Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:410.0 Ft
Dízel:420.0 Ft

67 hozzászólás ehhez a cikkhez:
Lehet ezen még valamit javítani? Új Audi A4

bubibeka1.6 - 2011.12.24 // 13:45

kovács_béci - 2011.12.13 18:21

Nem osztod meg velünk pl a motor kódot ? hogy más ne fusson bele ilyen lutriba ?

Vagy az nem cél ? Ha ennyire rossz az az adott motor ( évjáratot még nem tudjuk) akkor legalább itt tudnánk mi olvasók és kommentelők, hogy mit kerüljünk el.

Garanciában nem javították ?

kovács_béci - 2011.12.13 // 18:21

Nem lazaság sajnos, hanem egyszerűen egy böszme döntést(vételt) csak egy mégböszmébb húzással lehetne überelni (áron alul eladni). Fingért- húgyért, amit egy pöcs kereskedő akar érte adni, nálam is elfér. Minden nap emlékeztet legalább :)

BMW7 - 2011.12.13 // 17:13

azért te lazán tolod öcsém ;'P
két prémium autót se lehet vmi olcsó fenntartani.. ezenkívűl én nem tartanék meg semmiképp egy olyan autót, amit utálok (azon felül persze, hogy egyet értek veled)

kovács_béci - 2011.12.13 // 14:08

mondjuk, egy- két tudatlan nomádot át lehetne baszni h dízel, mert a kutasok is rendszeresen benézik.......... a hangja olyan, mint egy dutrának :) és kb annyi olajat eszik
kétezres dízelként már rég elkelt volna.

kovács_béci - 2011.12.13 // 14:06

azért, mert ha nepper vagy és azon belül is autónepper, akkor tudod, hogy szart sem adnak érte, főleg egy kétezres benzinesért, kevesen vannak, akiknek megér egy ilyen szar 10litert minden 100km-en... annyit, amit egy autókupec ráköp, nekem is megér. max keveset használom, főleg ha gánya idő van és mondjuk "melós" kocsinak megfelel. A kategória- ütközésnek itt semmi jelentősége nincs, ugyanis nem a beltérről beszéltem, hanem a megbízhatóságról.

Köcsögnepper - 2011.12.13 // 12:59

@kovács_béci: Miért nem adod el az Audit, ha annyira utálod. Másrészt érdekes, hogy egy kategóriával nagyobb autót hasonlítasz az A4-hez.

BMW7 - 2011.12.11 // 18:44

hadd má', nem fog az neki menni másodjára sem :D

kovács_béci - 2011.12.11 // 16:01

pélóka: :)) ugorj neki mégegyszer!

kovács_béci - 2011.12.11 // 16:00

seb: az ok egy 2.0tfsi (tfos) kotró a4- csupa kisbetűvel, mint nemecsek ernő... ennél többet már csak olasz szeméttel lehet szopni, dehát péló erre született! azért pofázok róla mindig, mert irritálnak a cikkek, ennyi! sajnos még mindig itt szennyezi az udvart a mocskos nedveivel. E60 nem említhető vele egy lapon, mivel nem homokiniggerek pakolják össze a bontóból csórt cuccokból!

péloday - 2011.12.11 // 13:09

Na jó,hogy mindenki boldog legyen egy bmw nyiszog .akad a váltója de legalább csúnya ....:)

sebastian - 2011.12.11 // 11:50

Béci. Kíváncsi vagyok honnan fakad az Audi gyűlöleted. Én is BMW (csakis BENZINES) párti vagyok, de nem szoktam fikázni az Audit és a Mercit. Nem nagyon van olyan hozzászólásod, ami ne a másik kettőt szidná. Nőknél figyelhető meg hasonló viselkedés. Ugyanis mikor egy közösségben feltűnik egy szebb, vonzóbb, nincs olyan nő, amelyik ne büdöskurvázná le és szíve szerint fojtaná meg kapásból egy kanál vízben. Kivéve azt, amelyik tudja magáról, hogy ő a legjobb. Mert az igazából leszarja az összes többit. Szóval ha valóban van egy E60-ad, akkor mi szükséged arra, hogy a többivel foglalkozz?

kovács_béci - 2011.12.11 // 11:06

Nyiszog, akad, némileg hangos... :) VISZONT SZÉÉÉÉÉP! :))
Ökör audibuzik, ezzel lehet nyugtatózni magatokat! :) Legalább ebben egyet értünk, mutogatni lehet, mivel az akadást- nyiszogást füllel érzékeled és nem a szemeddel :D
Ja és külön a száddal is, cumi közben.

péloday - 2011.12.10 // 20:02

Én már 2011 jul 4 óta járok egy "2012"-es modellel A4 Avant 2.0 TDI kicsit hangos, akad a váltó itt-ott nyiszog kicsit ,viszont szép !

killermann - 2011.12.10 // 08:54

Az Audi és A Bmw nagyon elhúztak, szegény Merci iparkodhat idétlen kinézetű autóival.

