltó karja, és annak környéke

Dízelmozdony

De ebben az autóban nem is ezek az igazi extrák, hanem a bitang erős V6-os dízelmotor. Egész pontosan 2967 köbcentiből 313 lóerőt préseltek ki, ami mellé borzalmas, 650 Nm-es csúcsnyomaték tartozik, már igen alacsony, 1450-as percenkénti fordulatszámtól. Ennek megfelelően az autót nehéz lehetetlen zavarba hozni, a százas sprintet 5,1 másodperc alatt tudja le, és hisztérikus kapcsolgatások nélkül, a legtöbb közlekedési helyzetet nyomatékból, mindössze egy mély levegővétellel oldja meg.

Ilyenkor gyomorbizsergető hang kúszik be az utastérbe, a quattro négykerék-hajtás belevájja gumikarmait a szerencsétlen aszfaltba, és a fekete test párducként lódul naki a végtelennek, olyan lendülettel, hogy elhisszük, akár a Naprendszert is elhagyhatnánk ekkora svunggal. Közben pedig nincs az a halvérű, felelősen gondolkodó bélyeggyűjtő apuka, aki ilyenkor nem kezd gonoszul vicsorogni.

Ekkora motorral könnyedén lehet kényelmesen, az alapjárat körüli fordulaton autózni, pedig a váltó sem egy lusta darab, a nyolcfokozatú, kézzel is kapcsolgatható tiptronic váltó gyorsabban kitalálja, hogy mit is akarunk, mint mi magunk. A váltót, motort, kormányzást menüből is személyre szabhatjuk, több fokozatban dönthetünk arról, mennyire legyen sportos, vagy éppen takarékos a menet és még a motorhangon is változtathatunk. De ha menet közben akarunk megbolondulni, akkor csak az automatikus váltó karján kell egyet rántatunk, és máris kötözködhetünk a fizikával. Persze szigorúan szabályos keretek között.

Szinte hibátlan a belső

Szinte hibátlan a belső. Elegáns, kényelmes, praktikus.

Autóúton nagyjából 95 km/órás tempótól kapcsolja az automatikus váltó a nyolcadikat, ha elég ráérősen vezetünk. Ilyenkor kicsivel ezres percenkénti fordulat felett duruzsol a kulturált V6-os dízelmotor. Mintha ott sem lenne, csak némán húz, húz, közben csak a gázolaj habját szürcsöli a tankból. És a vicsorogva gyorsulás után ez is jól esik a testnek, csak máshol.


Audi A6 Biturbó konkurensek
 BMW 535 xDrive (313 LE) 16 699 000 Ft
 Mercedes-Benz E 350 4Matic (306 LE) 17 137 330 Ft

 Jaguar XF 3,0 D S (275 LE)

16 264 000 Ft

Fogyasztás

Bár az ember a szomorú tapasztalatokból tanulva hajlamos arra, hogy azt higgye, ekkora motort és ilyen fertelmes teljesítményt nem lehet büntetlenül kinyerni semmiből, és az üzemanyagszámla fájdalmas lesz, a biturbo A6-os mégsem telhetetlen ezen a téren. A tesztút végén 7,7 literre jött ki az átlag – a gyári, ördög tudja miféle trükkökkel mért vegyes átlagfogyasztás még ennél is kevesebb, 6,4 liter – amely fele-fele arányban városban, illetve városon kívül került az autóba. Autópályán nem járt. Igaz, rendeltetésszerű használat mellett a sportosabban vezető kollégánál ez az érték 13 liter körül állt meg. Igaz, városban.

