Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:355.0 Ft
Dízel:377.0 Ft

67 hozzászólás ehhez a cikkhez:
Lehet ezen még valamit javítani? Új Audi A4

bubibeka1.6 - 2011.12.24 // 13:45

kovács_béci - 2011.12.13 18:21

Nem osztod meg velünk pl a motor kódot ? hogy más ne fusson bele ilyen lutriba ?

Vagy az nem cél ? Ha ennyire rossz az az adott motor ( évjáratot még nem tudjuk) akkor legalább itt tudnánk mi olvasók és kommentelők, hogy mit kerüljünk el.

Garanciában nem javították ?

kovács_béci - 2011.12.13 // 18:21

Nem lazaság sajnos, hanem egyszerűen egy böszme döntést(vételt) csak egy mégböszmébb húzással lehetne überelni (áron alul eladni). Fingért- húgyért, amit egy pöcs kereskedő akar érte adni, nálam is elfér. Minden nap emlékeztet legalább :)

BMW7 - 2011.12.13 // 17:13

azért te lazán tolod öcsém ;'P
két prémium autót se lehet vmi olcsó fenntartani.. ezenkívűl én nem tartanék meg semmiképp egy olyan autót, amit utálok (azon felül persze, hogy egyet értek veled)

kovács_béci - 2011.12.13 // 14:08

mondjuk, egy- két tudatlan nomádot át lehetne baszni h dízel, mert a kutasok is rendszeresen benézik.......... a hangja olyan, mint egy dutrának :) és kb annyi olajat eszik
kétezres dízelként már rég elkelt volna.

kovács_béci - 2011.12.13 // 14:06

azért, mert ha nepper vagy és azon belül is autónepper, akkor tudod, hogy szart sem adnak érte, főleg egy kétezres benzinesért, kevesen vannak, akiknek megér egy ilyen szar 10litert minden 100km-en... annyit, amit egy autókupec ráköp, nekem is megér. max keveset használom, főleg ha gánya idő van és mondjuk "melós" kocsinak megfelel. A kategória- ütközésnek itt semmi jelentősége nincs, ugyanis nem a beltérről beszéltem, hanem a megbízhatóságról.

Köcsögnepper - 2011.12.13 // 12:59

@kovács_béci: Miért nem adod el az Audit, ha annyira utálod. Másrészt érdekes, hogy egy kategóriával nagyobb autót hasonlítasz az A4-hez.

BMW7 - 2011.12.11 // 18:44

hadd má', nem fog az neki menni másodjára sem :D

kovács_béci - 2011.12.11 // 16:01

pélóka: :)) ugorj neki mégegyszer!

kovács_béci - 2011.12.11 // 16:00

seb: az ok egy 2.0tfsi (tfos) kotró a4- csupa kisbetűvel, mint nemecsek ernő... ennél többet már csak olasz szeméttel lehet szopni, dehát péló erre született! azért pofázok róla mindig, mert irritálnak a cikkek, ennyi! sajnos még mindig itt szennyezi az udvart a mocskos nedveivel. E60 nem említhető vele egy lapon, mivel nem homokiniggerek pakolják össze a bontóból csórt cuccokból!

péloday - 2011.12.11 // 13:09

Na jó,hogy mindenki boldog legyen egy bmw nyiszog .akad a váltója de legalább csúnya ....:)

sebastian - 2011.12.11 // 11:50

Béci. Kíváncsi vagyok honnan fakad az Audi gyűlöleted. Én is BMW (csakis BENZINES) párti vagyok, de nem szoktam fikázni az Audit és a Mercit. Nem nagyon van olyan hozzászólásod, ami ne a másik kettőt szidná. Nőknél figyelhető meg hasonló viselkedés. Ugyanis mikor egy közösségben feltűnik egy szebb, vonzóbb, nincs olyan nő, amelyik ne büdöskurvázná le és szíve szerint fojtaná meg kapásból egy kanál vízben. Kivéve azt, amelyik tudja magáról, hogy ő a legjobb. Mert az igazából leszarja az összes többit. Szóval ha valóban van egy E60-ad, akkor mi szükséged arra, hogy a többivel foglalkozz?

kovács_béci - 2011.12.11 // 11:06

Nyiszog, akad, némileg hangos... :) VISZONT SZÉÉÉÉÉP! :))
Ökör audibuzik, ezzel lehet nyugtatózni magatokat! :) Legalább ebben egyet értünk, mutogatni lehet, mivel az akadást- nyiszogást füllel érzékeled és nem a szemeddel :D
Ja és külön a száddal is, cumi közben.

péloday - 2011.12.10 // 20:02

Én már 2011 jul 4 óta járok egy "2012"-es modellel A4 Avant 2.0 TDI kicsit hangos, akad a váltó itt-ott nyiszog kicsit ,viszont szép !

killermann - 2011.12.10 // 08:54

Az Audi és A Bmw nagyon elhúztak, szegény Merci iparkodhat idétlen kinézetű autóival.

