Top 10: Magyarország legolcsóbb autói

Új autók 2,7 millió forint alatt

Szerző: Szörényi András levél küldés 
Dátum: 2013.07.06. 11.00

Mélyen a hárommillió forintos határ alatt kerestünk autókat, ráadásul listaáron. Mégis akadt köztük szériában légkondis, alapáron ESP-s és tolóajtós egyterű is.

Piacfelmérést készítettünk pompás újautó-adatbázisunkra hagyatkozva, amely az Eurotax adatbázisából szinte mindent tud az autókról. Kigyűjtöttük a nullák és egyesek közül a legalacsonyabb árú új személyautókat.

10. Škoda Citigo, 60 LE, 2 713 270. Az első tíz között egyértelmű a preferencia: hét autónak, köztük a Citigónak is, egyliteres, háromhengeres szívó benzinmotorja van, egyedül a három Dacia négyhengeres

összehasonlító tesztünket. A tíz közül ennek garanciaideje a leghosszabb: a legolcsóbbé Picantóé is 7 év/150 000 km" data-image="http://galeria.vezess.hu/files/035/062/000/62035/62035_494082_1000x700.jpg"> alapkivitelben sikerült tesztelnünk, az első és tudomásunk szerint egyetlen autós lapként Magyarországon" data-image="http://galeria.vezess.hu/files/035/062/000/62035/62035_494080_1000x700.jpg">

9. Peugeot 107 1,0, 68 LE, 2 615 000 Ft. A Citroën C1 nem fért bele az első tízbe, az Aygo másik testvérmodellje igen. Szervokormány nélkül elég mezítlábas, a rásegítés felára 90, a hátsó ajtóké 80, a légkondié 200 ezer forint

összehasonlító tesztünket. A tíz közül ennek garanciaideje a leghosszabb: a legolcsóbbé Picantóé is 7 év/150 000 km" data-image="http://galeria.vezess.hu/files/035/062/000/62035/62035_494082_1000x700.jpg"> alapkivitelben sikerült tesztelnünk, az első és tudomásunk szerint egyetlen autós lapként Magyarországon" data-image="http://galeria.vezess.hu/files/035/062/000/62035/62035_494080_1000x700.jpg">

8. Dacia Dokker 1,6, 82 LE, 2 590 000 Ft. Nyugaton majd' egy éve kapható, de nálunk csak most kezdődött a Dokker értékesítése. Az egyetlen igazán praktikus családi autó ezért a pénzért, négy légzsákkal, de arra azért odafigyelt a Dacia, hogy a bal oldali tolóajtó feláras legyen

összehasonlító tesztünket. A tíz közül ennek garanciaideje a leghosszabb: a legolcsóbbé Picantóé is 7 év/150 000 km" data-image="http://galeria.vezess.hu/files/035/062/000/62035/62035_494082_1000x700.jpg"> alapkivitelben sikerült tesztelnünk, az első és tudomásunk szerint egyetlen autós lapként Magyarországon" data-image="http://galeria.vezess.hu/files/035/062/000/62035/62035_494080_1000x700.jpg">

7. Suzuki Alto 1,0 GLX, 68 LE, 2 499 000 Ft. A Suzuki Indiából importálja a kisautót, amely jobban felszerelt, de kevésbé biztonságos és jóval primitívebb autó a Splashnél. Nem volna kérdés, hogy melyiket válasszuk

összehasonlító tesztünket. A tíz közül ennek garanciaideje a leghosszabb: a legolcsóbbé Picantóé is 7 év/150 000 km" data-image="http://galeria.vezess.hu/files/035/062/000/62035/62035_494082_1000x700.jpg"> alapkivitelben sikerült tesztelnünk, az első és tudomásunk szerint egyetlen autós lapként Magyarországon" data-image="http://galeria.vezess.hu/files/035/062/000/62035/62035_494080_1000x700.jpg">

6. Chevrolet Spark 1,0 LS, 2 380 000 Ft. A Splash és a Sandero mellett a Spark is alapáron ötajtós. Ezen a szinten egyedülálló felszerelése a függönylégzsák, de az ESP is elérhető 65 000 forintért. Aki autót venne, válassza inkább az LS+ szintet! Akciós árán 2,5 millió forintért klímaberendezést, USB-bemenetet, CD-s rádiót és pár elektromos extrát is nyújt

összehasonlító tesztünket. A tíz közül ennek garanciaideje a leghosszabb: a legolcsóbbé Picantóé is 7 év/150 000 km" data-image="http://galeria.vezess.hu/files/035/062/000/62035/62035_494082_1000x700.jpg"> alapkivitelben sikerült tesztelnünk, az első és tudomásunk szerint egyetlen autós lapként Magyarországon" data-image="http://galeria.vezess.hu/files/035/062/000/62035/62035_494080_1000x700.jpg">

