Ismerek embert, aki megrendelte. Jól tette!

Teszt: Ford Kuga 2.0 TDCi Powershift Titanium

Szerző: Rácz Tamás levél küldés 
Dátum: 2013.04.25. 06.00

Majdnem fullextrás, automata, összkerekes hobbiterepjáró a Fordtól. A Kugának eddig egy nagy baja volt, de ezt most kinőtte. Szó szerint.

Röviden – Ford Kuga 2.0TDCi Powershift Titanium 

Mi ez?

Hobbiterepjáró a Fordtól, abból is a majdnem-fullextrás csúcs

Mit tud? Csendben, gyorsan, kényelmesen menni kanyarokban, sztrádán, földúton egyaránt
Mibe kerül? 6,9 millió a benzines-fronthajtású alap, 9-9,5 egy olyan dízel, amiből már BMW X3 se kéne
Kinek jó?  Fordosoknak, akik pont ezt a kocsit szeretnék a bőséges kompakt SUV-kínálatból

Kedves rokonom céges Mondeója kiöregedett a harcból. Kugát rendelt helyette. Utána – ilyenek ezek a rokonok, majdnem mindig csak a döntés után érdeklődnek – megkérdezte, hogy mi a véleményem. Hát, mondtam óvatosan, az új Kugát még nem vezettem, de a régiből is csak egy dologra emlékszem: hogy nagyon szűk volt. Ha az új is az, nagyon fura lesz a Mondeo után, ijesztgettem, de áprilisban jön a tesztautó, majd kipróbáljuk.

Jött az április, jött a tesztautó, jöttem én, beleültem, és már az első métereken tudtam, hogy a kedves rokon nem kap majd klausztrofóbiás rohamot. Az új Kuga kiváló autó lett, sokkal tágasabb, mint elődje volt, de még így, terebélyesen is jó vezetni. Pláne dupla kuplungos váltóval, összkerékhajtással és a legerősebb dízelmotorral. Pár apró gondja-baja eltörpül a jó tulajdonságok mellett; Mondeo-tulajok, ha Kugába akartok ülni, áldásom rátok!

A megújult Kuga 81 mm-rel hosszabb, 4-gyel keskenyebb és 8-cal alacsonyabb elődjénél


Kívül

Alacsonyabb, keskenyebb, de jóval hosszabb elődjénél a Kuga. Sokkal nagyobbnak is néz ki nála. Megmaradtak az előd kis formai játékai, mint az ál-kopoltyú az első kerék felett, vagy a dupla kipufogó, a szürke kamu-alvázvédők, de a nagyon keskenyre húzott hűtőmaszkkal és fényszórókkal az autó szigorúbb, komolyabb, kicsit apukásabb lett.
A formákat, karosszéria-elemeket, lámpákat végtelenül részletesen kidolgozták, az összhatás pedig egyszerre hozza az új Focus rondaságát és az előző Kuga vagányságát, a már említett felnőttességgel együtt. Nem tudom rámondani, hogy szép, azt meg pláne nem, hogy csúnya; két hétig jártam a kocsival, de még az utolsó nap is vissza-visszanéztem rá, ha megálltam valahol: tetszik? Nem tetszik? És még most sem tudom. De jó!

A 9,3 milliós Ford beltere igényes, finoman kidolgozott. A hasonló méretű prémiummárkák sem kínálnak sokkal különbet


Belül

Nyolc centivel hosszabb, és belül minden irányban nagyobbnak érződik elődjénél az új Kuga. A csomagtartó húsz százalékkal, több mint 80 literrel bővült (most majdnem 500 liter). Négy felnőtt számára kifejezetten tágas, kényelmes utazóautó lett a Ford szabadidő-autója, ezzel sikerült felszámolni az előd legnagyobb hiányosságát, a szűk kabint, a térérzet hiányát.
Pláne a dupla naptetős tesztautóval; ennek felára 199 ezer forint lenne a 9,3 millión felül.