Fics - 2011.12.10 // 08:21

hetedik! ugyan már, az egy olasz autó, már rég nem működik benne semmi :)

Fics - 2011.12.10 // 08:07

megint! Pontosan. Este elég sok marha ködlámpázik, de ők tudják. Én jópár autónál a ködlámpát is kipróbáltam ködben, s merci 6-os bimmer is volt, és hát mit is mondjak, kb szart sem ér. Egy biztos, jobban nem láttam tőle. Állítólag arra jó, hogy könnyebben észrevesznek. Utána elkezdtem figyelni a szemből jövőt, hogy a ködlámpáját veszem-e előbb észre. Sajna nem. De biztos jó valamire.

Fics - 2011.12.10 // 08:02

köcsögnepper! ahogy a neved is mutatja, csak egy suhogósban járó iskolázatlan nepper vagy. De hidd el, ki lehet magasodni a szemétből.

megint - 2011.12.10 // 03:13

Én nem a hármas bömöst jelölném meg mint ronda autót(sőőőt az szép sztem), hanem a hetest, és az új egyest, de a legrondább mindenképp a GT, azt hittem, hogy élőben jobban mutat, de nem, szörnyen csúf és aránytalan.
Fics, 50 milliós kategória nincs nagyon az audinál, de bmw sem, talán az R8 erősebb változata kerül ennyibe, angoloknál is marad számodra az aston.
Ködlámpás köcsögöket utálom, ahogy sötétedik bekapcsolják a marhák a ködlámpát mintha bármit is érne. Pirosban nem erőltetném ezt , nem áll jól neki, ahogy a bömbinek, mercinek sem. Nagy különbségeket nem kell keresni a három német között, az audié a legjobb minőségű belső, a bömbit még mindig a legjobb vezetni, a merciben meg valahogy megnyugszol, és csak utaznál de nem száguldva, de ezek az unalomig ismételt szempontok is kezdenek összeérni.

apaarpi - 2011.12.09 // 20:44

mrobi:

Abból a szempontból, hogy unalmasnak és egyhangúnak nevezed a BMW-ket, tökéletesen irreleváns, hogy mióta hasonlítanak jobban egymásra.
Tessék akkor még unalmasabbnak és még egyhangúbbnak nevezni az egymásra még sokkal jobban hasonlító Audi-kat, hozsannázás helyett.
Akkor nem lesz kettős a mércéd. Most a mindent elsöprő elfogultság beszél belőled.

mrobi - 2011.12.09 // 19:02

apaarpi
én arra gondoltam, hogy az audi valamilyen szinten mindig egyenarcot képviselt, míg a BMW az új formatervező után váltott át erre a "stratégiára".

Köcsögnepper - 2011.12.09 // 18:37

@Roli0929: Még jó, hogy amit belinkeltél, annak semmi köze a ködfényszóró kanyarodási fényéhez.

apaarpi - 2011.12.09 // 18:08

mrobi:
Számomra, és a legtöbb ember számára összképben is teljesen egyformák az audik, pl. szemből szinte lehetetlen megkülönböztetni őket.
Ami az egyik részéről erény, az legyen már a másiknál is az, ugyanígy a negatív megitéléseknél is.
Kettős mércét érzek részedről.
Ez a "legszebb" meg "kulloghat" igen szubjektív.

Köcsögnepper - 2011.12.09 // 17:53

@Fics:

idióta.

BMW7 - 2011.12.09 // 17:40

rendben van, megnyugodtam, ennek az eleje ugyanis az új hármas bímerénél is rondább

Antiszoc - 2011.12.09 // 16:53

Fics, ne okoskodj már! nagyon hasznos, ezt állítja mindenki, akinek van, te meg dumálsz, hogy nem látszik...DE, látszik, szemből azért nem zavar téged, mert kanyarfényszóró, nem vakító fényszóró és mert egy jól beállított ködlámpa nem tud vakítani, ugyanis mélyen a szembejövő látómezeje alá világít! Fejezd már be!

hetedik - 2011.12.09 // 16:44

40km/h alatt...

hetedik - 2011.12.09 // 16:43

Fics ..
A digók által tervezett autóm 40/km alatt kapcsolja be a kanyarkövető funkciót....
Hidd el nem rossz....