5. Toyota Aygo+ 1,0, 68 LE, 2 345 000 Ft. Ki hinné, hogy Toyota is akad ebben a mezőnyben? Piacfelmérésünk ötödik autója az Aygo alapváltozata. Nem mai csirke, nyolc éve gyártják Csehországban. Apró háromhengerese többszörös kategóriagyőztes volt az Év Motorja választáson

összehasonlító tesztünket. A tíz közül ennek garanciaideje a leghosszabb: a legolcsóbbé Picantóé is 7 év/150 000 km" data-image="http://galeria.vezess.hu/files/035/062/000/62035/62035_494082_1000x700.jpg"> alapkivitelben sikerült tesztelnünk, az első és tudomásunk szerint egyetlen autós lapként Magyarországon" data-image="http://galeria.vezess.hu/files/035/062/000/62035/62035_494080_1000x700.jpg">

4. Kia Picanto 1,0 LX, 69 LE, 2 249 000 Ft. Háromhengeres benzines motor van a Picantóban is, amelyből a háromajtós belépőmodell szerepel összeállításunkban. Légkondival és öt ajtóval 2 449 000 forintért kapható, nívóját mutatja, hogy kis híján megnyerte összehasonlító tesztünket. A tíz közül ennek garanciaideje a leghosszabb: a legolcsóbbé Picantóé is 7 év/150 000 km

összehasonlító tesztünket. A tíz közül ennek garanciaideje a leghosszabb: a legolcsóbbé Picantóé is 7 év/150 000 km" data-image="http://galeria.vezess.hu/files/035/062/000/62035/62035_494082_1000x700.jpg"> alapkivitelben sikerült tesztelnünk, az első és tudomásunk szerint egyetlen autós lapként Magyarországon" data-image="http://galeria.vezess.hu/files/035/062/000/62035/62035_494080_1000x700.jpg">

3. Suzuki Splash 1,0 GC AC, 69 LE, 2 203 000 Ft. A tízes mezőnyből összesen két autóban van légkondicionáló alapfelszerelésként. Az egyik az egyliteres Splash. Az autót pont ebben az alapkivitelben sikerült tesztelnünk, az első és tudomásunk szerint egyetlen autós lapként Magyarországon

összehasonlító tesztünket. A tíz közül ennek garanciaideje a leghosszabb: a legolcsóbbé Picantóé is 7 év/150 000 km" data-image="http://galeria.vezess.hu/files/035/062/000/62035/62035_494082_1000x700.jpg"> alapkivitelben sikerült tesztelnünk, az első és tudomásunk szerint egyetlen autós lapként Magyarországon" data-image="http://galeria.vezess.hu/files/035/062/000/62035/62035_494080_1000x700.jpg">

1-2. Dacia Sandero, 1,2 Access, 75 LE, 1 990 000 Ft. Felszereltsége és ára is megegyezik négyajtós testvérével. A cikkben a listaárakból indultunk ki, de a Daciánál ez a tényleges eladási ár. Szokatlan üzletpolitika, hogy nincs engedmény a kiírt árakból, cserébe az alkudozástól irtózó ügyfélnek nem kiküzdenie kell ugyanezt az összeget

1-2. Dacia Logan 1,2 Access, 75 LE, 1 990 000 Ft. 2004. őszén 1,75 millió forintért lehetett megvenni az első Logant, egy szál légzsákkal, térképtartó, belső keringtetés, szervokormány és kanyarstabilizátor nélkül. A motor ma is 75 lóerős, de az autóhoz már blokkolásgátló, négy légzsák és menetstabilizáló rendszer is jár. És a kormánynak sem kell már nekifeszülni, mert rásegítéses

összehasonlító tesztünket. A tíz közül ennek garanciaideje a leghosszabb: a legolcsóbbé Picantóé is 7 év/150 000 km" data-image="http://galeria.vezess.hu/files/035/062/000/62035/62035_494082_1000x700.jpg"> alapkivitelben sikerült tesztelnünk, az első és tudomásunk szerint egyetlen autós lapként Magyarországon" data-image="http://galeria.vezess.hu/files/035/062/000/62035/62035_494080_1000x700.jpg">

További Top 10 cikkeink a legszebb szocialista autókról, legmagasabb benzinárakról, félresikerült modellekről, a leggyengébb töréstesztekről és más érdekes témákról.

Kommentek

  • droland1978

    “Ki hinné, hogy Toyota is akad ebben a mezőnyben?” – mivel csavarról csavarra P107 elég nagyképű is lenne 2x annyiért adni egy jelvénycserével indokolva…

  • husky

    Nagy küzdelem, afrikai bérekből, európai vagy ameriaki szinten élni. Most hiába mutogatjuk a kicsiket, ha van 1-2 gyerek meg esetleg kutya, akkor már eleve csak a Dokker lehet a befutó.
    Vagy nagy német és francia márka, 4-6 évesen, ami méretben is OK és ki bírjuk fizetni. Meg mit kezdjek egy olyan autóval, amibe be sem férek? 188 cm, 84 kg vagy más emberke még nagyobb.
    3 ajtós baromság meg kizárva, mert még a bontósnak sem kell ha törött! Ez nem vicc! Sajnos igaz!

