Lehet ezen még valamit javítani? Új Audi A4

Vezettük: új Audi A4, S4

Szerző: Földes Attila levél küldés 
Dátum: 2011.12.09. 07.12

Véres verítéket hullatva mégiscsak sikerült valamit jobbá varázsolni az Audi egyik legfontosabb modelljén, az A4-esen. A finomítással takarékosabb motorok, új lámpák, szebb belső és számos, vezetést könnyítő biztonsági berendezés is került az autóba

39 év, nyolc generáció és tízmillió eladott példány után idén megújult az Audi középkategóriás modellje, amely akár 23-féle motor-váltó kombinációval is rendelhető.

Mi változott?

Német rendszámú Audival alap, hogy keresztben állunk meg a parkolóban

Német rendszámú Audival alap, hogy keresztben állunk meg a parkolóban


A ráncfelvarrások általában a fényszóró, a lámpák, illetve a hűtőmaszk, lökhárítók formájának óvatos frissítéséről szólnak. Aztán pár, új árnyalatú fényezés, valamint új kárpitanyagok, kényelmi felszerelések próbálják továbbra is jó bőrben tartani a már öregedő modellt. Pontosan ugyanígy van az Audi középkategóriás modellje, az A4 esetében is.

De itt még nincs vége, mert átdolgozott, takarékosabb motorokat is kapott az új A4-es, amelyek a jelenlegi változatoknál átlagosan 11 százalékkal kevesebb üzemanyaggal is beérik.

Hibátlan, jóillatú belső

Hibátlan, jóillatú belső


A beltérben kisebb szépészeti beavatkozások mellett új kormánykerekek jelentek meg – a sportos változatok csapott aljú kormánnyal is rendelhetőek. De nemcsak a kormánykerék újdonság, hanem az is, hogy mostantól az összes A4-esben elektromos rásegítésű a kormánymű. Ez, amellett, hogy egyenes menetben egyáltalán nem igényel energiát – akár 0,3 liter üzemanyag-megtakarítás is elérhető a segítségével – az aktív sávtartó rendszer beépítéséhez, vagyis az A4-es önmagát kormányzó autóvá tételéhez is szükséges újítás volt.

A vezetést segítő rendszerek köre nem csak a sávtartóval bővült. Holttérfigyelővel, 0 és 200 km/h között működő adaptív tempomattal és 30 km/h sebességig működő, a ráfutásos balesetektől megóvó vészfékező rendszerrel is kapható az új A4-es.

Formás darab, sokat sejtető nézéssel

Fények

Jellegzetes fényív az első lámpatestben

Jellegzetes fényív az első lámpatestben


Bár a fényszórók környéki dizájbuzériát a BMW indította el az Angel Eye-al, mára a legtöbb autógyártó beszállt a versenybe, és megpróbálnak minél egyedibb fényszórórajzot kreálni, hogy messziről, sötétben is felismerhető legyen az autójuk.

A gyengébbek csak az izzadságszagú, sok LED-es füzérig jutottak – ilyet az ízlésficamos népek utólag is képesek feleszkábálni kocsijukra, a fényszóró környékére.

Azért vannak jobban sikerült darabok is, mint például az Audi A4-esé. Sőt, ott még a hátsó lámpa is olyan, hogy kilométerekről tudjuk, mi megy előttünk.

Kedvcsináló az S4-eshez:

Belső értékek

Ez is csak 250-et megy

Ez is csak 250-et megy


Az utastérben jó illat, minőségi anyagok vesznek körül – egyszerűen muszáj mindent összefogdosni, a bőr ajtókárpittól a fémbetétek felületéig – és tökéletes-közeli ergonómia várja az autóst. (Persze nem alapfelszereltségű modelleket próbálgattunk.)

Nekem ugyan az S4-esben lévő sportülés integrált fejtámlája alacsonyabb volt az ideálisnál, de másba nem nagyon lehet belekötni az Audi belsejében.

Az ülések igen tág határok között mozgathatók, emelhetők, és hosszabbítható az üléslap is. Jó helyen van a könyöklő, a szellőztető gombjai ésszerű helyen vannak és pont akkorák, amekkorának lenniük kell. Természetesen forgatni kell őket, nem fel le nyomkodni, vagy billenteni – az egyszerű, logikus kezelhetőség a legprimitívebb dolgoktól a legújabb szolgáltatásokig jellemző az Audira.

