A legjobb eredménnyel az Almera Tino zárta a tesztet: 88 százalékos teljesítményével négy csillagot érdemelt. A 40 százalékos átfedéssel és 64 km/órás sebességgel végzett frontális ütközésnél 12 pontot szerzett a megszerezhető 16-ból. Az 50 km/órás oldalsó ütközésnél a maximális 18 pontot kapta meg a japán egyterű.
Az Almera Tino-n elvégzett első törésteszteknél problémát fedeztek fel az első légzsákoknál. A Nissannál elrendelt vizsgálatok eredményei alapján módosították a légzsák vezérlőprogramját és a módosítás után megszűntek ezek a gondok.

A Xsara Picasso oldallégzsákja nem megfelelően védte a fejet és a felsőtestet. Amikor az oszlopnak csapódást szimulálták, a légzsák csak a váll magasságáig nyújtott védelmet. A maximális két pontból ezért csak egyet kaphatott a Picasso a törésteszt ezen részére. További pontszámai: frontális ütközés 11 (69 %), oldalsó 16 (89 %), összesen 27 pont (79 %). Ezzel az eredménnyel a Citroen Xsara Picasso is négycsillagos lett.

A Mazda Premacy fejet védő oldallégzsákjai nem a feladatuknak megfelelően működtek. Oldalütközéskor a vezető feje nekiütközött az oszlopnak. A Mazda pontszámai: frontális ütközés 8 (50 %), oldalsó ütközés 14 (78 %), összesen 22 (65 %). Összesen három csillagot kapott a Premacy.

Noha a Mitsubishi Space Star karosszériája enyhén megcsavarodott, megvédte utasait a tesztben. Egy nagyobb erejű ütközésnél a vezető feje és mellkasa nekiütődhet a kormánynak. Az Euro NCAP töréstesztjén a Mitsubishi légzsákjai kielégítően működtek. Pontszámai: frontális ütközés 6 (38 %), oldalsó ütközés 14 (78 %), összesen 20 (59 %). A teszt leggyengébben szereplő egyterűje, a Space Star három csillagot érdemelt ki.

Az egyterűek eddigi bajnoka a Renault Scenic a mostani legjobb Nissan Almera Tino-hoz hasonlóan négy csillagot szerzett. A Scenic függönylégzsákjai nemcsak az első, hanem a hátsó utasokat is védi. A Scenic pontszámai: frontális ütközés 11 (69 %), oldalsó 18 (100 %), összesen 29 (85 %).