Az autók biztonságát vizsgáló szervezet a drágább modellekkel sem tesz kivételt, néha párat ezek közül is ripityára zúznak. Legutóbbi áldozatuk a Honda zászlóshajója volt, abból is a V6-os, benzines motorral felszerelt kivitel. A kiváló, 33 pontos végeredmény érthető is, ha végignézünk az autóba szerelt biztonsági felszerelések listáján.

Elöl kétfokozatú légzsákok, oldal és függönylégzsákok is ügyelnek az utasokra. Biztonsági övét överő-határolóval, és előfeszítővel is felszerelték, amik becsatolására az első és a hátsó sorban utazókat is figyelmezteti. A hatékony fékezést ABS és elektronikus fékerőelosztó segíti, a biztonságos utazásról pedig menetstabilizáló gondoskodik.

Frontális ütközésre 13 pontot (81 százalék) kapott a Legend, és az oldalütközés után sem kasszírozhatta be a maximális értéket, erre 17 pontot (94 százalék) adtak a szakemberek. Itt értékes pont úszott el azon, hogy az oldalról érkező ütközés után a hátsó ajtó nem volt nyitható, míg a frontális ütközésnél a közel tíz centiméterrel hátrébbkerülő fékpedál, a térdre veszélyes kesztyűtartó, valamint a kormánymagasság-állító szerkezete rontotta le az értékelést. Mindezek ellenére mégis öt csillagot kapott a jármű, amiben szerepe volt az övek becsatolására figyelmeztető jelzés miatt szerzett plusz 3 pontnak is.

Gyermekvédelmét négycsillagosra értékelték, itt az utasoldali légzsák kikapcsolhatatlanságát, valamint a nem teljesen egyértelmű gyermekülés rögzítő csatlakozókat kifogásolták a bírák. Itt 40 pontot ( 82 százalékot) szerzett a jármű.

Gyalogosvédelme három csillagot ért a maximális négyből, ez 22 pontot (61 százalékot) jelent. Maximális pontot kapott a gyalogosbarát első lökhárító, de jó eredmény elérésébe a gyalogosgázoláskor felpattanó gépháztető is besegített. Az elektronika érzékeli, ha gyalogost gázolt az autó és a felpattanó gépháztető és a motortér keményebb alkatrészei között megnövekedett távolság csökkenti a gyalogosok fejsérüléseinek kockázatát.