A világ legszebb rajzú autós navigációs-berendezése

A világ legszebb rajzú autós navigációs-berendezése


Az A6-ból, A7-ből, A8-ból már ismert navigációs képernyő a Google műholdképeivel zseniális húzás, százszor informatívabb minden más, eddig látott megoldásnál. De még a holtérfigyelő berendezés, a tükörbe épített, veszélyre figyelmeztető jelzése is úgy működik, ahogy kell. Nem a tükör távoli sarkában pislákol valami apró fény, bágyadt derengéssel, hanem a visszapillantó házáról határozott, borostyánszínű fény ordít bele az egész külvilágot holttérként kezelő szerencsétlen, vagy a csupán egy pillanatra elmélázó vezető arcába egyaránt, hogy hélohélohéló, ne tessék sávot váltani, mert meghalunk. És ennek is így kell működnie.

Szívesen kipróbáltuk volna a 136 lovas dízelt is

Hasonlóan, mint a kesztyűtartóban lévő kicsike, hálós zsebnek, amelybe a fedélzeti egységhez csatlakoztatható zaj-podot lehet rejteni.

Láncfűrész a nagyi kezében?

Jövő februártól már nálunk is kapható

Jövő februártól már nálunk is kapható


Nekünk a 333 lóerős S4-es mellett a 177 lóerős kétliteres dízel, illetve az újdonságnak számító 170 LE-s, 1,8 literes benzines jutott pár tíz kilométer erejéig.

Az S4-es nem meglepő módon nagyon megy. És ha nem hívjuk ki magunk ellen a sorsot a menetstabilizáló buzerálásával, akkor annyira jóindulatú, hogy még az öreganyám is tudna vele nyolcvannal körözni, bármelyik körforgalomban. Hála az “Audi drive select” menetdinamikai szabályzórendszernek, amely felszereléstől függően négy- vagy ötfajta üzemmódban szabályozza az automatikus sebességváltót, a kormányrásegítést, ha akarjuk, még sportosabbá változtathatjuk az autót. Ilyenkor visszaváltáskor automatikusan érkező gázfröccsökkel, és áthatóbb motorhanggal borzolhatjuk a hátunkon lévő szőrt.

A próbaút végére elért átlagfogyasztásunkat pedig fedje inkább balladai félhomály. Legyen elég annyi, hogy a gyár által ígért nyolcliteres átlagot Pióker Ignácként több száz százalékkal teljesítettük túl.

Sajnos ez a tendencia a többi motorváltozatnál is megmaradt, bár közel nem ennyire vészes eredménnyel. Persze ezek nem sokat jelentenek, hiszen nem több száz kilométer után, tankolásnál mért értékek, csupán a számítógép által kiköpött adatok. Annak meg ugye elvből nem hiszünk el semmit.

Mikortól kapható?

Európa vezető piacain 2012 január végétől indul a típus forgalmazása, és szerencsére itthon sem kell rá sokkal többet várni, alig pár hetes lemaradással februártól már a hazai kereskedésekben is megvehetőek a felfrissített A4-esek. Az árakról még nem kaptunk információt.

Ameddig megérkeznek, addig itt érdemes olcsóbb A4-es után kutatni.

Azoknak az Audi-bolondoknak, akik az olvasással eljutottak idáig, a linkre kattintva a 164 képes gyári fotókkal megtömött extragalériát is idetettük. Jó kattintgatást!

Kommentek

  • zoldfulu2000

    Szép darab. A bajorok még midnig tudják hogy mitől döglik a légy… :)

  • PAlex

    Azért a frissített 1.8TSI-ről írhattak volna pár sort.

  • mrobi

    Lehet ezen még valamit javítani? -nem. ez az autó úgy tökéletes ahogy van. A középkategória legszebb darabja. fel kell kötnie a gatyát a BMW-nek és a Merci-nek.

  • zoldfulu2000

    mrobi: gond mindig az, hogy merre lehet vinni egy jó formavilágot, ami már kiteljesedett (mint itt). Lehet hogy legközelebb olyan formabontás jön, mint az A6 I ről A6 II-re, vagy amit a BMW csinált Bangle-vel. Azért én deménykedek Da Silva mesterben.

