Ezek most nem a legjobb téli gumik

Top 10 gumiabroncsok

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2017.01.11. 13.00

Az embereket általában a legjobb téli és nyári gumi érdekli. Pedig vannak sokkal érdekesebb darabok is.

A legjobb, legolcsóbb téli gumikon túl is van élet. Összeszedtünk pár izgalmas darabot a gumigyártók kínálatából:

10. - Kékesfehér füstöt minden hülye tud csinálni az autójával. Na de rózsaszínt, lilát, vagy zöldet? Szerencsére már ez sem akadály. Jelenleg 89 eurós akciós áron kaphatóak színes gumik. Pár euróért pedig fekete festék, amivel álcázhatjuk a csak versenypályára ajánlott, de egészségre ártalmatlan színes füstöt okádó gumit.

Michelin X Tweel Bár ránézésre teljesen valószínűtlen, hogy legyen levegő nélküli, szellős abroncs, mégis gyárt ilyat a Michelin, már jó ideje. Olyannyira, hogy bárki meg is veheti. Előnyei között a minimális karbantartási igény és a garantáltam defektmentes üzem a legfontosabb. Mondjuk jól is néz ki.

9. – Michelin X Tweel – Bár ránézésre teljesen valószínűtlen, hogy legyen levegő nélküli, szellős abroncs, mégis gyárt ilyet a Michelin, már jó ideje. Olyannyira, hogy bárki meg is veheti. Előnyei között a minimális karbantartási igény és a garantáltam defektmentes üzem a legfontosabb. Mondjuk jól is néz ki.

A Bridgestone is készít levegő nélküli abroncsot. Ami még környezetbarát is. Már amennyire lehet. Amikor egy átóbégatott éjszaka után Donovalyban az éj leple alatt leeresztett autóink kerekeit próbáltuk visszahozni az életbe, akkor azt énekeltük, hogy „Szlovákok, szlovákok, miattatok pumpálok”. Ennek a guminak aztán kereshették volna a szelepeit a derék tótok napestig!

8. –  Bridgestone is készít levegő nélküli abroncsot. Ami még környezetbarát is. Már amennyire lehet. Amikor egy átóbégatott éjszaka után Donovalyban az éj leple alatt leeresztett autóink kerekeit próbáltuk visszahozni az életbe, akkor azt énekeltük, hogy „Szlovákok, szlovákok, miattatok pumpálok”. Ennek a guminak aztán kereshették volna a szelepeit a derék tótok napestig!

 

 

7. – A Hankooknak is megvan a saját víziója, ők egy egész sorozatot álmodtak gumiból. Terepre, versenypályára, akárhova:

 

Tavaly a Genfi Autószalonon mutatkozott be a Goodyear gömbgumija az Eagle-360. A kisgömböcöt a jövő járgányai alá álmodta a cég, ami máshogy nem is, csak mágneses úton csatlakoztatható hozzájuk. Cserébe minden irányba képes elfordulni.

6. – Tavaly a Genfi Autószalonon mutatkozott be a Goodyear gömbgumija az Eagle-360. A kisgömböcöt a jövő járgányai alá álmodta a cég, ami máshogy nem is, csak mágneses úton csatlakoztatható hozzájuk. Cserébe minden irányba képes elfordulni.

 

 

Jézus óta tudjuk, hogy vízen járni nem lehetetlen. De mi van azzal, aki nem gyalogolni, hanem autózni kíván a vízen? Tádááám:

5. – Jézus óta tudjuk, hogy vízen járni nem lehetetlen. De mi van azzal, aki nem gyalogolni, hanem autózni kíván a vízen? A válasz Oroszországból érkezik, tádááám:

Na, kitalálja valaki, hol adták el a legdrágább gumiabroncsot? Hát persze, hogy Dubaiban. A szokáshoz híven ez sem a mögötte álló mérnöki munkától, tudástól kerül 600 ezer dollárba egy készlet, hanem azért, mert arannyal, gyémántokkal tették kívánatosabbá. Brávó!

4. – Na, kitalálja valaki, hol adták el a legdrágább gumiabroncsot? Hát persze, hogy Dubaiban. A szokáshoz híven ez sem a mögötte álló mérnöki munkától, tudástól kerül 600 ezer dollárba egy készlet, hanem azért, mert arannyal, gyémántokkal tették kívánatosabbá. Brávó!

A Michelin készíti a legnagyobb abroncsot. Mérete 59/80 R63-as, abroncs 4,7 tonnás és Caterpillar 797B gyári gumija. Új ára 55 ezer dollár, amiért már egy új Porschét is lehet venni.

3. – A Michelin készíti a legnagyobb abroncsot. Mérete 59/80 R63-as, az abroncs 4,7 tonnás és a Caterpillar 797B gyári gumija. Új ára 55 ezer dollár, amiért már egy új Porschét is lehet venni.

Ez a Curiosity egyik kereke. Ugyan ez nem is igazi gumiabroncs, de mégis érdekes darab ez a 20 colos, mostoha körülményekre és garantáltan gumiszerelő-mentes vidékekre. Itt senki nem várná meg az assistance-ot

2. – Ez a Curiosity egyik kereke. Ugyan ez nem is igazi gumiabroncs, de mégis érdekes darab ez a 20 colos, mostoha körülményekre és garantáltan gumiszerelő-mentes vidékekre. Itt senki nem várná meg az assistance-ot

A világ talán legértelmetlenebb abroncsa. Figyeljék csak a méreteit: 365/15-24. Levegő talán nem is fér bele.

1. – A világ talán legértelmetlenebb abroncsa. Figyeljék csak a méreteit: 365/15-24. Levegő talán nem is fér bele.

Kommentek

Így indul egy Ikarus kemény 20 év állás után

Egy villanásnyi jelenet a polgári csirketelep életéből, ahol régi magyar csodák születnek újjá.

F1: Rosberg elmondta a véleményét Ecclestone-ról

Hosszú évtizedek után Bernie Ecclestone-t eltávolították az F1 éléről, Nico Rosberg így reagált rá.

F1: Pokolian nehéz lesz előzni az új autókkal

A Force India pilótája, Esteban Ocon is azt mondja, hogy a 2017-es autók nagyon jól fognak kinézni, de az előzésekkel gond lehet.

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.