  • men?manó

    A Kia Picantón mit keres hangsúlyozott dupla krómozott kipufogó?
    Talán egy sleeper 1,6-os turbóval 204 lóval? :D

  • manitou8

    nálam dacia(ár, ár/érték) vagy splash.
    husky , splash hihetetlen nagy belül a hosszához mérve, nincs mégegy ilyen kisautó! (igaz 1,6m magas)

  • Guillotine

    Vagy ha mégis vesz valaki ilyeneket az csak egy max két személynek vegye.
    A hideg ráz mikor látom az ilyen Placcs vagy Picantéró hátsó ablakán keresztül hogy mit eszik a a gyermek a gyerekülésben 20cm-re a lökhárítótól.

  • Guillotine

    Innen tényleg max dokker de az meg harmatgyenge szal ahogy husky is írta inkább 4-6 éves német vagy francia kombi mint ezek.

  • oszkopeter

    Ezek akciós vagy listaárak? Ha listaárak akkor mi értelme?

  • Kempelen10.

    Micsoda egy ökör vagy te menőmanó.

Top 10: Egzotikus családi autók 2 millióig

Aki képes megnyitni elméjét és a sematikus megoldásokon (Octavia, Astra, BMW E46, stb.) kívül keresni családi autót a hétköznapokra, egészen csodálatos találatokba futhat bele az európai használtautó-kínálatban. Persze ott a kérdés: meg szabad venni az ilyesmit?

Top 10: Lakókocsik – fillérestől a 40 milliósig

A lakókocsik lehetnek ezerfélék. Kicsik, praktikusak, vagy éppen könnyűek, esetleg zsúfolva vannak extrákkal. Mutatunk pár különleges darabot.

Fekete lyukak az autóban – top 10 pohártartó

Tíz megoldás ugyanarra a feladatra: legyen helye az autóban a pohárnak, bögrének, palacknak.

Top 10 – Legendás autók dupla kerek lámpákkal

A duplakerek első fényszórópár a valaha volt legbiztosabb módszer a menőségi faktor feltornázására. Visszapillantva rengeteg klasszikus tekintete ettől lett emlékezetes, a teljesítmény, a sportosság jelzőjévé vált a négy lámpa. Ladától a Dodge Chargerig.

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

Ezzel a busszal új értelmet nyernek az éjszakai utazások

A Neoplan Skyliner hálóbusszal egészen más értelmet nyernek az éjszakai utazások. Sör és üdítő a hűtőben, a diszkrécióról pedig a kisfüggönyök gondoskodnak.

F1: Apucival motorozott a kis Räikkönen – fotó

Nem lehet elég korán kezdeni…

Megújult a legfiatalosabb Lexus

Még frissebb megjelenés, még gazdagabb technológiai tartalom, még teljesebb körű biztonsági arzenál a Lexus NX kínálatában.

A fehér oldalfalú abroncsok gyártása valódi kézműves meló

Öreg autókra új abroncs, avagy a veteránosok igényeit is ki kell szolgálni.

F1: Hamilton már nem is emlékszik Rosbergre

Lewis Hamilton végleg lezárta magában azt a fejezetet, amely a Nico Rosberg elleni, házon belüli csatájáról szólt.

F1: Kubica nem zárja ki a második debütálást

Robert Kubica egyre nyíltabban beszél arról, hogy újra megpróbálkozik a Forma-1-gyel.

Finom kis KRESZ-anomáliára bukkantunk Budapesten

Tudod mi az a három úttestű út és hogy hol van ilyen? Mutatjuk.

F1: A szabad gumiválasztást el lehet felejteni!

A Pirelli motorsportfőnöke azt mondja, kizárt, hogy teljesen a csapatokra-pilótákra bízzák, ki milyen gumit használ a versenyhétvégéken.

Csökken az üzemanyagok ára

Szerdán megáll az üzemanyagok árának emelkedése, a benzin és a gázolaj is olcsóbb lesz.

Ősszel jön az 1000 lóerős Mercedes hibrid!

Szeptemberben mutatja be eddigi legextrémebb autóját a Mercedes-AMG. A Project One több mint ezer lóerős lesz.

F1: Átírhatják a túl szigorú motorszabályt

A Forma-1 szabályait előkészítő Stratégiai Munkacsoport mai ülésén lazíthatnak egy motorszabályon, emellett a Honda hóna alá is nyúlhatnak a riválisok.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.