Adatlap

Ford Kuga 2.0 TDCi Powershift Titanium

Ismerek embert, aki megrendelte. Jól tette! 1
Motor 1997 cm3, Dízel, S4
Teljesítmény 163 LE
Nyomaték 340 NM
Gyorsulás (0-100 km/h) 9,9 sec
Végsebesség 198 km/h
Fogyasztás (vegyes) 5,9 l / 100 km

Az anyagok minősége, az illesztések, részletek méltók a kocsi árához; nem nagyon sírunk egy X3-as BMW után a Kugából. De csak addig nem, amíg meg nem nézzük a katalógusban a felszereltségi listát, és rá nem jövünk, hogy ebben a bő kilencmillióban még nincs benne a motoros mozgatású vezetőülés, a bőrkárpit, az ülésfűtés, a xenonlámpa, a navigáció, de még a Kuga legtöbbet reklámozott szolgáltatása, a láblendítéssel nyitható motoros csomagtérajtó sem.

Na ez mondjuk nem is baj. Hölgyeim, uraim, Kuga-vásárló-jelöltek: fogadják meg a tanácsomat, és ne rendeljék meg 120 ezer forintért ezt az extrát! A hatalmas fedelet szánalmasan lassan emeli fel erőlködve a villanymotor, sőt: reggelente, ha kicsit hideg volt, hiába rúgtam a Kuga alá, a zár csak kattant egyet, az ajtó pedig maradt a helyén. És a zárás sem ment könnyebben. Többször, talán tucatszor is meg kellett állnom pár méter után, mert a műszerfal kétségbeesett villogással jelezte, hogy nyitva maradt a csomagtérfedél. Később rájöttem, hogy ha a teljes, dupla kattanásos zárás előtt D-be húzom a váltókart, és elindulok, a csigalassú zárási folyamat megszakad, én meg kulloghatok hátra.

492 literes a csomagtér, húsz százalékkal nagyobb elődjéénél

Ez a kis kényelmetlenség, az érintés nélkül nyíló, illetve nem nyíló ajtó volt az egyik említésre méltó hiba, amibe beleköthettem. A másik a nem éppen intuitív menüvezérlés a nem-érintőképernyős, feláras Sony egységen. Ezekkel együtt a Kuga az együtt töltött bő 2000 kilométer alatt nagyon hozzám nőtt, megszoktam, és kifejezetten nehezemre esett megválni tőle a teszt végén.

Megszerettem a jó fogású kormányt, a megszokást igénylő, de utána könnyen kezelhető tempomat-gombokat, az órák közötti kis képernyő fantasztikus szolgáltatását, miszerint képes egyszerre mutatni a megtett távot, a még megtehető távot, az átlag- és a pillanatnyi fogyasztást. Élveztem a temérdek légrostélyon át szellőztető, hatásos klímát, a követőradar komfortját. Otthonos és alaposan felextrázható autó a Kuga – a bevezetésben említett rokon biztosan boldog lesz majd benne.

196 km/h-s végsebességével nagyon gyors SUV-nak számít a Kuga


Alul

(Powershift és 4×4)

Az erősebb, 163 lovas dízelmotor mellé hatfokozatú, duplakuplungos robotváltót kaptunk a tesztautóban. Remek konstelláció ez így, a motor adja a sok nyomatékot, ahogy kell, a váltó villámgyorsan kapcsolgat fel-le, semmi értelme a váltókaron található kis billenőkapcsolóval belerondítani a működésébe. Csak nagyon lassú manőverezésnél, parkolásnál kell számításba venni, hogy a mechanikus kuplungos váltóval nincs olyan finom kúszás, mint a hagyományos automatákkal megszokhattuk.

