Ezek most nem a legjobb téli gumik

Top 10 gumiabroncsok

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2017.01.11. 13.00

Az embereket általában a legjobb téli és nyári gumi érdekli. Pedig vannak sokkal érdekesebb darabok is.

A legjobb, legolcsóbb téli gumikon túl is van élet. Összeszedtünk pár izgalmas darabot a gumigyártók kínálatából:

10. - Kékesfehér füstöt minden hülye tud csinálni az autójával. Na de rózsaszínt, lilát, vagy zöldet? Szerencsére már ez sem akadály. Jelenleg 89 eurós akciós áron kaphatóak színes gumik. Pár euróért pedig fekete festék, amivel álcázhatjuk a csak versenypályára ajánlott, de egészségre ártalmatlan színes füstöt okádó gumit.

Michelin X Tweel Bár ránézésre teljesen valószínűtlen, hogy legyen levegő nélküli, szellős abroncs, mégis gyárt ilyat a Michelin, már jó ideje. Olyannyira, hogy bárki meg is veheti. Előnyei között a minimális karbantartási igény és a garantáltam defektmentes üzem a legfontosabb. Mondjuk jól is néz ki.

9. – Michelin X Tweel – Bár ránézésre teljesen valószínűtlen, hogy legyen levegő nélküli, szellős abroncs, mégis gyárt ilyet a Michelin, már jó ideje. Olyannyira, hogy bárki meg is veheti. Előnyei között a minimális karbantartási igény és a garantáltam defektmentes üzem a legfontosabb. Mondjuk jól is néz ki.

A Bridgestone is készít levegő nélküli abroncsot. Ami még környezetbarát is. Már amennyire lehet. Amikor egy átóbégatott éjszaka után Donovalyban az éj leple alatt leeresztett autóink kerekeit próbáltuk visszahozni az életbe, akkor azt énekeltük, hogy „Szlovákok, szlovákok, miattatok pumpálok”. Ennek a guminak aztán kereshették volna a szelepeit a derék tótok napestig!

8. –  Bridgestone is készít levegő nélküli abroncsot. Ami még környezetbarát is. Már amennyire lehet. Amikor egy átóbégatott éjszaka után Donovalyban az éj leple alatt leeresztett autóink kerekeit próbáltuk visszahozni az életbe, akkor azt énekeltük, hogy „Szlovákok, szlovákok, miattatok pumpálok”. Ennek a guminak aztán kereshették volna a szelepeit a derék tótok napestig!

 

 

7. – A Hankooknak is megvan a saját víziója, ők egy egész sorozatot álmodtak gumiból. Terepre, versenypályára, akárhova:

 

Tavaly a Genfi Autószalonon mutatkozott be a Goodyear gömbgumija az Eagle-360. A kisgömböcöt a jövő járgányai alá álmodta a cég, ami máshogy nem is, csak mágneses úton csatlakoztatható hozzájuk. Cserébe minden irányba képes elfordulni.

6. – Tavaly a Genfi Autószalonon mutatkozott be a Goodyear gömbgumija az Eagle-360. A kisgömböcöt a jövő járgányai alá álmodta a cég, ami máshogy nem is, csak mágneses úton csatlakoztatható hozzájuk. Cserébe minden irányba képes elfordulni.

 

 

Jézus óta tudjuk, hogy vízen járni nem lehetetlen. De mi van azzal, aki nem gyalogolni, hanem autózni kíván a vízen? Tádááám:

5. – Jézus óta tudjuk, hogy vízen járni nem lehetetlen. De mi van azzal, aki nem gyalogolni, hanem autózni kíván a vízen? A válasz Oroszországból érkezik, tádááám:

Na, kitalálja valaki, hol adták el a legdrágább gumiabroncsot? Hát persze, hogy Dubaiban. A szokáshoz híven ez sem a mögötte álló mérnöki munkától, tudástól kerül 600 ezer dollárba egy készlet, hanem azért, mert arannyal, gyémántokkal tették kívánatosabbá. Brávó!

4. – Na, kitalálja valaki, hol adták el a legdrágább gumiabroncsot? Hát persze, hogy Dubaiban. A szokáshoz híven ez sem a mögötte álló mérnöki munkától, tudástól kerül 600 ezer dollárba egy készlet, hanem azért, mert arannyal, gyémántokkal tették kívánatosabbá. Brávó!

A Michelin készíti a legnagyobb abroncsot. Mérete 59/80 R63-as, abroncs 4,7 tonnás és Caterpillar 797B gyári gumija. Új ára 55 ezer dollár, amiért már egy új Porschét is lehet venni.

3. – A Michelin készíti a legnagyobb abroncsot. Mérete 59/80 R63-as, az abroncs 4,7 tonnás és a Caterpillar 797B gyári gumija. Új ára 55 ezer dollár, amiért már egy új Porschét is lehet venni.

Ez a Curiosity egyik kereke. Ugyan ez nem is igazi gumiabroncs, de mégis érdekes darab ez a 20 colos, mostoha körülményekre és garantáltan gumiszerelő-mentes vidékekre. Itt senki nem várná meg az assistance-ot

2. – Ez a Curiosity egyik kereke. Ugyan ez nem is igazi gumiabroncs, de mégis érdekes darab ez a 20 colos, mostoha körülményekre és garantáltan gumiszerelő-mentes vidékekre. Itt senki nem várná meg az assistance-ot

A világ talán legértelmetlenebb abroncsa. Figyeljék csak a méreteit: 365/15-24. Levegő talán nem is fér bele.

1. – A világ talán legértelmetlenebb abroncsa. Figyeljék csak a méreteit: 365/15-24. Levegő talán nem is fér bele.

Kommentek

Milyen lesz idén az F1? A Red Bull videón mutatja meg

Egy igazi F1-rajongónak ugyan nem lesz újdonság, de megnézésre azért érdemes a Red Bull animációs videója, amelybe az autók idei változásait tekinthetjük át.

F1: “Első nap az iskolában” – videó

Videós összeállítás Valtteri Bottas első napjáról a Mercedes központjában

F1: Magnussent nem érdekli a renault-s beszólás

A Renault-tól a Haashoz igazolt Kevin Magnussen nem vette magára, hogy az előző csapata főnöke megkérdőjelezte a munkamorálját.

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

Nyolcmillióért szerelt fel tűzoltókat a Mercedes

Nyolc millió forint értékű adománnyal támogatja a Mercedes-gyár a megyei tűzoltószövetséget.

Részegen vezette a Ferrarit, borítékolható volt az eredmény

Egy texasi fiatalember talán azt hihette, csak pickupjának tolja csutkarészegen, de sajnos egy Ferrariban ült.

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

F1: Ezért mellőzte Wehrleint a Mercedes

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azért nem Pascal Wehrleint ültette Nico Rosberg helyére, mert nem akarta tönkretenni a fiatal pilóta karrierjét.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.