  • Antiszoc

    Mrobi! Éppen az Audi kötötte föl a gatyáját ezzel az autóval az új (F30) 3-as miatt. Szoktál újságot olvasni:

  • zoldfulu2000

    Mellesleg a BMW ugynezt tette az E90 facelifttel, amikor a C és az új A4 kijött. Kell hogy az emberek lássák, hogy az autó tényleg új. Egy hatáves formánál ez már nem teljesül…

  • mrobi

    zoldfulu2000
    szerintem egy német konzervatív típus 10 évig simán jó, utána meg jöjjön egy olyan váltás amit Te mondtál.
    igen, Da Silva gyönyörű autókat alkot.

  • mrobi

    Antiszoc
    én biztos vagyok benne, hogy sikeres lesz az F30, de nekem nem tetszik. amióta ez a holland csávó a fő dizájnerük szerintem unalmasak és egyhangúak a BMW-k. szerintem Bangle-t meg kellett volna tartaniuk.

  • hetedik

    Ajaj..mrobi…ajaj..
    Ebből még baj lesz,hogy ellenkezel a “nagy” dulifulival….
    Én szóltam….

  • zoldfulu2000

    mrobi: ha kifeizetsz akár 30/40% felárat (vagy lemondasz a prémiummegodlásokról), akkor jogosan várod el hogy megmutathasd, ez autód nem egy “csóri” 3 éves modell 15e ajróért, hanem egy vadiúj 35/ 50 ezres darab. Konzervativitás és korszerűség ide vagy oda…

  • apaarpi

    mrobi:
    “amióta ez a holland csávó a fő dizájnerük szerintem unalmasak és egyhangúak a BMW-k”

    Abszolút igaz, hogy a mai 3,5,7-es jobban hasonlítanak egymásra, mint a korábbiak.
    Csak azt nem értem, hogy ezt az Audinál miért nem hozod fel, mert azok annyira csak méretben különböznek, hogy ahhoz képest mindegyik említett BMW modell maga a megtestesült individualizmus.

  • Antiszoc

    Mrobi! Az egy másik kérdés, hogy neked tetszik-e? Természetes, ha nem tetszik, ízlésen kár is vitatkozni. megjegyzésem arra vonatkozott, amit írtál, hogy az A4 ellen fel kell kötnie a gatyáját a másik két prémium gyártónak. Ugyanis éppen az van, hogy ez az A4 azért kapta ezt a frissítést, mert itt az új 3-as, magyarul jelen pillanatban az Audi megy az események után.
    Ettől persze még remek autó.

  • Antiszoc

    Így van Zoldfulu, a fáziskésés, ami az egyes gyártók termékei közt van, ezért hidalható át ráncfelvarrásokkal.

  • Antiszoc

    Hetedik, te meg egy fasz vagy, maradj csendben! Okoskodó majom!

  • mrobi

    apaarpi
    az audinál ez mindig is így volt. de ha jobban megnézi az ember a különböző típusokat akkor láthatja, hogy részleteiben szinte egyformák, összképben meg különbözőek.
    a BMW-nél ez régen teljesen más volt. ma viszont kezdik a Volvótól átvenni azt a szokást, hogy minden autójuk ugyan úgy néz ki.
    Bangle idejében volt egyéniségük a BMW-knek, ma már nincsen.

  • mrobi

    zoldfulu2000
    igazad van, de ez inkább sznobizmus, engem meg az teljesen hidegen hagy.

  • mrobi

    Antiszoc
    értem én hogy az Audi megy az események után, de még így is a legszebb szerintem. a ráncfelvarrott C Merci és az új hármas elbújhat az A4 mellett.

  • kleroo

    Frenetikusan jó ez a kocsi.
    Én amondó vagyok,hogy a Mercinek kell felkötnie, mert a BMW remek image-t épített ki,és viszik mint a cukrot.Az Audi meg generációról generációra hatalmasat fejlődik. A Mostani 4-5-6-7 Audi nagyon hasonló mégis eszméletlen jók.
    Furcsa azt hallani,hogy a BMW-k nem jól néznek ki Bangle után. Szerintem pont fordítva. Az F10 pompázatosan gyönyörű sportluxuslimó.Ez az F30 pedig megkapta az 5ös formáját egy merész orral.Beltérben viszont mindkettő frenetikusan jó lett. A Bangle érában nekem a beltér nem tetszett. Egy E39-E46 után annyira nem volt nagy durranás az utódok beltere.De itt igen :O .Tehát az Audi és a BMW szerintem elhúzni látszik,mert minden egyes kocsijuk pont eléggé egyedi ahhoz,hogy ugyanazt a remek formát és tartalmat eladják.