Az összkerékhajtás is bolondbiztos, a lejtmenet-vezérlő kapcsolásán kívül kívül ember bele nem nyúlhat a rendszerbe. Működését emígyen foglalta össze Földes Attila kollégám a nemzetközi bemutató után:

“Az összkerekes változatokban elektronikus nyomatékelosztó dolgozik, amely a mechanikus szerkezet többlettömege nélkül – a fékek használatával – osztja el a vezetési stílustól és az útviszonyoktól függően a kerekekre, illetve a tengelyekre jutó nyomatékot. Hatását a stabilabb kanyarvételekben, a nedves útburkolaton jobb tapadásban, illetve a csökkent alulkormányozottság érzésben érhető tetten. A rendszer működését a műszerfalon lévő, aránylag zsúfoltra sikerült kijelzőn is figyelemmel lehet kísérni, ahol grafika mutatja, melyik kerékre mekkora nyomaték jut.”


Kisebb árkokon, kisebb bokrokon lelkesen gázol át a kifinomult összkerékhajtással rendelkező Kuga 4WD

A kényelmes és bonyolult rendszerek ára a fogyasztásban mutatkozik meg. A kétliteres dízelmotorral nem különösebben hajtva vegyes üzemben 7,7 liter körül evett alattam a Kuga. Ez ugyan nem hátborzongató egy 17 mázsás, összkerekes automatától, de a VW-csoport vagy a BMW hasonló autói, sőt, újabban a Mazda CX5 is ennél jó egy literrel kevesebbet szokott fogyasztani.

Vezetési élmény

A nagyon közvetlen kormányzás, a széles állítási tartományaival kiválóan testre szabható ülés- és kormánypozíció az erős motorral, jó váltóval, ügyes 4×4-gyel már-már sportautós élményeket képes nyújtani a Kugában. Hogy egy tágas családi SUV ilyen fickós legyen a visegrádi szerpentinen – nagyon meglepődtünk mind, akik próbáltuk a fent beharangozott négyes összehasonlító teszt során.

Eddig a Mazda CX5-öt gondoltuk a legjobban vezethető kompakt szabadidőautónak, de ez most már nem ilyen egyértelmű. Az pedig biztos, hogy a Ford duplakuplungos robotváltója messze felülmúlja a kategória többi automatáját, a VW DSG-jét kivéve persze.

A hátsó ülés jól formázott, németesen keményre, de komfortosra tömött, viszont széltében három gyerekülés csak küszködve férne bele. A RAV4, CR-V sokkal szélesebb hátul


A Fiesta, Focus, Mondeo, S-Max mellett a Kugáról is elmondható, hogy igazi újkori Ford: tervezése során minden paraméter kialakításánál meghatározó volt, hogy ne csorbuljon a vezetési élmény.
A nagyon gazdagon, de navigáció nélkül felszerelt kivitel és konkurensei. Nem akciós listaárak
Ford Kuga 2.0 TDCi Titanium Powershift (163 LE) 9 340 000 Ft
Toyota RAV4 2.2 D-4D Style aut. (150 LE) 9 420 000 Ft
Mazda CX5 2.2 CD Revolution 4WD aut. (150 LE) 10 140 000 Ft
Honda CR-V  2.2 CTDi Lifestyle aut. (150 LE) 9 849 000 Ft

(A vezess.hu-n hamarosan összehasonlító tesztet közlünk a fenti négy autóról! Ott majd kiderül, mit tud az önmagában nagyon meggyőző Kuga a versenytársakkal szemben.)

Kinek ajánljuk?

