Felnőtt utasvédelem (34 pont, 94%) 

Az utascella viszonylag stabil maradt a frontális ütközés során. A vezető és az első utas térde, valamint lábszára megfelelően védett volt. Az oldalirányú ütköztetés vizsgapontban a tömör testnek csapódó Trax maximális védelmet biztosít utasai számára, a súlyosabb, oszlopnak csapódást szimuláló vizsgálati elem során a fej, a hastáj és a medence védelme jó, a mellkasé megfelelő volt. Az ostorcsapásos nyaksérülés elleni védelem jó. 

Gyermekbiztonság (42 pont, 85%) 
Frontális ütközésben a hároméves, menetirány szerint beültetett bábu feje nem mozdult előre szélsőséges mértékben. Oldalirányú ütköztetés során a gyerekülések fülei kellőképpen megvédték a kis utasokat. A gyermekülések helyes behelyezése akadálytalan. Az utasoldali elülső légzsák kikapcsolható, így az első utasülésre is beszerelhető menetiránynak ellentétesen hordozó. A tájékoztató és figyelmeztető jelzések egyértelműek és nem eltávolíthatók. 
Gyalogosbiztonság (23 pont, 64%) 


A gépházfedél azon területeinek többsége, ahová a gázolt gyalogos feje becsapdódhat, jó védelmet nyújtott. A magasabb gyalogosok védelmi szintje megfelelő vagy elégséges. A lökhárító maximális pontszámot érdemelt a lábszár védelméért, ugyanakkor a gépházfedél belépő éle nulla pontot szerzett, mivel teljes szélességében nem kielégítő módon óvja a medencetájat. 
Biztonsági berendezések (7 pont, 81%)
Az ESP alapáras, működése megfelel az Euro NCAP követelményeinek. Minden ülésen jelzés figyelmeztet a biztonsági övek becsatolására. Alapfelszerelés a vezető által beállítható tartományú sebességhatároló rendszer.