Fics - 2011.12.09 // 16:31

roli! De a ködfényszóró nem fordul el, ha jól tudom. Pont ezért nem értem a lényegét. Ugyanis a fényszóró jobban világít, az a pislákoló ködlámpa túl nagy fényt nem ad. Pl új ml mercit láttam ilyen bohócsággal, szerintem a fényszórója minden világítással kapcsolatos dolgot megold. Persze most karácsonykor jól jön ez a fényáradat, de szerintem egy kanyarfényszórós autón nem sokat segít.

Roli0929 - 2011.12.09 // 15:55

na hali.
Szóval a találós kérdésetekre a válasz: Renault Fluance Z.E.
Azt fotóztátok azon a helyen.
Jól sikerült ez a ráncfelvarrás, bár az S lehetne erősebb is.

Hozzászólva ehhez a kanyarkövető ködfényszórós dologhoz, szerintem gyakorlati haszna is van a dolognak, fontosnak tartom, itt egy videó szemléltetésképpen.:
http://www.youtube.com/watch?v=b_HZD7dW6Hw

A szerpentines részen látszik, hogy követi a kanyar ívét.

Köcsögnepper - 2011.12.09 // 15:16

"azt értettem hogy mit írtál, de ő nem magyarázta meg. Csak böfög."
Nem az a böfögés, amikor tudatlanul (és tapasztalat nélkül) olyan valamiről mondunk véleményt amit nem ismerünk? Másrészt értelmes embernek nem nagyon kell magyarázni, hogy mi jó abban, ha vaksötétben az autó mellett lévő útszakaszt, padkát, stb. meg tudsz világítani, amire az autó első lámpái nem képesek.
"De elvileg egy ilyen autón van kanyarfény, az nem elég?"
Semmi köze a ködfényszóró statikus kanyarodási fényéhez, teljesen másról szól. A ködfényszóró ezen funkciója eleve csak alacsony sebességnél működik.

hanyistok - 2011.12.09 // 15:04

Jamaika_king!
Egy súlyos, fémbeburkolt A4-es pendrive-ot fel tudok ajánlani. :)

zoldfulu2000 - 2011.12.09 // 14:38

Klero: ez szerinem is így van. Már 2007ben az új C vel is így volt. bele kéne húzniuk, mert a trend elég rossz.

Fics - 2011.12.09 // 14:34

azt értettem hogy mit írtál, de ő nem magyarázta meg. Csak böfög. De hát ki milyen családból jött :)
De elvileg egy ilyen autón van kanyarfény, az nem elég?
Sok olyan extra van, amire rá lehet fogni hogy jó. Hazakísérő fény, 10 évente egyszer jó, én sosem használtam, fizetni nem fizetnék érte, elvből nem. De pl első szélvédő fűtést vennék, más meg arra mondja hogy állatság.

Antiszoc - 2011.12.09 // 14:28

Fics! nekem is van a Golfba! Megvilágítja az út szélét, kurva jó találmány! Azért beszélsz, mert még nem próbáltad! Neppernek is igaza van! Egyre több autó tudja, nagy találmány, egyszerű, de nagyszerű.

Fics - 2011.12.09 // 14:21

Holiday! De úgysem világítja meg az út szélét, kis pöcs lámpa. Ha jó valakinek, vegye. De már az is valami, hogy ki lehet iktatni.
Köcsögnepper! miért tennéd kötelezővé? Mit segített a te életedben?

Köcsögnepper - 2011.12.09 // 13:57

@Fics:

"A kanyarodáskor kigyulladó ködlámpa meg igazi vicc. Azt köttetném ki először."

Maradjunk annyiban, hogy halvány fogalmad sincs erről a funkcióról. Minden autóba kötelezővé tenném.

Jamaika king - 2011.12.09 // 13:47

basszus és tényleg :D
jó a memóriám:)

És mi az ajándék? :D

Jamaika king - 2011.12.09 // 13:45

renault fluance Z.E és kangoo z.E

:):)

Jamaika king - 2011.12.09 // 13:44

TALÁLÓS KÉRDÉS:

AZ ELEKTROMOS RENAULTOT FÉNYKÉPEZTÉTEK UGYANITT VIHARBAN!!!!!??