A Kuga súlycsoportja, a legújabb generációs kompakt európai szabadidőautók családja tulajdonképpen a Tökéletes Hétköznapi Autó kategóriája. Tágas, biztonságos, jó minőségű, elegáns fellépésű kocsik, korszerű dízelmotorral épeszű fogyasztással, de kellő dinamikával. 
Magas ülésükből jól belátni a városi forgalmat, opciós, elektronikusan vezérelt, bolondbiztos összkerékhajtásukkal téli utakon vagy könnyű terepen is remekül elboldogulnak. Nagy csomagtartó, bőséges fej- és lábtér mindenütt – egy kompakt SUV, például egy Kuga ideális mindenes.
Épp ezért azt mondom, ha van pénz az idő 99%-ában kihasználatlan összkerékhajtásra, és nem vagyunk akkora Schumacherek, hogy ne bírnánk elviselni a magas építés, nagy tömeg által meghatározott dinamikai korlátokat, boldogak lehetünk egy ilyen autóval.
Sőt, a nagyon kezes, mozgékony, villámgyorsan kapcsolgató duplakuplungos váltós Kugával még talán akkor is, ha egy kicsit mégiscsak Schumacherek vagyunk.
Mellette – Ellene
  • Elképesztő vezetési élmény
  • Komoly terepjáró-képesség
  • Tágas kabin, jól variálható utastér
  • Folyamatos elégedettségérzés a kocsiban
  • Béna motoros csomagtérajtó
  • Nehézkesen kezelhető menürendszer
  • Kicsit magas fogyasztás

Szavazás

Tetszik az autó? Mennyire? Értékeld!

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • v_Petya25

    Egy 9-10 misi körüli autótól nem lenne elvárható, hogy a műszerfal ne egy összefosott szar legyen? Össze-vissza áll rajta minden, belső dizájn egyes.

  • Mahler

    Nekem semmi bajom ezzel az autóval, sőt:kimondottan finomnak ítélem a belső teret, a műszerfalat is!-a karosszéria arányosan dömdömös, azt meg biztosra veszem,hogy a futúműve kitűnő, mint minden jelenlegi fordé. Én is jó vételnek tartom, majdnem fordot vettem tavaly, de végül egy másikat.Szóval nem melléfogás a megvétele.

  • autoaudit

    A képek alapján a műszerfal nekem is elég kusza, bár lehet élőben más.
    Mondjuk ezt a SUV kategóriát horgászokon, vadászokon kívül (estleg utánfutós történetek) nem értem kinek van értelme valójában megvenni.

  • Guevara

    Nekem tetszenek ezek az extrém, már-már koncepcióautós műszerfalak, de sajnos az autó külseje nem jön be nekem. Hogy is mondjam?.. Szóval olyan “kínai” a dizájnja és minden bizonnyal el is tudna vegyülni egy “olyan” közegben, mindössze a Ford embléma segít elhelyezni a világban ezt a négykerekűt.

  • Barca

    Nem tudom van olyan ember egyáltalán akinek bejön az új Ford belső design? Pedig hát nekünk kéne tetsszen! Amúgy igényes meg részleteiben szép, de mintha külön gyárba fejlesztették volna minden részét, aztán egy koreai tervező csapat próbálná összefoltozni egy valamivé…
    Egyébként itt miért nem írják amit minden opelnél, hogy gomberdő meg társai? Csak mert több gomb van benne, mint az Opelekbe, igazi itt picik ott meg összeérnek, de ez az optikai csalás gondolom csak a szakavatatlan hozzá nem értő tesztelőket veri át.
    Kocsiról; biztos jó, de 9 milláért egy alig használt X3-mas jobb vétel, persze drágább fenntartani, de ad presztízst és kívül belül szebb (sokkal).

  • Janos82

    Szerintem kívül-belül szép, egyedül a hátsó rendszámtábla fura, hogy elég lent van. Vegyen VW-t aki a négyzeteket és kockákat szereti nézegetni…

  • peta33

    Tesztmester! Kérlek,a 4-es összehasonlítón,kicsit vigyétek ki őket terepre is!!! :-) Már várom az eredményt,mit vehetek ezekből majd 10 évesen!:-)

  • menőmanó

    Nem néz ki rosszul sem kívül, sem belül. Mostanában szimpatikusak a Fordok. Ha jól tudom megfelelő garancián még dolgozniuk kéne egy kicsit, mert az még elég vicces, de egyébként rendben lévőnek látszanak.
    Valamelyik kretén fejlesztő kitalálta ezt a kanyarodáskor felkapcsolódó ködlámpát és azóta nem tudnak róla leszokni. Mindig megmosolygom, de nem csak a Fordnál hanem általában az európai márkáknál divat ez a baromság.