  • Antiszoc.

    Csak te nem ezt írtad lent mrobi! :)

  • mrobi

    Antiszoc.
    akkor rosszul fejeztem ki magam:)

  • mrobi

    kleroo
    nem azt mondtam, hogy nem néznek ki jól, hanem azt hogy unalmasak és egyhangúak.
    ez ízlés kérdése, de szerintem az E60 sokkal szebb mint az F10.

  • hetedik

    Jók ezek az A4-ek….de egy laikus nem tud különbséget tenni ,a mai és egy 10 éves között…
    Szoros most már a meccs a prémium kategóriában,de azért a bömös után kullognak ,egy kicsivel…..

  • hetedik

    Sajna itt is érvényesül a fócvágen érzés….Minimális változtatás szinte csak épp hogy….
    És ,igen a BMW dízelek ,nos azok dízelek…..:).
    Remélem az AUDI-nak a 2.7 TDI 190 lóval ,azért csak kikopik a választékjukból valamikor…….

  • Fics

    kleroo! Most akkor egyedi az audi, vagy egy kaptafa? Nem lehet egy autó fekete és fehér is. Szerintem mindegyiknek az eleje szinte tök ugyanaz. A3-ashoz csak egy pumpa kell, és A8-as lesz belőle :)

  • hetedik

    És akkor még nem is beszéltünk az A1 elejéről….:)
    ui: csak ahhoz erősebb pumpa kell :)

  • megint

    Kb annyira hasonlít az A1-es eleje az A8-ra, mint az egyes bömösé a hetesre, ez van, szép új világban lassan mindenki ezt csinálja. A navigáció képe gyönyörű, belső is szép, nagyon nem tudok belekötni, talán a ledbe, de az már megint kb minden prémium modellben alap, pedig szerintem nem kéne erőltetni.

  • Fics

    megint! Pontosan, ez a LED nem mindig szép. A legtöbb autó úgy néz ki mint egy karácsonyfa. A kanyarodáskor kigyulladó ködlámpa meg igazi vicc. Azt köttetném ki először.
    Egyébként az angolok pont ezért egyediek, aston, jag gyönyörű, egyedi, jellegzetes. Német luxusautók meg kifjezetten egyre rondábbak. 50 milliós kategóriában tuti angol kocsit vennék, pedig a német-japán biztos ezerszer jobb minőségű. Egyszerűen fantáziátlanok a tervezők, vagy nem mernek rajzolni, csak másolgatni.

  • Holiday

    A kanyarodáskor felgyulladó ködlámpa (corner funkció) nagyon hasznos, különösen Magyarországon, ahol az utak széle, töredezett, nem ritkán beszakadt, a vizes árkok helye sokszor megtippelhetetlen. Én nagyon megkedveltem ezt a funkciót. Nem tudod kiköttetni, mert a világítás szoftver vezérli. Kikapcsolni tudod az autó menüjéből, legalábbis az én autóm esetében.

  • Jamaika king

    TALÁLÓS KÉRDÉS:

    AZ ELEKTROMOS RENAULTOT FÉNYKÉPEZTÉTEK UGYANITT VIHARBAN!!!!!??

  • Jamaika king

    renault fluance Z.E és kangoo z.E

    :):)

  • Jamaika king

    basszus és tényleg :D
    jó a memóriám:)

    És mi az ajándék? :D

  • Köcsögnepper

    @Fics:

    “A kanyarodáskor kigyulladó ködlámpa meg igazi vicc. Azt köttetném ki először.”

    Maradjunk annyiban, hogy halvány fogalmad sincs erről a funkcióról. Minden autóba kötelezővé tenném.

  • Fics

    Holiday! De úgysem világítja meg az út szélét, kis pöcs lámpa. Ha jó valakinek, vegye. De már az is valami, hogy ki lehet iktatni.
    Köcsögnepper! miért tennéd kötelezővé? Mit segített a te életedben?

  • Antiszoc

    Fics! nekem is van a Golfba! Megvilágítja az út szélét, kurva jó találmány! Azért beszélsz, mert még nem próbáltad! Neppernek is igaza van! Egyre több autó tudja, nagy találmány, egyszerű, de nagyszerű.