Menüből változtathatjuk hörgő vadállattá

Menüből változtathatjuk hörgő vadállattá, vagy takarékos autóvá

Matricaprobléma

Bár magánügy, de mi jó ideje nem vásárolunk autópálya-matricát. És nem bántuk meg. Igen, pontosan a négynapos matrica megszüntetése óta hanyagoljuk a sztrádát. Ennek egyik oka, hogy a jellemző hétvégi úti célunk 50 km autópályás és 70 km főutas autózás után érhető el – így alig 20 perccel növekedik meg a menetidő – a másik, hogy ritkán van nálunk két hétvégényi időre egy-egy tesztautó, így a 10 napos matrica kihasználatlan maradna. Emellett az üzemanyagköltségeken is jól látszik az autópálya elkerülése, a családi autóval egy-egy oda-vissza úton már literes nagyságrendben mérhető a megtakarítás. Amire ugye még rájön a matrica 3000 forintos ára is. Cserébe kicsit lassabban érünk oda…

Egy hasonló teljesítményű motor bármilyen autóban könnyen válhat legális, de mégis roppant drága tudatmódosító szerré. Így van ez az Audi A6-osban is. Viszont ha kiökörködtük magunkat és egy rövid utazás után lejövünk a szerről, a másnap – üzemanyagszámla – nem lesz vészes. Ha már egyszer kifizettük, akkor az A6 biturbó többé már nem rágja le rólunk a gatyánkat.

Mellette – Ellene
  • Borzalmasan erős motor
  • Ízléses belső
  • Keveset fogyaszt
  • Kulturált váltó
  • Drága
  • Belül közepes térkínálat
  • Magas értékvesztés
  • Túl jó

Szerző:


Szavazás

Tetszik? Nem tetszik? Na és mennyire?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • VWBG

    Ezen az oldalon rég olvastam ilyen csapnivaló írást… A matricavásárlás helyett inkább az autó részleteire lettem volna kíváncsi. Nem ehhez szoktam Vezess!!!

  • nevezessverő

    Hát igen.. BMW-Mercedes-Audi. Lehet ezeket fikázni, (többnyire frusztráltságból kifolyólag) de az tény, hogy ez a trió képviseli az autógyártás csúcsát.

  • JohnSmith

    ezt erzed amikor beleülsz a kikukäzott e39-be gondolom… :)
    ertem mär neked miert ez a csucs.

    az olaszok 960 lovas limitält szeriäs gepe meg egy mäsik csucs

    csucs-csucs mindket Auto. csak az utobbi nem cigänyoknak meg proliknak.

  • nevezessverő

    Jönnek is a frusztrik.. :)

  • menőmanó

    nevezessverő
    Szerintem a verekedéshez jobban értesz. :D

  • subtotal

    Kombiban, S-Line-nal, szürkében jöhetne.
    Érdekes, hogy egy ilyen, forgalomba helyezett demo autón nincs alapból pályamatrica, márcsak a vevőkör miatt is. Én például tuti ott is kipróbálnám, mit tud…

  • menőmanó

    Komoly autó komoly teljesítménnyel.
    Az a baj, hogy akik ezt az autót megveszik, azoknak a legritkább esetben van szükségük ekkorra erőre.
    Sok a mazsola és nem lehet mindent erőből megoldani.
    A kihegyezett motor tartóssága meg nagy kérdés. Az eddigi tapasztalatok nem sok jóval kecsegtetnek. Újonnan elmegy egy darabig, de használtan pénztemető lesz.
    A “prémium” nem egyenlő a tartóssággal. Nagyon nem.

  • JohnSmith

    pontosan menömano!
    egy alap a6 5 evesen 4 milliot er, 290e. km-el,amihez meg räszämolöhatsz 1 milliot pluszban, hogy nyugodtan tudj vele közlekedni a vetel utän.
    2 turbo- 500 Ezer
    lendkerek 200 Ezer
    uj gumik 2oo Ezer
    +olaj, szürök stb.
    …..ezek havonta ällnak a szervizben……

  • nevezessverő

    menő: bevallom ahhoz is, de néha jól jön! ;)

    JS: erre az autóra még kínai gumit sem kapsz 200-ért. Az én “kikukázott” 10 éves e39-re volt 180 a nyári (16c P7 cint.) Én 4 éve közlekedem nyugodtan az eredeti turbóval, és injektorokkal lassan 280ezernél. Ezek a kihegyezett dieselek nem valószínű hogy így fogják bírni..

  • MetroGoldwinMayer

    Nagyon jó ez a kocsi, ahogy az összes konkurense is. Alapverzióban 2 lityis dízellel is.

    Persze ha a saját pénzemet költöm és tudom hogy ugyanennyibe fáj a Maserati Ghibli, eszembe sem jut ez a konkrét autó.