  • Guevara

    Jah, én azt csak redneck kanyarfénynek hívom. Nem elég hogy a Fiat (is) használja még Mercedeseken sem ritka látvány. Nagyjából semmit nem ér, abból kiindulva hogy ködlámpával, tényleg rossz látási viszonyok mellett is alig látok jobbanm hát akkor még “fél” ködlámpával. Mindamellett szerintem szabálytalan is az ilyetén megoldás, mert a ködlámpát a KRESZ szerint nem lehet tetszés szerinti időben működtetni, műszaki vizsgán pedig egyértelmű buktaok lehet, mert amilyen lámpák vannak az autón azoknak mindnek működine kell, na most ha csak egyik oldon világít a ködlámpa, azzal nem ez a helyzet. Ezen kívül tudtommal a KRESZ sem ismeri a ködlámpával kombinált kanyarfény fogalmát. Okos ötletnek tartom viszont a ködlámpák nappali menetfényként történő alkalmazását (helyzetjelzők és rendszámvilágítás nélkül) mert jól láthatóvá teszi a kocsit és energiatakarékosabb, mint tompítottal menni. Ezt eddig konkrétan csak valami kis Daihatsu “SUV”-n láttam csak. Szabálytalan továbbá a nappali menetfény tompítottal együtt való működése de nehány újabb típuson ez gyárilag is lehetséges (Audik, Citroenek stb.) nem beszélve az aftermarket LEDekről.

  • Cult

    Guevara, egy-két márkát leszámítva az általad említett ködfényszórókban van egy másik 5w-os izzó is nappali menetfényként, azért hogy ne vakítsa el rendes ködlámpa a szembe jövöket és az előttünk haladókat.

  • Ragnotti

    Így van, a ködfényszóróval közös házban, de külön izzója van (pl. Skoda Octavia, Mitsubishi ASX), az említett típusokon pedig a nappali menetfény csökkentett fényerővel (már csak díszként) üzemel, ha felkapcsoljuk a tompítottat.

  • menőmanó

    Cult
    Bírom azokat a balfékeket, akit elvakít a jól beállított gyári ködlámpa, főleg hátulról. :D

  • zoldfulu2000

    nekem bejön a belső, az előző talán arányosabb volt kívül, de cserébe nagyon szűk volt belül.

    Régen én is a ködlámpát használtam ha be akarta látni a szélesebb környezetet oldalt (pl erdőben, hogy ne ugorjon elém valami féktávon belül. Pont ezért a ködlámpa alkalmas kanyarfénynek is).

    AMúgy amit írsz az nem csak daihatsus, uniós előírás új autónkál a nappali fény, ennek leghatékonyabb módja a ködlámpa helyett használt ledek. A svédeknél pl pont lemaradtam, 2010től szerepelt a ledes fény az opciók között, azóta már bevezették a fényérzékelős tompítottat is (korábban ők a tompítottat használták nappali menetfénynek)

    Sajnos szokás szerint a magyar előírások erre megint tojni fognak, mivel a kötelező országúti nappali fény nem veszi ezt figyelembe, ahogy olvastam a rendőrök pedig nem jutottak el addig, hogy a megértsék, az ipse nem ködlámpát éget hanem nappali fényt.

    Pedig jó dolog.

  • zoldfulu2000

    menő: a hátsó ködlámpa nem vakít hanem összekeverhető a féklámpával (pláne olyan autóknál ahol a debil formatervevezők azzal vagizálnak hogy kettő szimmetrikus ködlámpát tesznek hátra).

