Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:376.0 Ft
Dízel:381.0 Ft

Teszt: BMW 320d - Erőnyerő

Szerző: levél küldés
Dátum: 2005.04.13. 06:55
Egyáltalán nem tökéletes az új hármas BMW, de közel van hozzá. A kényelem, a dinamizmus és a vezetési élmény izgalmas elegyét adja.
Műszaki adatok - BMW 320d
MOTORADATOK
Lökettérfogat (ccm)1995
Furat x löket (mm) 84,0 x 90,0
Hengerek / szelepek száma 4 / 16
Max. teljesítmény (kW[LE]/ford.)120 (163) / 4000
Max. nyomaték (Nm/ford.) 340 / 2000
MENETTELJESÍTMÉNYEK
Gyorsulás (s, 0-100 km/h) 8,3
Végsebesség (km/h) 225
FOGYASZTÁS
Város (l/100 km)7,8
Lakott területen kívül (l/100 km)4,5
Vegyes (l/100 km)5,7
CO2 kibocsátás (g/km)153
MÉRETEK
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)4520 / 1817 / 1421
Tengelytáv (mm)2760
Csomagtér (liter)460
Menetkész tömeg/terhelhetőség (kg)1490 / 520
Üzemanyagtank kapacitás (liter)60
Gumiméret205 / 55 R16
ÁR, KÖLTSÉGEK
Alapár (forint)8 435 000
Konkurensek (forint)Mercedes C 220 CDI Elegance (150 Le): 9 677 500
Audi A4 2.0 PDTDI (140 Le): 8 281 0000
Audi A4 2,5 V6 TDI (163 Le): 9 98500
Saab 9-3 1,9 TiDS Vector (150 Le): 9 302 500
Volvo S60 D5 Momentum (163 Le): 9 895 000
Tesztelt autó ára (forint)12 385 100
A szériafelszereltség fontosabb tételei Állítható szervokormány, elektromosan állítható külső visszapillantó tükrök, légkondicionáló, hővédő üvegezés, elektromos ablakemelők, CD-s rádió hat hangszóróval, ABS, dinamikus stabilitás ellenőrzés (DSC), kipörgésgátló (DTC), fékezés közbeni elektronikus kanyarstabilizátor (CBC), kétfokozatú féklámpák, ködfényszóró, hat légzsák, indításgátló, távirányítású központizár, fedélzeti számítógép,

A tesztautó extrafelszerelései:
Multifunkciós bőr kormány, bőrborítás, eletromosan állítható elsű ülések a vezető oldalon memóriával, komfort bejutás, klímakomfort szélvédő, automatikusan elsötétedő belső tükör, ülésfűtés, diófagyökér nemesfa betétek, parkolást segítő rendszer elöl és hátul, esőszenzor, automatikus tompított fényszóró bekapcsolás, xenon fényszórók, adaptív kanyarvilágítás, automata klíma, részecskeszürő, könnyűfém felnik,
ÉRTÉKELÉS
a vezess.hu véleményeKitűnő autó, amely nemcsak jól megy, de tágas, kényelmes és a fogyasztása is rendben van.
Az alapára versenyképes, de ha valaki luxusra vágyik, akkor mélyen a zsebébe kell nyúlnia.

Pontszám (max. 10)9,0 pont

1 hozzászólás

Vezess.hu Top cikkek

Szólj hozzá Te is!

Teljesen átalakulhat a járműadóztatás

28

Valószínűleg nem lesz 0 százalékos áfa a villanyautókra, és a zöld rendszám színe sem tetszik az államtitkárnak, viszont a dízeleket ...

Kíváncsi vagy, mennyit lehet autózni egyetlen liter benzinnel?

Shell Eco-marathon 2015, Hollandia, Rotterdam

Három BMW, ami előtt térdre rogytunk a Balatonnál

6

Menni kell velük, kiélvezni minden egyes pillanatot, ezzel tehetünk a legjobbat, sofőrnek-autónak egyaránt.