  • mrobi

    szeretem az A6-ot, csak legyen kombi:)

  • Köcsögnepper

    Borzalmas, fogalmatlan, rossz írás. Némelyik képaláért meg külön gratulálok….
    Bocs.

  • megint

    John, melyik “alap” A6-ba kell két turbó? Olaj, szűrők cseréjét nem kéne ideszámolni , ha ezt teszed akkor a te autód nem ez a kategória.

  • troll

    a bmw 535 x drive-nál véletlenül a netto árat írták az összehasonlításba, a brutto az 16699 ezer ft alapáron!

    nem mindegy!

  • kellervin

    Mikor elvezhetjuk ujra elfogadhato meretben a kepeket, a kamera reklam nelkul? ;o)

  • ,L Rómeó

    ez az audi az autógyártás triója!
    igazad van nevezessverő.
    a csucs, a mindenevő cápa, a kegyetlen szarevő!
    (szar jappánok olaszok)
    nekem is audim lesz ha felfut az üzlet, minda a tessómnak

  • user1982

    Az egyik kép alatt ezt olvasom: “Mindegyik ablakemelő automata” Hát ez feldobta a napomat, köszönöm :D Óóóó yeeeee.

  • Levrone

    user1982: valóban vicces, de kb. 6 évvel ezelőtt az akkori Audi RS4 kombit, illetve sok egyebet is ki lehetett próbálni valami roadshow keretében a Hungaroringen. A 24.99 mFt-os RS4 kombi hátsó ablakai kurblisok voltak. Szóval azért van alapja a képaláírásnak… :-)

  • ,L Rómeó

    user levrone:
    25M-jós audi ikényes!
    csak a 25M-jós audi vevö köre is csak ikényesekböl ál!
    akik adnak a gyurásra és nem baj nekik hogy tekerik a kurblit!
    megint mekszóllalt a piti nyálcsorgatás!
    hajrá vw!

  • toce

    Szerintem mindhárom német kicsit design válságban van. Az A6 formátlan és ötlettelen. A 5-ös nagypapás. Talán a Merci a legvagányabb manapság. Szomorú…

  • Köcsögnepper

    @Levrone:

    Nemes egyszerűséggel: hazudsz!
    RS4 Avant soha de SOHA nem volt magyar roadshown, pláne nem kurblis ablakkal, ugyanis a 8E széria RS-en széria volt a 4 ablak. RS6 Avant az volt, természetesen hátul is elektromos ablakkal.

  • ,L Rómeó

    köcsögnek hiszek mer ő asztmontta rád hogy hazucc míg te rá nemmontad!
    tehát te hazucc.
    másrészt ő vw kereskedő ezér joban ismeri a vw autókat és pártatlan is emiat!
    és a hungaroringet is felügyeli mikor mi történik ot!

  • fank1970

    A szuper német triót a rendkívül igényes kínai és orosz piac tartja fent, mert extrém mód túlárazottak, de ott ez nem számít.

  • Levrone

    köcsög: Nem én mondtam, hanem egyik nagy online autósmagazinunk, ahol részletes képbeszámoló volt a Roadshow-ról és ott konkrétan le is volt fényképezve. Lehet, hogy nem kombi volt, nekem aztán tökmindegy, mert totál hidegen hagynak az Audik, nem az én világom, totál felületesen nézegettem a cikket. Ellenben egy nagyon jó barátom, aki Audi-buzi, személyesen is ott volt és ő is megerősítette a kurblis hátsó ablakot. Akkor most ő sem mondott igazat? Még az is lehet. Nekem egyébként teljesen mindegy, lényeg, hogy a prémiumkategóriában azért érdekes dolgok is akadnak az extra-politikát illetően, az tény. Láttunk már hasonlót egyébként, hogy egy adott autónak teljesen eltérő volt a SZÉRIAfelszereltsége országonként, szóval akár ebből is adódhatott. Ha mégsem így volt, akkor sem kell nekem ugrani, én két megbízhatónak gondolt forrás alapján mondtam, ugyanis az ismerősöm is érdekesnek találta ezt a dolgot. Na, akkor most kinek van igaza? Csak kérdem.