    Vagyis később veszed észre hogy az előtted lévő fékez. Ez a hátránya.

    Az első ködlámpa eleve nem vakíthat mert lefelé világít, pont az a lényege.

  • menőmanó

    zoldfulu2000
    Szerintem fuss neki még egyszer, talán másodszorra megérted.

    Azokat viszont én nem értem, akit nem zavar a hátsó KÖDZÁRÓFÉNY főleg sötétben, hiszen baromira vakító.
    Az ilyen lámákra azonnal rávillogok és ha nincs hatása, akkor rányomom a távfényt, csak hogy érezze a törődést. :)

  • Guevara

    Cult: 5W-os hagyományos izzó kétlem hogy elég lenne, mert akkor elég lenne bármelyik autón a helyzetjelzőt kinevezni egyben nappali menetfénynek, az is 5W-os izzókkal működik (elöl legalábbis).

    Zf2k: Na meg azt bírom, amikor xenonos autók égetik a halogén ködlámpát. Az erős szúrófény melett mintha valami szentjános bogár lenne az autó elején. A non plus ultra pedig az, amikor tönkremegy az egyik oldalon a xenon, amit elég drága megjavítani, ezért arra az oldalra halogén kerül, láttam ilyet már nem egyet.
    Ami a hátsó ködzárófényt illeti, csak úgy szabadna megoldnai hogy minden motorleállításnál az is kikapcsolódjon és újra be kelljen kapcsolni indítás után. Intelligen Fiatom ezt tudja is, ergo soha nem “felejtem égve”.

  • Kempelen10.

    Milyen érzés a kanyarfényt úgy fikázni, hogy sosem próbáltátok? Olyan, mint leócskázni a szex szimbólumot, akire amúgy csavarjátok a répát a kert végi pottyantósban?

    Ennek az autónak nagyon nem az én világom a belseje. Amúgy kéne kategória.

  • zoldfulu2000

    menő: a hátsó ködlámpa (vagy ahogy írtad, ködzárófény) annyira erős mint egy féklámpa. Jobban nem is fog vakítani, legfeljebb elvonja a figyelmet. Egyébbként pont ezért balesetveszélyes.

    Guevara: amióta xanonos az autóm, én sem hazsnálom az első ködlámpát. Nagyjából teljesen értelmetlenné vált a ködlámpa, pont ezért sajnálom hogy lenmaradtam a nappalifényről. Ráadásul miután bevezették felára minimális volt.

    A hátsó ködfényt ennél hamarabb kellene kikapocsolni minthogy leálíltod az autót. Szerntem újabb autóknál le is veszi a gyújtás. De a hátsó és az első ködlápmát nem szabad egy kalap alá vebnni mert más a funciójuk és a hatásuk is.

    Guevara.

  • Dino871

    Kempelen10!

    “Milyen érzés a kanyarfényt úgy fikázni, hogy sosem próbáltátok? ”

    Neked az kanyarfény ha egy halogén izzós 2008-as Seat Ibiza vagy Fiat Bravo ködlámpája felvillan jobbra vagy balra??!
    Nekem a kanyarfény min. Xenonos és a tompított projektora fordul kormányszög elfordulástól függően…

    https://www.youtube.com/watch?v=65rPzB-aLQs
    Neked ez a kanyarkövetés??

    Mer nekem ez..
    https://www.youtube.com/watch?v=QTONxsWqVKQ

  • menőmanó

    Kempelen10.
    Maradjunk annyiban, hogy vezetek autót és van rajta ködfényszóró, így látom a hatását.
    Ne okoskodj, ha nincs mögötte tartalom.
    A primitív hasonlataidat meg tartsd meg magadnak, mert senki nem kíváncsi rá.

  • menőmanó

    zoldfulu2000
    A féklámpa nem ég folyamatosan így nem zavaró, ellentétben a ködzárófénnyel, főleg ha teljesen indokolatlan és 95%-ban az.