F1: Hamiltonék elszúrták, Rosberg újra győzött

Max Verstappen balesete utáni rossz döntéssel a Mercedes eldobta a címvédő győzelmét, Nico Rosberg sorozatban harmadszor győzött ...

Vannak akik szívből választanak használt autót

Olyan olvasóink leveleit gyűjtöttük össze, akik racionális érvek helyett a szívükre hallgatva akarnak használt autót vásárolni. ...

Attila lefejelt egy törököt

A mai nap fénypontja egyértelműen Babaeski városa volt, köhögtetően poros főútjával és csodás iskender kebabjával. A mélypontja ...

F1: Rosberg nem bírta, Hamiltoné a pole

A Monacói Nagydíj időmérőjén zsinórban harmadik évben lett a Mercedesé az első sor, de Nico Rosberg helyett ezúttal karrierje ...

Törökország egy végtelen Monty Python jelenet

Törökország mókás hely, a maga átláthatatlan útvesztőivel és a megoldásukhoz szükséges logikájával.

Ezt láttuk az Isztambuli Autókiállításon

A török metropoliszban tartott nemzetközi autókiállítás inkább tűnt szolid helyi látványosságnak, de a szervezők szándéka szerint ...

1
Tömeges balesetek országszerte, rosszul indul a hétvége

Tömeges balesetek országszerte, rosszul indul a hétvége

Az idő remek, mindenki megindult hazafelé vagy a szülőkhöz, nagyszülőkhöz a hétvégére, az erős forgalom pedig nem kegyelmez hazánk ...


Nyáron jön az új Mitsubishi Pajero

Várhatóan heteken belül bemutatja az új generációs Pajero európai kiadását a Mitsubishi. Tele lesz fejlett konnektivitási megoldásokkal. ...


Huszonhárom gyerekülésből négy bukott a teszten

A német autóklub éves tesztjén többségében tisztességgel helyt álltak a gyermekülések, minden hatodik ülést azonban jobb visszatenni ...


Kizárt az F1-es gumiháború

Úgy tűnik, hogy az évtized végéig biztosan nem lesz gumiháború a Forma-1-ben, a csapatok nem kérnek belőle, az FIA kizárólagos ...


25 új busz áll forgalomba Budapesten

Júniusban további 25 új, alacsonypadlós, környezetbarát, légkondicionált autóbusz áll forgalomba Budapesten, a járműveket a VT-Arriva ...


Komoly átépítések kezdődnek az M7-esen

Júniusban megkezdődik az M0-M7 törökbálinti, és az M7 autópálya kapacitáshiányos Érd, Iparos úti csomópontjainak átépítése.


F1: A Renault-t nem lepte meg a szigorítás

A Renault-nál egyáltalán nem csodálkoznak, hogy az FIA minden egyes motorfejlesztési lépést a lehető legalaposabban megvizsgál.


14
Itt nem büntetik többé a bicikliseket

Itt nem büntetik többé a bicikliseket

Kezdeményezésünkre a BKK kerékpárosbaráttá teszi a Tímár utcai felüljárót. Azt a helyet, ahol a közterületesek eddig előszeretettel ...


Öt másodperc alatt szabadult el a pokol

Egy csendes sarkon állt az utcai árus, akinek valószínűleg ez volt eddig a legrosszabb napja.


F1: Ecclestone visszavenné Indiát

A Forma-1 ura már 2016-ban szeretné újra látni a mindössze három rendezés után ejtett, tetszhalott Indiai Nagydíjat.


F1: Vizsgálat indult a Ferrari ellen

Jövőre csatlakozik a Forma-1 mezőnyéhez az amerikai Haas, a tulajdonos Gene Haas szerint nő az érdeklődés a pilóták részéről. ...


A pilóták életjeleit figyelnék az F1-ben

A Nemzetközi Automobil Szövetség az emberi "telemetria" bevezetését fontolgatja a Forma-1-ben. Baleseteknél lehetne hasznos az ...