    Nem lehet, hogy egy előszériás bemutatóautó volt? Nagyon gyakran vannak ilyenek a roadshow-kon. Csak mert nekem a fénykép és az Audi-buzi haverom szava elég meggyőzőnek tűnt. Mindenesetre qrvára nem érdekel, szóval semmi gond, ha nem így van…

  • Vérmacy

    Konstrukcióhibás ez a motor! Egy év gyártás után már az összes beépülő alkatrész geometriáját (rajázt) megváltoztatták az “überkirálytriós”, győri, frissenvégzett motorfejlesztők! Újonannam inden verda elmegy, csupán a 4 karika mára már jellegtelen és a csóró-gazdagok autója. Ez a belépőszint a suttyóknak Mo-on. nem a Passat!
    Kinek, mi tetszik az egyéni kompetencia ez ne mkérdés! Aki Audit vesz az a szomszéd miatt veszi! Van nagyobb, igényesebb, olcsóbb, gyorsabb ill. ezek végtelen számu permutációja…

  • manitou8

    németek jók marketingban.
    üzlet alapszabálya: szolgáld ki a piacot megfelelő termékkel vagy csinálj piacot a termékednek(marketing).
    marketing része, hogy jót írnak a termékről.
    kis oldalaknak ez ‘kötelező’,vagy olyan ‘írót’ alkalmaznak aki teljesíti a feladatot, vagy olyat , aki esetleg maga is a marketing befolyása alatt áll.(lásd szörényi munkássága).
    nagyobb, ismertebb, elismertebb oldalak írhatnak saját véleményt is.(lásd Tc mai M6 tesztje, Winkler)

  • v_szili

    Vérmacy: Az első 2 mondatodban nincs 1 db kifejezés, ami igaz lenne.

  • manitou8

    szili, úgy érted, h állítása??
    kifejezések általában nem hamisak.

  • v_szili

    Legyen úgy. Csak fokozni szerettem volna azt a baromságot, amit ideírt.
    1. nem konstrukcióhibás
    2. nem 1 éve gyártják
    3. nem győri fejlesztés
    4. nem magyar mérnökök fejlesztették/fejlesztik
    5. nem frissenvégzettek fejlesztik
    6. “összes alkatrész változott” kifejezésre már nincs is mit reagálni.

    Tehát kb. még a vessző sem igaz abban, amit leírt..

  • Köcsögnepper

    @Levrone:

    RS4 csak a 2006-os roadshown volt, egy magyar (KJA-XXX) és egy német rendszámos. Mindkét autó egyforma volt az utolsó csavarig. A lenti videón a német rendszámosat láthatod, valahol 2,48-nál kivillan egy picit a napfényben Karotta könyöke alatt a 4 darab kapcsoló:

    http://www.youtube.com/watch?v=8az7jAeYX5s

  • Köcsögnepper
  • ,L Rómeó

    nekem szabájossan kifénylik kivetítődik egyenessen kinyilatkozik az a 4 kapcsoló!!
    nem lehet nem észrevenni!!
    enél jobb bizonyíték nem is kéne, de a kép, na az mindent visz!!
    aból egy értelmű hogy miről beszélsz köcsög barátm.
    egy értelmű ahogy mijis egyértelműjek vagyunk.

  • Köcsögnepper

    @idiótazsoltika:

    A borzalmas poénjaid mellett folyamatosan hülyét csinálsz magadból.
    Nézzél képgalériát hülyegyerek (remélem a rendszámot még le tudod olvasni):

    http://www.automotor.hu/teszt/teszt-audi-rs4-339300

  • ,L Rómeó

    hüje lehet ez a Zsolt ha nem láttya a nyilvánvalót!
    2.48nál a fénylő gombokat a könyök alat na meg a külsős képen a belső gombokat!
    eszt a vakksit!
    jólmegaszontad köcsög barátom. ezér szeretünk! :)