Holiday - 2011.12.09 // 13:33

A kanyarodáskor felgyulladó ködlámpa (corner funkció) nagyon hasznos, különösen Magyarországon, ahol az utak széle, töredezett, nem ritkán beszakadt, a vizes árkok helye sokszor megtippelhetetlen. Én nagyon megkedveltem ezt a funkciót. Nem tudod kiköttetni, mert a világítás szoftver vezérli. Kikapcsolni tudod az autó menüjéből, legalábbis az én autóm esetében.

Fics - 2011.12.09 // 12:58

megint! Pontosan, ez a LED nem mindig szép. A legtöbb autó úgy néz ki mint egy karácsonyfa. A kanyarodáskor kigyulladó ködlámpa meg igazi vicc. Azt köttetném ki először.
Egyébként az angolok pont ezért egyediek, aston, jag gyönyörű, egyedi, jellegzetes. Német luxusautók meg kifjezetten egyre rondábbak. 50 milliós kategóriában tuti angol kocsit vennék, pedig a német-japán biztos ezerszer jobb minőségű. Egyszerűen fantáziátlanok a tervezők, vagy nem mernek rajzolni, csak másolgatni.

megint - 2011.12.09 // 12:49

Kb annyira hasonlít az A1-es eleje az A8-ra, mint az egyes bömösé a hetesre, ez van, szép új világban lassan mindenki ezt csinálja. A navigáció képe gyönyörű, belső is szép, nagyon nem tudok belekötni, talán a ledbe, de az már megint kb minden prémium modellben alap, pedig szerintem nem kéne erőltetni.

hetedik - 2011.12.09 // 11:43

És akkor még nem is beszéltünk az A1 elejéről....:)
ui: csak ahhoz erősebb pumpa kell :)

Fics - 2011.12.09 // 11:32

kleroo! Most akkor egyedi az audi, vagy egy kaptafa? Nem lehet egy autó fekete és fehér is. Szerintem mindegyiknek az eleje szinte tök ugyanaz. A3-ashoz csak egy pumpa kell, és A8-as lesz belőle :)

hetedik - 2011.12.09 // 11:28

Sajna itt is érvényesül a fócvágen érzés....Minimális változtatás szinte csak épp hogy....
És ,igen a BMW dízelek ,nos azok dízelek.....:).
Remélem az AUDI-nak a 2.7 TDI 190 lóval ,azért csak kikopik a választékjukból valamikor.......

hetedik - 2011.12.09 // 11:22

Jók ezek az A4-ek....de egy laikus nem tud különbséget tenni ,a mai és egy 10 éves között...
Szoros most már a meccs a prémium kategóriában,de azért a bömös után kullognak ,egy kicsivel.....

mrobi - 2011.12.09 // 11:21

kleroo
nem azt mondtam, hogy nem néznek ki jól, hanem azt hogy unalmasak és egyhangúak.
ez ízlés kérdése, de szerintem az E60 sokkal szebb mint az F10.

mrobi - 2011.12.09 // 11:18

Antiszoc.
akkor rosszul fejeztem ki magam:)

Antiszoc. - 2011.12.09 // 10:58

Csak te nem ezt írtad lent mrobi! :)

kleroo - 2011.12.09 // 10:47

Frenetikusan jó ez a kocsi.
Én amondó vagyok,hogy a Mercinek kell felkötnie, mert a BMW remek image-t épített ki,és viszik mint a cukrot.Az Audi meg generációról generációra hatalmasat fejlődik. A Mostani 4-5-6-7 Audi nagyon hasonló mégis eszméletlen jók.
Furcsa azt hallani,hogy a BMW-k nem jól néznek ki Bangle után. Szerintem pont fordítva. Az F10 pompázatosan gyönyörű sportluxuslimó.Ez az F30 pedig megkapta az 5ös formáját egy merész orral.Beltérben viszont mindkettő frenetikusan jó lett. A Bangle érában nekem a beltér nem tetszett. Egy E39-E46 után annyira nem volt nagy durranás az utódok beltere.De itt igen :O .Tehát az Audi és a BMW szerintem elhúzni látszik,mert minden egyes kocsijuk pont eléggé egyedi ahhoz,hogy ugyanazt a remek formát és tartalmat eladják.

mrobi - 2011.12.09 // 10:43

Antiszoc
értem én hogy az Audi megy az események után, de még így is a legszebb szerintem. a ráncfelvarrott C Merci és az új hármas elbújhat az A4 mellett.

mrobi - 2011.12.09 // 10:40

zoldfulu2000
igazad van, de ez inkább sznobizmus, engem meg az teljesen hidegen hagy.

mrobi - 2011.12.09 // 10:39

apaarpi
az audinál ez mindig is így volt. de ha jobban megnézi az ember a különböző típusokat akkor láthatja, hogy részleteiben szinte egyformák, összképben meg különbözőek.
a BMW-nél ez régen teljesen más volt. ma viszont kezdik a Volvótól átvenni azt a szokást, hogy minden autójuk ugyan úgy néz ki.
Bangle idejében volt egyéniségük a BMW-knek, ma már nincsen.

