Felnőtt utasvédelem (29 pont, 80%) 

Az utascella stabil maradt a frontális ütközés során. A vezető és az első utas térde, valamint lábszára jól védett volt. Az oldalirányú ütköztetés során a tömör testnek csapódó Sandero megfelelő védelmet biztosít a mellkas, és jót az egyéb testrészek számára. A súlyosabb, oszlopnak csapódást szimuláló vizsgálati elem során azonban a bábu mellkasának összenyomódása gyenge védelemre utalt. Ráfutásos balesetben az ostorcsapás nyaksérülés elleni védelem szintje elégséges. 
Gyermekbiztonság (39 pont, 79%) 
Frontális ütközésben a 18 hónapos gyermeket szimuláló bábu mérései szerint maximális pontszámot érdemelt a Sandero. A hároméves, menetirány szerint beültetett bábu feje ütközéskor nem mozdult előre szélsőséges mértékben. Oldalirányú ütköztetés során a gyerekülések fülei kellőképpen megvédték mindkét korcsoportot, így fejük jó eséllyel nem ütközik az autó kemény alkatrészeibe. Az utasoldali elülső légzsák kikapcsolható, így az első utasülésre is beszerelhető menetiránynak ellentétesen hordozó. A légzsák pillanatnyi állapotáról azonban nem tájékoztatja megfelelő módon a vezetőt az autó, ezért erre a részterületre nem érdemelt pontot 
Gyalogosbiztonság (21 pont, 57%) 

A lökhárító maximális mértékben óvja a lábszárat. A motorházfedél elülső éle azonban gyenge védelmet nyújt a csípőtájnak. Azokon a területeken, ahová az elgázolt gyalogos feje vélhetően csapódna, a védelem szintje gyerekek esetében megfelelő, felnőtteknél azonban csak gyenge. 
Biztonsági berendezések (5 pont, 55%) 

Az ESP alapáras, működése megfelel az Euro NCAP követelményeinek. Az első üléseken jelzés figyelmeztet a biztonsági övek becsatolására, hátul ilyen berendezés nem áll rendelkezésre.