  • Levrone

    Köcsögnepper: okés, ott a pont. Akkor szomszéd barátom nem tudom miben ült. Lehet, hogy ott sem volt, bakker, csak oltott vele, hogy micsoda élmény volt, etc. :-) Mindenesetre ezek szerint tényleg nem szabad elhinni már senkinek semmit… Mea culpa. :-) Viszont én tuti olvastam ezt, de ezek szerint valami dilettáns volt a szerző, lehet ő sem tudta, mit is fotózott. No, nem baj. Mondjuk ez a vége az internetes újságírásnak, mindenki azt ír, amit akar. Én mindenesetre hiszek neked, hogy így van, főleg, hogy abszolút nem ismerem az Audi-kat, kizárólag utasként. Na jó, hazudok, mert egy Q7-est vezettem, a 4.2 TDI-t, de itt ki is merült a dolog…

    Amit írtam, azt pedig csak reflektálásként írtam az előttem szólónak, ráadásul teljesen jóhiszeműen. Megkövetem magamat.

  • Köcsögnepper

    Annyi baj legyen, tévedni emberi dolog.
    …és bocsi a kirohanásomért.

    Azért (is) emlékeztem erre pontosan, mert az egyik roadshow megszervezésében igen sokat dolgoztam, másrészt a tesztben szereplő német rendszámos napokon keresztül nálam volt.
    Az viszont igaz, hogy a 8E A4-ben nem volt széria a hátsó el.ablak, még az S4-ben sem, de ugye ilyen nem volt roadshow-n.

  • Levrone

    Mondjuk egy RS4-et azért szívesen megkennék, az tuti… :-) Kicsit irigyellek, bakker. :-)

  • toce

    “A szuper német triót a rendkívül igényes kínai és orosz piac tartja fent, mert extrém mód túlárazottak, de ott ez nem számít.”

    Szerintem minden autó túlárazott. Majd akkor lesz helyén az ára, ha lesz egy nagyjából lineáris értékvesztése, ami kb. 20 év után fut nullára…

  • Guillotine

    V_Szili!!

    Nem magyar mérnökök fejlesztik??
    Akkor a magyar motorfejlesztő mérnökök mit csinálnak a planungon??

  • demagóg

    “Ellene: Túl jó”

    :)))

    hát ja. Egyértelműen kéne kategória. De kinek nem?

  • v_szili

    Guillotine:
    Ha képben vagy, nézz utána hol fejlesztették.

  • dexter123

    Magyarországon nem fejlesztettek és nem is gyártottak 3.0 biTDI-t

  • Jómunkásembervótvalamikor

    demagóg – 2013.06.26 21:49
    Nem az a kérdés. Az a kérdés: hajlandó lennél e fizetni ennyit ezért,vagy a konkurensekért.

  • Keeep

    Már a 2000-es RS4 ben is széria a 4 elektomos ablak

    2000-es RS4

    http://www.netcarshow.com/audi/2000-rs4/

    2006-os RS4

    http://www.netcarshow.com/audi/2006-rs4/

  • Keeep

    2006 RS4 ben ahogy az elöbbi képen látszik csak 2 ablak elktromos

  • Keeep

    Viszont van 2006 RS4 4 elektromos ablakkal is

    http://www.netcarshow.com/audi/2006-rs_4_avant/

  • v_szili

    dexter123:
    Itt szerelik.

  • Vérmacy

    V-szili! Nem baj, hogy Februárban 1 éve gyártottunk egy termékcsoportot ebbe a csúcsszuper tarktormotorba amikor jött az útód termék beharangozója! Tegnap érkezett meg az ötödik rajzmódosítás ebben a témában! Semmi baj, ha nem a maygar mérnökök fejlesztik, de hogy már a németországi török vendégmunkások sem igányesek a munkájukra…
    Miért lehet az, hogy a BMW SOP után az előre tervezett kifutásig nem nyúl a konstrukcióhoz? Vagy akármelyik csipcsupp PSA, Suzuki…? Biztosan azért, mert a jót mindig lehet továbbfejleszteni… >:-)
    Semmi gond, vegyétek csak! Akinek ez tetszik és megteheti, hogy megvegye, az úgysem ezt a fórumot olvassa, Ti meg csak csöpögjetek, hogy kéne, meghogy mennyi elektromos ablak van benn :o)

  • ,L Rómeó

    köcsög barátunk látta 2.48nál a napfényben fénysugárzó 4 ablakot a könyök alat !!
    igazi szagember!
    nincs Rs4 4 el.ablak néllkül!
    simán mekmonnta:
    hazudik levrone és a barátja, a tesztelő is és az író is és tiszta hüje Zsolti,hogy nem láttya külsős képről is már az ablakemelőket,mind a 4et!

    ez a kép csak csallás jappán retusácijó
    http://www.netcarshow.com/audi/2006-rs4/1600×1200/wallpaper_0b.htm

    még töb ijen megmondó szagembert ide mind köcsögnepper.