  • Fics

    azt értettem hogy mit írtál, de ő nem magyarázta meg. Csak böfög. De hát ki milyen családból jött :)
    De elvileg egy ilyen autón van kanyarfény, az nem elég?
    Sok olyan extra van, amire rá lehet fogni hogy jó. Hazakísérő fény, 10 évente egyszer jó, én sosem használtam, fizetni nem fizetnék érte, elvből nem. De pl első szélvédő fűtést vennék, más meg arra mondja hogy állatság.

  • zoldfulu2000

    Klero: ez szerinem is így van. Már 2007ben az új C vel is így volt. bele kéne húzniuk, mert a trend elég rossz.

  • hanyistok

    Jamaika_king!
    Egy súlyos, fémbeburkolt A4-es pendrive-ot fel tudok ajánlani. :)

  • Köcsögnepper

    “azt értettem hogy mit írtál, de ő nem magyarázta meg. Csak böfög.”
    Nem az a böfögés, amikor tudatlanul (és tapasztalat nélkül) olyan valamiről mondunk véleményt amit nem ismerünk? Másrészt értelmes embernek nem nagyon kell magyarázni, hogy mi jó abban, ha vaksötétben az autó mellett lévő útszakaszt, padkát, stb. meg tudsz világítani, amire az autó első lámpái nem képesek.
    “De elvileg egy ilyen autón van kanyarfény, az nem elég?”
    Semmi köze a ködfényszóró statikus kanyarodási fényéhez, teljesen másról szól. A ködfényszóró ezen funkciója eleve csak alacsony sebességnél működik.

  • Roli0929

    na hali.
    Szóval a találós kérdésetekre a válasz: Renault Fluance Z.E.
    Azt fotóztátok azon a helyen.
    Jól sikerült ez a ráncfelvarrás, bár az S lehetne erősebb is.

    Hozzászólva ehhez a kanyarkövető ködfényszórós dologhoz, szerintem gyakorlati haszna is van a dolognak, fontosnak tartom, itt egy videó szemléltetésképpen.:
    http://www.youtube.com/watch?v=b_HZD7dW6Hw

    A szerpentines részen látszik, hogy követi a kanyar ívét.

  • Fics

    roli! De a ködfényszóró nem fordul el, ha jól tudom. Pont ezért nem értem a lényegét. Ugyanis a fényszóró jobban világít, az a pislákoló ködlámpa túl nagy fényt nem ad. Pl új ml mercit láttam ilyen bohócsággal, szerintem a fényszórója minden világítással kapcsolatos dolgot megold. Persze most karácsonykor jól jön ez a fényáradat, de szerintem egy kanyarfényszórós autón nem sokat segít.

  • hetedik

    Fics ..
    A digók által tervezett autóm 40/km alatt kapcsolja be a kanyarkövető funkciót….
    Hidd el nem rossz….

  • hetedik

    40km/h alatt…

  • Antiszoc

    Fics, ne okoskodj már! nagyon hasznos, ezt állítja mindenki, akinek van, te meg dumálsz, hogy nem látszik…DE, látszik, szemből azért nem zavar téged, mert kanyarfényszóró, nem vakító fényszóró és mert egy jól beállított ködlámpa nem tud vakítani, ugyanis mélyen a szembejövő látómezeje alá világít! Fejezd már be!

  • BMW7

    rendben van, megnyugodtam, ennek az eleje ugyanis az új hármas bímerénél is rondább

  • Köcsögnepper

    @Fics:

    idióta.

  • apaarpi

    mrobi:
    Számomra, és a legtöbb ember számára összképben is teljesen egyformák az audik, pl. szemből szinte lehetetlen megkülönböztetni őket.
    Ami az egyik részéről erény, az legyen már a másiknál is az, ugyanígy a negatív megitéléseknél is.
    Kettős mércét érzek részedről.
    Ez a “legszebb” meg “kulloghat” igen szubjektív.

  • Köcsögnepper

    @Roli0929: Még jó, hogy amit belinkeltél, annak semmi köze a ködfényszóró kanyarodási fényéhez.

  • mrobi

    apaarpi
    én arra gondoltam, hogy az audi valamilyen szinten mindig egyenarcot képviselt, míg a BMW az új formatervező után váltott át erre a “stratégiára”.

  • apaarpi

    mrobi:

    Abból a szempontból, hogy unalmasnak és egyhangúnak nevezed a BMW-ket, tökéletesen irreleváns, hogy mióta hasonlítanak jobban egymásra.
    Tessék akkor még unalmasabbnak és még egyhangúbbnak nevezni az egymásra még sokkal jobban hasonlító Audi-kat, hozsannázás helyett.
    Akkor nem lesz kettős a mércéd. Most a mindent elsöprő elfogultság beszél belőled.

