Felnőtt utasvédelem (33 pont, 92%)

 

Az utascella stabil maradt a frontális ütközés során. A vezető és az első utas térde, valamint lábszára jól védett volt. Az oldalirányú ütköztetés során a tömör testnek csapódó autó maximális pontszámot érdemelt, minden testtáj védelmi szintje jó volt. A súlyosabb, oszlopnak csapódást szimuláló vizsgálati elem során a bordakosár mért összenyomódása arról tanúskodott, hogy a mellkas védelme csupán elégséges. Ráfutásos balesetben az ostorcsapás nyaksérülés elleni védelem szintje jó. 

Gyermekbiztonság (39 pont, 79%)

 


A hároméves, menetirány szerint beültetett bábu feje ütközéskor nem mozdult előre szélsőséges mértékben, azonban a nyakára ható erők meghaladták az ajánlott határértékeket. A hároméves és a 18 hónapos bábu mellkasán egyaránt csupán elégséges volt a mért lassulási érték. 
Oldalirányú ütköztetés során a gyerekülések fülei kellőképpen megvédték mindkét korcsoportot, így fejük jó eséllyel nem ütközik az autó kemény alkatrészeibe. Az utasoldali elülső légzsák kikapcsolható, így az első utasülésre is beszerelhető menetiránynak ellentétesen hordozó. A légzsák pillanatnyi állapotáról egyértelműen tájékoztatja a vezetőt az autó, ezért erre a részterületre is járt a pont. A légzsák kiiktatása nélkül beszerelt gyermekülés veszélyeiről egyértelmű figyelmeztetések tájékoztatják a vezetőt. A szabványosított gyermekülések helyes behelyezése akadálytalan. 

Gyalogosbiztonság (23 pont, 64%)

 

A lökhárító maximális pontszámot kapott a lábszár védelmére. A motorházfedél belépő éle túlnyomóan jó védelmet nyújt, maga a gépházfedél felületének jelentős részén megfelelően védi a gyalogost, azonban a szélvédő tövénél, illetve a kemény tetőoszlopoknál gyenge teljesítményt mértek. 

Biztonsági berendezések (7 pont, 81%)

 

Az ESP alapáras, működése megfelel az Euro NCAP követelményeinek. Az első és a hátsó üléseken egyaránt szériakivitelű jelzés figyelmeztet a biztonsági övek becsatolására. Alapfelszerelés továbbá a vezető által beállítható sebességkorlátozó berendezés.