  • ,L Rómeó

    a 2 ‘rejtek’ ablakemelőt maga szerelte be a gyárban(miután lefoglalta a hungaroronget) de nem mongye el hova,csak a tulajoknak!

  • v_szili

    Vérmacy:
    Te kevered a szezont a fazonnal!!
    1. A következő generáció – bármilyen hihetetlen – változni fog!
    2. Mi köze van a németországi török vendégmunkásnak ennek a motornak a fejlesztéséhez?
    3. a szuper változtatás nélküli BMW motorokon meg szintén csak nevetni tudok,
    4. elhiszed, hogy akinek van ilyenje, olvassa ezt a fórumot és még hozzá is szól!?
    Neked halvány fogalmad sincs miről beszélsz. Na menj söpörd tovább a leesett csavarokat. :-)

  • Vérmacy

    :o) Az Én hibám! Én állok szóba akárkivel…

Vége a pénzbehajtásnak Újpesten

Pár hete írutunk arról a sokak szerint nem egyértelmű forgalmi helyzetről, ahol csak úgy hullottak az 50 ezres büntetések. Mára változott a helyzet.

Rosberg autójában Wehrlein: Köszi, Nico!

Nem dőlt még el a visszavonuló Nico Rosberg helyének sorsa. Az egyik legesélyesebb versenyző azonban olyan fotót posztolt, amin a világbajnok autójában ülve látható.

F1: A fél mezőny bejelentkezett a Mercedesnél

A Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda azt mondja, óriási az érdeklődés Nico Rosberg megüresedett helye iránt, mégsem lesz könnyű betölteni a bajnoki ülést.

Kitiltják a dízeleket több nagyvárosból

Párizs, Madrid, Athén és Mexikóváros összefogott, majd közösen bejelentette: 2025-től kitiltják az útjaikról a dízelüzemű járműveket.

F1: A Mercedes tényleg számolhat Alonsóval?

A Mercedes még egyetlen nevet sem említett a nagy meglepetésre visszavonulását bejelentő Nico Rosberg utódjaként, de a korábbi nyilatkozatok alapján Fernando Alonso tényleg a listájukon lehet.

Tíz autó ütközött az M1-esen

Két balesetben hat és négy autó ütközött össze egymástól pár száz méterre.

Hegyszorosban reptetett siklóernyőst a Volvo

Ez a világon az első olyan mutatvány, amelyben egy teherautó és egy siklóernyős szerepel. De arra sem volt még példa, hogy siklóernyőst keresztül vontassak egy híd alatt.

F1: 15-ször sírta el magát Rosberg

Négy nap alatt tizenötödször sírta el magát, mondta a Forma-1 visszavonuló bajnoka, majd olyat tett a trófeával, mint előtte soha, senki.

Szebb is, erősebb is a Hyundai új raliautója

Bemutatta WRC versenyautójának harmadik kiadását a Hyundai. Nagyobb teljesítményét az új WRC szabályzatnak, dögös külsejét a kupé karosszériának köszönheti

Buszbaleset Győrben, súlyos sérültek

Turistabusszal ütközött egy taxi és egy személyautó Győr belvárosában.

A bizarr nő hat órán keresztül rongálta válogatott módszerekkel az utcán álló autót

Los Angelesben egy térfigyelő kamera rögzítette a meglehetősen bizarr esetet.

Megmérték a halálút szélességét

Sorra történnek halálos balesetek a Győrt Pápával összekötő 83-as főút lakott területen kívüli részén, amiben az ott lakók szerint benne van az út is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.