Teszt: Opel Astra 1.7 CDTI Elegance – Mestermunka

Szerző: Szörényi András levél küldés 
Dátum: 2004.08.26. 06.08

Az Opel sokáig elég ványadt dízelválasztékot tudott csak felmutatni. Az új Astrában már ezt a tételt is kipipálhatjuk jól megfelelttel.


MOTORADATOK Lökettérfogat (ccm) 1686 Furat x löket (mm) 79×86 Hengerek / szelepek száma S4/16 Max. teljesítmény (kW[LE]/ford.) 74/100 4400 Max. nyomaték (Nm/ford.) 240/2300 MENETTELJESÍTMÉNYEK Gyorsulás (s, 0-100 km/h) 12,3 Végsebesség (km/h) 181 FOGYASZTÁS Város (l/100 km) 6,4 Lakott területen kívül (l/100 km) 4,2 Vegyes (l/100 km) 5,0 CO2 kibocsátás (g/km) 135 MÉRETEK Hosszúság/szélesség/magasság (mm) 4249 Tengelytáv (mm) 2614 Csomagtér (liter) 350-1270 (szükségpótkerékkel) Menetkész tömeg/terhelhetőség (kg) 1365/475 Üzemanyagtank kapacitás (liter) 52 Gumiméret 205/55 R16 ÁR, KÖLTSÉGEK Alapár (forint) 4 765 000 Konkurensek (forint) Honda Civic 1.7 CTDi, 4 579 900 Peugeot 307 Premium 1.6 HDi, 4 800 000 Renault Mégane II 1.5 dCi 100, 5a, 4 745 000 Toyota Corolla 1.4 D-4D Sol, 5a, 4 585 000 VW Golf 1.9 TDI 90 Comfortline, 5a, 5 400 000 Tesztelt autó ára (forint) 5 159 000 Fontosabb extrák Blokkolásgátló, 4 légzsák, motoros, fűthető tükör, el. ablakemelő elöl, esőérzékelő ablaktörlő, fényre elsötétedő belső tükör, CD30 MP3-as rádió 7 hangszóróval, 16 colos könnyűfém keréktárcsák, klímaberendezés ÉRTÉKELÉS a vezess.hu véleménye Csak az autópályán magas fogyasztást és a rövid váltóáttételezést róhatjuk fel hibaként. Alpesi szerpentineken és autópályán is jó vezetni, motorja rugalmas és nem zajos. Az új Astra kényelme igen jó és a dízelmotor ellenére ára is kedvező maradt. Pontszám (max. 10) 8 pont

Kommentek

F1: Button 2017-re is aláír?

Jenson Button egy friss megszólalásában arra utalt, hogy 2017-ben is marad a Forma-1-ben. Valószínűleg megegyezik a Williamsszel.

Ellepték Budapestet a versenykamionok

Tegnap délután a nagyközönség is találkozhatott a hétvégi mogyoródi futamok versenykamionjaival, valamint a Swift Cup és a Blancpain sorozatban versenyző sportautókkal. Ma már viszont minden versenyző a Hungaroringen edzett.

Sport-szabadidőjárműben gondolkodik a Seat

Bennfentesek szerint jó esélye van egy Seat Ateca Cuprának. Az autó a Leon sportmotorját kaphatja meg.

Megtaláltuk az új háttérképed

Rögtön hármat is, csak egy gond van velük: nagyon nehéz lesz választani.

F1: Rosberg az élen, Alonso nem vezethetett

A Forma-1-es Belga Nagydíj első szabadedzésén Nico Rosberg jelentős előnnyel zárt az élen, igaz, az idők most nem sokat jelentenek. Fernando Alonso autója nem működött.

F1: Hamilton 15 helyet bukik

A Mercedes közlése szerint Lewis Hamilton a motor részegységeinek cseréi miatt egyelőre 15 helyes hátrasorolással számolhat a vasárnapi Forma-1-es Belga Nagydíjra.

Kétéltű autón dolgozik a Yamaha

Szabadalmi rajzok tanúsága szerint a Yamaha újabb öszvérjárgány fejlesztésén gondolkodik. De vajon kell-e a piacnak egy kétéltű autó?

F1: A főnök nem tudja, milyen ülésről beszél a pilóta

A Haas csapatfőnöke, Günther Steiner nem érti, miért jelentette ki Esteban Gutierrez, hogy jövőre is lesz Forma-1-es ülése.

F1: “Fél Schumacherrel is elégedett lennék!”

A hétvégi Belga Nagydíjon bemutatkozó újonc, Esteban Ocon Michael Schumacher helyett egyelőre inkább csapattársához, Pascal Wehrleinhoz és volt ellenfeléhez, Max Verstappenhez méri magát.

Úristen, mit műveltek ezek az emberek a szeméttel?!

Azt hiszem, megérkeztünk a művészet egy igen magas dimenziójához. Amit lehet, most kihozták a fémhulladékból.

Vonulás hazai utakon a tűzoltók szemszögéből: van baj a fejekben!

Az Elsőbbséget a kéklámpásoknak Facebook csoportban osztották meg az alábbi videót.

F1: Prototípus gumik a szabadedzéseken

A Belga Nagydíj pénteki edzésein a Forma-1 gumiszállítója a 2017-re szánt abroncsok keverékeit is kiosztja a csapatoknak. Folyik a fejlesztés.