Mercedes Benz 600 Pullman – Nagyot nem tévedhetünk, ha a hasunkra ütünk és fejből mondunk egy diktátort, szinte biztos, hogy volt ilyen autója. Leonyid Brezsnyevtől Fidel Castro-n át egészen Tito- ig mindannyian szerették ezt a modellt. Fogyott is belőle rengeteg.
Lenin – Kapaszkodjanak meg, a proletariátus pápája egy a Putyilov gyárban személyre szabott Rolls-Royce Silver Ghost-tal parádézott nagy kegyelmében.  Vagy szaggatott vele fáradhatatlanul a befagyott, végtelen tajgán a nép ellenségei után kutatva.
Sztálin – ZIS 115 – 6,0 literes motorral felszerelt, 162 lóerős monstrumot 1947-ben készítették, végsebessége 120 km/óra volt. A páncélozott céges autó hat méter hosszú volt, hat személy kényelmes szállítására volt alkalmas, ablakai 7,5 centiméter vastagságúak, amiket hidraulikus emelőkkel látták el, különben súlyuk miatt nem lehetett volna felhúzni azokat.
Mao Ce Tung  – ZIS 110 Szintén óriási ország, szintén nagy vezér, hasonló elvekkel. Így nem is meglepő hogy az ízlésük sem áll távol egymástól. A ZIS 110-est elzabrált gyártósoron készítették. Mao az autó jobb hátsó ülésén szeretett utazni, ahol különösen puha párna támasztotta alá a vezér hátsóját. A monstrumnak egy hátránya volt, légkondi nem került bele, így nyáron jéggel kellett hűteni az utasteret.
Kim Dzsong Il – Mercedes. Szinte mindegy melyik, csak nagy legyen és drága. Korábban Maybach is állt a garázsában, de később két Mercedes 600 S is a nevére került, 5,5 literes duplaturbós motorral, 510 lóerővel és tetőtől talpig páncélozva. A szeretett vezető nem volt fukar, legjobb embereinek is ajándékozott Merciket. Hát nem kedves? Közben az átlag észak koreainak egy bicikli is felfoghatatlan luxust jelent.
Fidel Castro – Alfa Romeo Giulia – A diktátorok nem mindig kezdik Rolls-Royce kormánya mögött, illetve hátsó fotelében. Fidel Castro fiatal korában még Alfával is fotózkodott. Igazán csinosak így együtt. 
GAZ 13 -Csajka – A képen éppen Kádár János  kabriózik Brezsnyevvel egy jót Budapest utcáin. Addigra már nagyjából összekapták a fővárost az 56-os pusztítás után.
Benito Mussolini – Alfa Romeo 6C 2500 – Egy diktátornak is lehetnek gyenge pillanatai és lehet úr, ha csak pillanatra is. Igazi olaszként megadta a módját ezt az autót szeretőjének vásárolta, aki a háború éveiben ezzel kocsikázott.
Adolf Hitler – Mercedes 770 W150 – A W07-es utódját 1939-ben mutatták be, a korábbi modelltől tekercsrugói, független felfüggesztése különböztette meg. Alighanem korának legdrágább német személyautója volt, árat nem is közöltek, csak a komoly érdeklődőknek mutattak árcédulát. 1943-ig gyártották.
Admiral General Aladeen – A Dikátor című film szakállas főhőse ha éppen nem teveháton zötykölődik, akkor aranyozott Dartz-ban rendezgeti az államügyeket. A Rigában gyártott Dartz márka adta a világnak a legdrágább SUV-t, amely egymillió euróért kelt el. A Dartz Prombron Monaco Red Diamond Edition belsejét temérdek fehérarany, rubin és bálnapéniszből készült bőr borítja. Igazi diktátornak való környezet. 
Ha még nem volt elég a diktátorokból, itt van belőlük százszámra. Olyanok is,a kiket már elsöpört a történelem és olyanok is, akik a mai napig boldogan, büntetlenül űzik mesterségüket.