  • megint

    Én nem a hármas bömöst jelölném meg mint ronda autót(sőőőt az szép sztem), hanem a hetest, és az új egyest, de a legrondább mindenképp a GT, azt hittem, hogy élőben jobban mutat, de nem, szörnyen csúf és aránytalan.
    Fics, 50 milliós kategória nincs nagyon az audinál, de bmw sem, talán az R8 erősebb változata kerül ennyibe, angoloknál is marad számodra az aston.
    Ködlámpás köcsögöket utálom, ahogy sötétedik bekapcsolják a marhák a ködlámpát mintha bármit is érne. Pirosban nem erőltetném ezt , nem áll jól neki, ahogy a bömbinek, mercinek sem. Nagy különbségeket nem kell keresni a három német között, az audié a legjobb minőségű belső, a bömbit még mindig a legjobb vezetni, a merciben meg valahogy megnyugszol, és csak utaznál de nem száguldva, de ezek az unalomig ismételt szempontok is kezdenek összeérni.

  • Fics

    köcsögnepper! ahogy a neved is mutatja, csak egy suhogósban járó iskolázatlan nepper vagy. De hidd el, ki lehet magasodni a szemétből.

  • Fics

    megint! Pontosan. Este elég sok marha ködlámpázik, de ők tudják. Én jópár autónál a ködlámpát is kipróbáltam ködben, s merci 6-os bimmer is volt, és hát mit is mondjak, kb szart sem ér. Egy biztos, jobban nem láttam tőle. Állítólag arra jó, hogy könnyebben észrevesznek. Utána elkezdtem figyelni a szemből jövőt, hogy a ködlámpáját veszem-e előbb észre. Sajna nem. De biztos jó valamire.

  • Fics

    hetedik! ugyan már, az egy olasz autó, már rég nem működik benne semmi :)

  • killermann

    Az Audi és A Bmw nagyon elhúztak, szegény Merci iparkodhat idétlen kinézetű autóival.

  • péloday

    Én már 2011 jul 4 óta járok egy “2012”-es modellel A4 Avant 2.0 TDI kicsit hangos, akad a váltó itt-ott nyiszog kicsit ,viszont szép !

  • kovács_béci

    Nyiszog, akad, némileg hangos… :) VISZONT SZÉÉÉÉÉP! :))
    Ökör audibuzik, ezzel lehet nyugtatózni magatokat! :) Legalább ebben egyet értünk, mutogatni lehet, mivel az akadást- nyiszogást füllel érzékeled és nem a szemeddel :D
    Ja és külön a száddal is, cumi közben.

  • sebastian

    Béci. Kíváncsi vagyok honnan fakad az Audi gyűlöleted. Én is BMW (csakis BENZINES) párti vagyok, de nem szoktam fikázni az Audit és a Mercit. Nem nagyon van olyan hozzászólásod, ami ne a másik kettőt szidná. Nőknél figyelhető meg hasonló viselkedés. Ugyanis mikor egy közösségben feltűnik egy szebb, vonzóbb, nincs olyan nő, amelyik ne büdöskurvázná le és szíve szerint fojtaná meg kapásból egy kanál vízben. Kivéve azt, amelyik tudja magáról, hogy ő a legjobb. Mert az igazából leszarja az összes többit. Szóval ha valóban van egy E60-ad, akkor mi szükséged arra, hogy a többivel foglalkozz?

  • péloday

    Na jó,hogy mindenki boldog legyen egy bmw nyiszog .akad a váltója de legalább csúnya ….:)

  • kovács_béci

    seb: az ok egy 2.0tfsi (tfos) kotró a4- csupa kisbetűvel, mint nemecsek ernő… ennél többet már csak olasz szeméttel lehet szopni, dehát péló erre született! azért pofázok róla mindig, mert irritálnak a cikkek, ennyi! sajnos még mindig itt szennyezi az udvart a mocskos nedveivel. E60 nem említhető vele egy lapon, mivel nem homokiniggerek pakolják össze a bontóból csórt cuccokból!

  • kovács_béci

    pélóka: :)) ugorj neki mégegyszer!