Antiszoc - 2011.12.09 // 10:14

Hetedik, te meg egy fasz vagy, maradj csendben! Okoskodó majom!

Antiszoc - 2011.12.09 // 10:14

Így van Zoldfulu, a fáziskésés, ami az egyes gyártók termékei közt van, ezért hidalható át ráncfelvarrásokkal.

Antiszoc - 2011.12.09 // 10:13

Mrobi! Az egy másik kérdés, hogy neked tetszik-e? Természetes, ha nem tetszik, ízlésen kár is vitatkozni. megjegyzésem arra vonatkozott, amit írtál, hogy az A4 ellen fel kell kötnie a gatyáját a másik két prémium gyártónak. Ugyanis éppen az van, hogy ez az A4 azért kapta ezt a frissítést, mert itt az új 3-as, magyarul jelen pillanatban az Audi megy az események után.
Ettől persze még remek autó.

apaarpi - 2011.12.09 // 10:12

mrobi:
"amióta ez a holland csávó a fő dizájnerük szerintem unalmasak és egyhangúak a BMW-k"

Abszolút igaz, hogy a mai 3,5,7-es jobban hasonlítanak egymásra, mint a korábbiak.
Csak azt nem értem, hogy ezt az Audinál miért nem hozod fel, mert azok annyira csak méretben különböznek, hogy ahhoz képest mindegyik említett BMW modell maga a megtestesült individualizmus.

zoldfulu2000 - 2011.12.09 // 10:00

mrobi: ha kifeizetsz akár 30/40% felárat (vagy lemondasz a prémiummegodlásokról), akkor jogosan várod el hogy megmutathasd, ez autód nem egy "csóri" 3 éves modell 15e ajróért, hanem egy vadiúj 35/ 50 ezres darab. Konzervativitás és korszerűség ide vagy oda...

hetedik - 2011.12.09 // 09:46

Ajaj..mrobi...ajaj..
Ebből még baj lesz,hogy ellenkezel a "nagy" dulifulival....
Én szóltam....

mrobi - 2011.12.09 // 09:23

Antiszoc
én biztos vagyok benne, hogy sikeres lesz az F30, de nekem nem tetszik. amióta ez a holland csávó a fő dizájnerük szerintem unalmasak és egyhangúak a BMW-k. szerintem Bangle-t meg kellett volna tartaniuk.

mrobi - 2011.12.09 // 09:21

zoldfulu2000
szerintem egy német konzervatív típus 10 évig simán jó, utána meg jöjjön egy olyan váltás amit Te mondtál.
igen, Da Silva gyönyörű autókat alkot.

zoldfulu2000 - 2011.12.09 // 09:12

Mellesleg a BMW ugynezt tette az E90 facelifttel, amikor a C és az új A4 kijött. Kell hogy az emberek lássák, hogy az autó tényleg új. Egy hatáves formánál ez már nem teljesül...

Antiszoc - 2011.12.09 // 08:59

Mrobi! Éppen az Audi kötötte föl a gatyáját ezzel az autóval az új (F30) 3-as miatt. Szoktál újságot olvasni:

zoldfulu2000 - 2011.12.09 // 08:58

mrobi: gond mindig az, hogy merre lehet vinni egy jó formavilágot, ami már kiteljesedett (mint itt). Lehet hogy legközelebb olyan formabontás jön, mint az A6 I ről A6 II-re, vagy amit a BMW csinált Bangle-vel. Azért én deménykedek Da Silva mesterben.

mrobi - 2011.12.09 // 08:53

Lehet ezen még valamit javítani? -nem. ez az autó úgy tökéletes ahogy van. A középkategória legszebb darabja. fel kell kötnie a gatyát a BMW-nek és a Merci-nek.

PAlex - 2011.12.09 // 08:48

Azért a frissített 1.8TSI-ről írhattak volna pár sort.

zoldfulu2000 - 2011.12.09 // 08:24

Szép darab. A bajorok még midnig tudják hogy mitől döglik a légy... :)

Szólj hozzá Te is!

