Top 10: a legdrágább magyarországi autók

100 millió alatt van a legdrágább Ferrari

Szerző: Szörényi András levél küldés 
Dátum: 2013.05.24. 12.00

Nyolc számjegyű, pláne kilencjegyű összegeknél nehéz lehet megnyomni az “átutalom” gombot. De a menőbb márkáknál igazi csúcsmodellt nem adnak 20 millió alatt.

Összegyűjtöttük tíz előkelő autómárka legdrágább autóit. A V8-as motorok eltűnése óta a Volvo ebben a mezőnyben nem jut szóhoz, ahogy a raliautók szériaváltozata, mint a Subaru Impreza WRX STi (13 750 000 Ft) vagy egy tömeggyártó csúcsmodellje, mint az Opel Insignia OPC sem.

10. Infiniti FX50 - 21 490 600 Ft. Az Infiniti kínálatának csúcsán is egy V8-as SUV áll. Az FX50 teljesítménye 390 lóerő, de ha feleennyit tudna, vérforraló hangja miatt akkor sem felednénk el, milyen volt vezetni


9. Lexus LS 600h L - 36 200 000 Ft. Neve is jelzi, hogy a Toyota mert nagyot álmodni és a V12-es német konkurensek ellenfelének szánja. A hajtásrendszer összteljesítménye 445 lóerő. Hibrid hajtáslánca, összkerékhajtása és villanymotorjainak ereje még ebben a mezőnyben is különleges


8. Range Rover 5.0 V8 Supercharged Autobiography - 40 975 230 Ft. 1970 óta a terepjárók fejedelme a Range Rover, amely soha nem volt munkagép, szemben a korai G-osztállyal. 41 millióért a negyedik generáció csúcsmodellje kapható, pazar felszereltséggel és 510 lóerővel


7. BMW 760 Li - 44 029 000 Ft. 38 800 000 forinttal az M6 Cabrio nem elég drága hogy felkerüljön a márkánként egyetlen autót tartalmazó toplistához. A BMW legeslegdrágább autója a 12 hengeres zászlóshajó, míg az Audinál a W12-es A8 Lang felett ott az R8. A 760Li egyetlen baja, hogy 44 millióért csak a hátsó kerekeit hajtja, pont feleannyit, mint hóban kellene

6. Maserati GranTurismo MC Stradale, kb. 48,7 millió Ft. Stílusával, Ferrari-eredetű motorjával és hasonlóan tébolyító hangjával lóg ki a sportkocsik közül a Maserati GranTurismo. Az MC Stradale 460 lóerős, 4,5 másodperc alatt éri el a 100-at, és sok nőt nagyjából ugyanennyi idő alatt meghódítasz vele


5. Jaguar XJ 5.0 S/C LWB Ultimate - 51 599 000 Ft. Bár a Jaguar leállt a V12-es modellek gyártásával, a nemes brit autókra így is áldozhatunk bőven. A kínálat tetején az 510 lóerős, kompresszoros XJ trónol hosszú tengelytávval és minden földi jóval. Az egyetlen hazai szalonban, az M5 autópálya pesti szakaszán bárkinek megszámítják bő 50 millió forintért, csak ne kápéban akarjon fizetni


4. Audi R8 Spyder 5.2 FSI V10 quattro Stronic - 54 040 990 Ft. A királyhoz bejáratos spanyol nemeseknek is alig van több neve a legdrágább Audinál, de típusjelzéséből legalább sok minden kiderül a nyitott szupersportautóról. 525 lóerővel és Lamborghini-génekkel valóban exkluzív modell azoknak, akiknek a nyolchengeres túlságosan pórias volna


3. Ferrari F12 Berlinetta - 84 951 520 Ft. Az 599 GTB utóda 740 lóerős, szívómotoros és szívdöglesztő. Nettó alapára 228 000 euró, amit felszorozva a napi árfolyammal, kiegészítve az áfával és a regadóval a harmadik legdrágább új autó hazánkban. Bár nem kapható, mert csak a márka legjobb ügyfeleinek ajánlották fel megvásárlását, érdekességkép álljon itt, hogy a közel 400 milliós LaFerrariból is elkelt egy darab. A hibrid szupersportautót egy hazánkban élő, olasz állampolgárságú üzletember rendelte meg a budapesti szalonban


2. Mercedes-Benz G 65 AMG - 85 159 800 Ft. Melyik lehet a legdrágább Mercedes-Benz? Az ML 63 AMG, talán az SLS roadster? Ugyan! A legeslegnagyobb pénzhalmot az ősi G-osztályért lehet otthagyni a márkakereskedésekben. A V12-es dinoszaurusz nyomatéka 1000 Nm, százra 5,3 mp alatt gyorsul és a gumikat csak a leszabályozás menti meg a 230 feletti tempótól


1. Porsche 918 Spyder - 239 591 800 Ft. A 911 Turbo S potom 63 486 236 forinttal nagyon messze van a napjaink legdrágább Porschéje címtől. A lottóötös jelentős részét a hibrid szupersportautó emésztené fel, amely 2,8 mp alatt gyorsul százra, 340-et megy, és csak 3,3 liter a szabványos átlagfogyasztása. Azért ennyi, mert vagy 30 kilométert vagy 150-es tempót képes elérni tisztán villanymotorjaival és konnektorról tölthető akkumulátoraival

Forrás: vezérképviseletek, saját gyűjtés

További Top 10 cikkeink a legmagasabb benzinárakról, félresikerült autókról, a leggyengébb töréstesztekről, a legjobb köridőkről és más érdekes témákról. 