  • BMW7

    hadd má’, nem fog az neki menni másodjára sem :D

  • Köcsögnepper

    @kovács_béci: Miért nem adod el az Audit, ha annyira utálod. Másrészt érdekes, hogy egy kategóriával nagyobb autót hasonlítasz az A4-hez.

  • kovács_béci

    azért, mert ha nepper vagy és azon belül is autónepper, akkor tudod, hogy szart sem adnak érte, főleg egy kétezres benzinesért, kevesen vannak, akiknek megér egy ilyen szar 10litert minden 100km-en… annyit, amit egy autókupec ráköp, nekem is megér. max keveset használom, főleg ha gánya idő van és mondjuk “melós” kocsinak megfelel. A kategória- ütközésnek itt semmi jelentősége nincs, ugyanis nem a beltérről beszéltem, hanem a megbízhatóságról.

  • kovács_béci

    mondjuk, egy- két tudatlan nomádot át lehetne baszni h dízel, mert a kutasok is rendszeresen benézik………. a hangja olyan, mint egy dutrának :) és kb annyi olajat eszik
    kétezres dízelként már rég elkelt volna.

  • BMW7

    azért te lazán tolod öcsém ;’P
    két prémium autót se lehet vmi olcsó fenntartani.. ezenkívűl én nem tartanék meg semmiképp egy olyan autót, amit utálok (azon felül persze, hogy egyet értek veled)

  • kovács_béci

    Nem lazaság sajnos, hanem egyszerűen egy böszme döntést(vételt) csak egy mégböszmébb húzással lehetne überelni (áron alul eladni). Fingért- húgyért, amit egy pöcs kereskedő akar érte adni, nálam is elfér. Minden nap emlékeztet legalább :)

  • bubibeka1.6

    kovács_béci – 2011.12.13 18:21

    Nem osztod meg velünk pl a motor kódot ? hogy más ne fusson bele ilyen lutriba ?

    Vagy az nem cél ? Ha ennyire rossz az az adott motor ( évjáratot még nem tudjuk) akkor legalább itt tudnánk mi olvasók és kommentelők, hogy mit kerüljünk el.

    Garanciában nem javították ?

F1: Az őrült Verstappenből plakáthős lett

Naná, hogy nem maradhatott mém nélkül Max Verstappen belgiumi ámokfutása.

Ikarus buszok a Balkánról?

Lelkes buszfanatikusok és a tömegközlekedés iránt rajongók már minden bizonnyal találkoztak a volt Jugoszláviában készülő Ikarus buszok történetével.

F1: Schumacher beköltözött “a nappalijába” – videó

Michael Schumacher 24 évvel ezelőtt a mai napon aratta első Forma-1-es futamgyőzelmét a Belga Nagydíjon. Hosszú sorozat indult.

Két részre szakadt az F1 Verstappen miatt

Megoszlanak a vélemények Max Verstappen Belga Nagydíjon bemutatott vezetéséről.

Filléres eszköz traffipax ellen

A rendőrségnek 15 milliárdjába került, de pár ezer forintos kütyüvel semlegesíthető a VÉDA.

Fényűző és tágas a csúcs-Škoda belső tere!

Holnapután itt a világpremier, de a Škoda Kodiaq nem tudott várni, és feltárta legbelső titkait a közönség előtt.

Zsiguli-motoros quad eladó, ezt látni kell

Ezúttal semmilyen vicces tartalom nincs a nap hirdetésében, erre az épített quadra mi is rácuppantunk.

F1: Aki nem teljesít, attól elköszön a Ferrari

Sergio Marchionne, a Ferrari elnöke újra megfenyegette a csapatát. Nagyon elégedetlen a vezér.

700 millióba fáj a világ legszebb ökoautója

A tavasszal bemutatott Pininfarina H2 Speed tanulmány hamarosan gyártásba kerülhet. Tíz darab készül belőle, egyenként 2,2 millió euróért.

F1: Csütörtökön dől el Magnussen indulása

A Belga Nagydíjon csúnya balesetet szenvedő Kevin Magnussen edzője szerint a pilóta biztosan ott lesz Monzában, de az az FIA-n múlik, hogy vezetni is fog-e.

F1: A Renault motorja beérte a Ferrariét

A Red Bull-os Daniel Ricciardo szerint a Renault erőforrása mostanra a Ferrari szintjére ért.

F1: Bottas két évet kapott a Williamsnél?

Sajtóértesülések szerint Valtteri Bottas újraszerződött a Williamsszel, a csapattárs kérdése viszont még nyitott.