Kiveszik a kormányt a kezünkből?

2

Egyre többet tud és egyre kevésbé nélkülözhető a menetstabilizáló rendszer a modern autókban. És egyre ritkább, hogy ki lehessen ...

Bírságmentesen indul a fizetős M0-s!

17

Hiába jön a bírságpapír januártól a fizetőssé tett M0-s matricájának elblicceléséért, meg lehet úszni a 15 ezer forintos büntetést. ...

Elütöttek a zebrán, ki a hibás?

4

Olvasónkat elütötte egy motoros a zebrán, jogi szakértőnk segít tisztázni a baleset körülményeit.

5 tuti módszer, hogyan vidd haza a karácsonyfát

Nézzünk pár példát arra, hogy milyen kreatív módon lehet hazajuttatni a karácsonyfát, ha Jézuska éppen nem ér rá.

Benzines vagy dízel - melyik éri meg?

17

Mentünk jó 1200 kilométert az 1,6-os benzines és dízel Sx4 S-Cross-szal, hogy megtudjuk, melyiket éri meg megvenni. Meglepődtünk ...

Nemcsak a fizetős M0 növeli az autósok költségeit

9

Megdrágítja a téli és a nyári gumik használatát az új autókban nemrég kötelezővé vált légnyomás-ellenőrzés. Utánanéztünk, mennyibe ...

Képeink a forgalomlassító tüntetésről

3

A mai, szakszervezetek által szervezett tüntetés eddigi eredménye, hogy ma szokatlanul könnyen lehetett autózni a fővárosban.

Döbbenetes közelharcot vívott két autós Pesten

6

Először a kocsijukból szólogattak be egymásnak, majd egyikük a másik autója elé állt. Az meg gázt adott, és araszolgatva, a lábához ...

Ez a magyar autósok véleménye a fizetős M0-ról

18

Van aki felháborodott, van aki örül, és olyan is akad, akit hidegen hagy az egész.

Csajok akik mocskosul szeretik a Land Rovereket

A baltával faragott, robusztus Land Rover Discovery mellett üdítő látványt nyújtanak a lengén öltözött, csinos hölgyek.


F1: Nagyon rosszul is elsülhet a költségplafon

Eric Boullier, a McLaren csapatfőnöke szerint veszélyes lehet bevezetni bármilyen költségplafont az F1-ben, mert ennek a lépésnek ...


Okostelefonra költözik a Bubi

Okostelefonról és tabletről is elérhetővé válik csütörtöktől a budapesti közbringarendszer használatát segítő alkalmazás.


F1: Híres motorguruval állt össze a Renault

Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke megerősítette, hogy a motorszállító Renault-nál beszállt a fejlesztésekbe Mario Illien. ...


1
Ilyen, amikor pánikba esik egy ügyetlen sofőr

Ilyen, amikor pánikba esik egy ügyetlen sofőr

A tolatva kiállás feladata meghaladta a sofőr képességeit, és láthatólag teljesen elvesztette uralmát az autó felett.


Felfüggesztették az újautó-forgalmazást Oroszországban

A rubel értékvesztése miatt átmenetileg több autóforgalmazó is beszüntette tevékenységét Oroszországban.


Ezektől a helyektől óvakodj télen

Ezeket a szituációkat próbáld meg elkerülni, hogy a karácsony ne a biztosítónak legyen boldog!


Bajorországon gúnyolódik az F1 ura

A Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone németországi büntetőügyének lezárásán viccelődik idei karácsonyi üdvözlőlapján.


1
V8-as Dacia 380 lóerővel

V8-as Dacia 380 lóerővel

Két vadonatúj autóval és új erőforrással próbál szerencsét a Renault Duster Team a Dakar ralin. Reményeik szerint a hármas a ...


F1: Alonso mehetett volna a Lotushoz

A Lotus-csapat tulajdonos-főnöke megerősítette, hogy a Ferraritól távozó Fernando Alonso náluk is találhatott volna helyet magának. ...


3
Kerékbilinccsel együtt hajtott el a BMW-s

Kerékbilinccsel együtt hajtott el a BMW-s

Ilyen az, ha a hülyeség arroganciával párosul. A BMW X5 tulajdonosa semmibe vette a hatósági intézkedést, és kerékbilinccsel ...


1
London elektromosra vált

London elektromosra vált

Forgalomba álltak a második legnagyobb magyar város, London legújabb büszkeségei. Az elektromos buszok akár két óra alatt teljesen ...