  • zoldfulu2000

    A féklámpa nem ég állnadóan de ha dfelvillen nem fogod (olyan gyorsan) észrevenni az égő ködlámpa miatt. Nyilván kicsit zavaró is a fénye de én spec rossz nem ezzel leszek elfoglalva.

  • zoldfulu2000

    barca: csak ha vinni kell szervízelni és lejárt a gari akkor igen gyorsan beüt a krach. Egyébbként meg 3 éves Cayenne és bibibeeee! :)

  • mtbe

    a ködlámpa erősebb a féklámpánál…

  • peta33

    A 4-es tesztet nagyon várom,és az adott 4-ből,a Mazdára tippelek,az a tuti befutó!

  • peta33

    Ha jól tudom azonos cég a Toyota-Subaru,de ha teszten kellene szerepeltetni,a Subaru új Foresterje,mindenben jobb szerintem a cégen belüli Rav 4-nél.Eben a kategóriában a japánok közül most a 3 Top:..,Új Forester,,,Cx-5,,,Outlander,kinek mire kellenek ezek a nyerők..A japánok között,árban,minőségben,tudásban. Megkockáztatom,más kategóriában is megállnák a helyüket,,,kisebb-nagyobb,drágább társaik ellen is.

34 évet vezetett jogosítvány nélkül a magyar férfi

Próbálkozott a vizsgával, végül nem jött össze, így 34 évig vezetett jogsi nélkül, most kapták el a rendőrök.

15 pusztítóan kontár módon tuningolt autó

Stílusérzéket és mértékletességet nyomokban sem tartalmazó autók Mekkmester-díjas tunerektől.

F1: Az év végéig meglesz Rosberg utódja?

A Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda azt mondja, nem akarják sokáig húzni a váratlanul visszavonuló világbajnok, Nico Rosberg utódjának kiválasztását.

Önvezető autóban gondolkozik az Apple

Komolyan gondolkozik az önvezető autó fejlesztésén az Apple, de ehhez a hatóságok és a többi fejlesztő segítsége is szükséges lesz.

Hihetetlen látvány a porban csapató 6-os BMW

Rallyautó bármiből lehet, még egy olyan luxuskupéból is, mint a BMW 650i.

F1: Valaki óriási ajándékot kapott Rosbergtől

A Red Bull-os Daniel Ricciardo szerint Nico Rosberg a visszavonulással valamelyik pilótának nagyon szép karácsonyi adott – nem valószínű, hogy az ausztrál lesz az.

Elektromos buszt álmodott meg a Škodák tervezője

A Czechbus kiállításon megtekintettük a csehek legújabb büszkeségét, melyet az a férfi tervezett, aki korábban Škoda buszokat is megálmodott.

F1: Rosberg vállalná Hamilton oktatását

Lewis Hamilton azt tervezi, hogy még 10 évig marad a Mercedesnél, és később már németül szólhat a márka hazai szurkolóihoz. A visszavonuló Nico Rosberg vállalná a nyelvtanári szerepet.

Csak egy darab készült ebből a Ferrariból

Dr. Rick Workman nem szeretett volna olyan Ferrarit, amilyen bárkinek lehet, inkább felkérte az olasz gyártót, hogy építsenek egyet csakis neki.

Jelentősen drágulhat az üzemanyagok ára

Akár 10 forinttal is drágulhat az üzemanyagok ára a jövő héten a piaci változások alapján.

Vége a pénzbehajtásnak Újpesten

Pár hete írutunk arról a sokak szerint nem egyértelmű forgalmi helyzetről, ahol csak úgy hullottak az 50 ezres büntetések. Mára változott a helyzet.

Rosberg autójában Wehrlein: Köszi, Nico!

Nem dőlt még el a visszavonuló Nico Rosberg helyének sorsa. Az egyik legesélyesebb versenyző azonban olyan fotót posztolt, amin a világbajnok autójában ülve látható.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.