Kommentek

  • Robcsek07

    Nekem a Maserati kellene!

  • Ambrus Gergely

    Az én X5-ös terepjáróm 12 millió forint volt.
    A régi Passatom 8 éve pedig 7,5 millió volt, de beszámították 3-ért a BMW-be.

  • hawk

    Nekem hiányosnak tűnik a lista. Pl. a Phaeton 4.2 V8 4Motion tiptronic 28 milláért elvihető. De hiányolom az Aston Martint, a Rolls-t és a Bentley-t is.
    A felsoroltak közül a Jaguárt vinném.

  • zoldfulu2000

    hawk: olyan phaetonja talán csak a német kancellárnak van.

    Az infinitinél elgurult a gyógyszer, minden vonalon…

  • zoldfulu2000

    Aztpedig senki sem mondja hogy a népiesch R8 drágább mint egy szemmagasságban lévő 911es.

    Ja igen és még mindig alapárakról beszélünk. Nem nagy dolog 25 millára felkonfigurálni egy 5ös bimmert. Sőt nem vagyok benne biztos hogy a lang 7 es alapfelszeerltségével nem lesz drágább az 5ös, lejjebb ez általában nekem így jött ki…

  • Drake

    hawk: rolls,bentley,aston,lambo alapból kiesnek,mivel itthon hivatalosan kapható autókról van szó,ezeknek meg itthon tudtommal nincs szalonjuk idehaza.

  • Bennie

    Drake
    A Rolls tudtommal a fő BMW kereskedőnél rendelhető

  • Drake

    Bennie: én úgy olvastam nemrég,hogy átirányítanak a bécsi Rolls kereskedésbe,ami logikus is,hisz Bécs itt van egy köpésre,nem sok értelme lenne egy külön pesti Rolls szalonnak,attól még lehet,hogy meg lehet rendelni itthon,de biztos,hogy csak Bécsben lehet átvenni…

  • Utazz

    Szegény Phaeton-t lehagyni a listáról tényleg csúnya dolog volt.

  • Guevara

    Infiniti és/vagy Jag XJ

  • apaarpi

    A Land Cruiser V8 L is lemaradt, annak benzinesben 26.090 az alapára, a dízel is 25.450

Ha Ferrariba ülsz, soha ne indulj el így

Van, akiknek úgy hozta a sors, hogy egy Ferrari vezetőülésében találta magát, és van, akinek ez a feladat meghaladja a vezetői képességeit. Ha ez a két körülmény adott, akkor születnek ilyen videók.

Újabb női tesztpilóta a Forma-1-ben

A svájci Sauber-csapat a kolumbiai GP3-versenyzőnőt, Tatiana Calderont igazolta fejlesztőpilótaként.

F1: Nézd meg mozgásban az összes idei autót!

Hétfőn elkezdődött az előszezoni tesztelés Barcelonában, az összes F1 csapat 2017-es autója bemutatkozott már pályán.

F1: Folytatódik a McLaren vergődése

A második barcelonai tesztnap délelőttje is a Mercedesé volt, miközben több csapat autója is a garázsban vesztegelt. A McLarennél megint motort kellett cserélni.

F1: A Ferrari megtanult hallgatni, máris támadják miatta

Olaszországban nem vették jó néven, hogy a Ferrari az idei előszezonban hallgatásba burkolózik.

Bűnös és fizet a gyilkos légzsákok gyártója

A Takata hivatalosan is bűnösnek vallotta magát az általa gyártott, világszerte legalább 15 emberéletet követelő hibás légzsákok miatt, és beleegyezett az egymilliárd dolláros büntetőbírság kifizetésébe – közölte az amerikai igazságügyi minisztérium.

F1: 2025-ig marad az Orosz Nagydíj

Az Orosz Nagydíj szervezői szerződést hosszabbítottak, 2025-ig biztosan marad Szocsiban a Forma-1. Éjszakai futam is lehet.

Magyar ötlettel alakulhat át az autós kárrendezés

A gépjármű-kárrendezési folyamatokat támogatja a KárWeb nevű hazai startup. A szolgáltatás próbaüzeméhez már csatlakozott az egyik vezető biztosító.

Nagy változás jön egy Budapestet érintő viszonylaton

Másfél év után végleg kivonul a Lux Express busztársaság a közép-európai térségből. Csak a Varsót a Baltikummal összekötő járatok maradnak meg. Megszűnik a Budapest-Krakkó-Varsó buszjárat is.

Kiderült, mikor és mitől kapnak defektet a magyarok

Tízből legalább négy magyar autósnak volt már defektje az elmúlt öt évben, ráadásul ezeknek több mint fele jellemzően délután és este, sötétedés után történt, minden másodikat pedig szög vagy kátyú okozott.

F1: A Red Bull-főnök beszólt a McLarennek

A Red Bull csapatfőnökének nagyon nem tetszenek az idén újra megjelent cápauszonyok, mindent megtesz majd, hogy a jövő évre eltűnjenek. Valami más is bántja Christian Horner szemét.

Kompakt terepkupé a Mitsubishitől

Kompakt szabadidőjárművel erősíti kínálatát a Mitsubishi. Az ASX mellé, nem helyette érkezik a divatcentrikus crossover.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.