Fics - 2011.12.10 // 08:21

hetedik! ugyan már, az egy olasz autó, már rég nem működik benne semmi :)

Fics - 2011.12.10 // 08:07

megint! Pontosan. Este elég sok marha ködlámpázik, de ők tudják. Én jópár autónál a ködlámpát is kipróbáltam ködben, s merci 6-os bimmer is volt, és hát mit is mondjak, kb szart sem ér. Egy biztos, jobban nem láttam tőle. Állítólag arra jó, hogy könnyebben észrevesznek. Utána elkezdtem figyelni a szemből jövőt, hogy a ködlámpáját veszem-e előbb észre. Sajna nem. De biztos jó valamire.

Fics - 2011.12.10 // 08:02

köcsögnepper! ahogy a neved is mutatja, csak egy suhogósban járó iskolázatlan nepper vagy. De hidd el, ki lehet magasodni a szemétből.

megint - 2011.12.10 // 03:13

Én nem a hármas bömöst jelölném meg mint ronda autót(sőőőt az szép sztem), hanem a hetest, és az új egyest, de a legrondább mindenképp a GT, azt hittem, hogy élőben jobban mutat, de nem, szörnyen csúf és aránytalan.
Fics, 50 milliós kategória nincs nagyon az audinál, de bmw sem, talán az R8 erősebb változata kerül ennyibe, angoloknál is marad számodra az aston.
Ködlámpás köcsögöket utálom, ahogy sötétedik bekapcsolják a marhák a ködlámpát mintha bármit is érne. Pirosban nem erőltetném ezt , nem áll jól neki, ahogy a bömbinek, mercinek sem. Nagy különbségeket nem kell keresni a három német között, az audié a legjobb minőségű belső, a bömbit még mindig a legjobb vezetni, a merciben meg valahogy megnyugszol, és csak utaznál de nem száguldva, de ezek az unalomig ismételt szempontok is kezdenek összeérni.

apaarpi - 2011.12.09 // 20:44

mrobi:

Abból a szempontból, hogy unalmasnak és egyhangúnak nevezed a BMW-ket, tökéletesen irreleváns, hogy mióta hasonlítanak jobban egymásra.
Tessék akkor még unalmasabbnak és még egyhangúbbnak nevezni az egymásra még sokkal jobban hasonlító Audi-kat, hozsannázás helyett.
Akkor nem lesz kettős a mércéd. Most a mindent elsöprő elfogultság beszél belőled.

mrobi - 2011.12.09 // 19:02

apaarpi
én arra gondoltam, hogy az audi valamilyen szinten mindig egyenarcot képviselt, míg a BMW az új formatervező után váltott át erre a "stratégiára".

Köcsögnepper - 2011.12.09 // 18:37

@Roli0929: Még jó, hogy amit belinkeltél, annak semmi köze a ködfényszóró kanyarodási fényéhez.

apaarpi - 2011.12.09 // 18:08

mrobi:
Számomra, és a legtöbb ember számára összképben is teljesen egyformák az audik, pl. szemből szinte lehetetlen megkülönböztetni őket.
Ami az egyik részéről erény, az legyen már a másiknál is az, ugyanígy a negatív megitéléseknél is.
Kettős mércét érzek részedről.
Ez a "legszebb" meg "kulloghat" igen szubjektív.

Köcsögnepper - 2011.12.09 // 17:53

@Fics:

idióta.

BMW7 - 2011.12.09 // 17:40

rendben van, megnyugodtam, ennek az eleje ugyanis az új hármas bímerénél is rondább

Antiszoc - 2011.12.09 // 16:53

Fics, ne okoskodj már! nagyon hasznos, ezt állítja mindenki, akinek van, te meg dumálsz, hogy nem látszik...DE, látszik, szemből azért nem zavar téged, mert kanyarfényszóró, nem vakító fényszóró és mert egy jól beállított ködlámpa nem tud vakítani, ugyanis mélyen a szembejövő látómezeje alá világít! Fejezd már be!

hetedik - 2011.12.09 // 16:44

40km/h alatt...

hetedik - 2011.12.09 // 16:43

Fics ..
A digók által tervezett autóm 40/km alatt kapcsolja be a kanyarkövető funkciót....
Hidd el nem rossz....

Fics - 2011.12.09 // 16:31

roli! De a ködfényszóró nem fordul el, ha jól tudom. Pont ezért nem értem a lényegét. Ugyanis a fényszóró jobban világít, az a pislákoló ködlámpa túl nagy fényt nem ad. Pl új ml mercit láttam ilyen bohócsággal, szerintem a fényszórója minden világítással kapcsolatos dolgot megold. Persze most karácsonykor jól jön ez a fényáradat, de szerintem egy kanyarfényszórós autón nem sokat segít.

Roli0929 - 2011.12.09 // 15:55

na hali.
Szóval a találós kérdésetekre a válasz: Renault Fluance Z.E.
Azt fotóztátok azon a helyen.
Jól sikerült ez a ráncfelvarrás, bár az S lehetne erősebb is.

Hozzászólva ehhez a kanyarkövető ködfényszórós dologhoz, szerintem gyakorlati haszna is van a dolognak, fontosnak tartom, itt egy videó szemléltetésképpen.:
http://www.youtube.com/watch?v=b_HZD7dW6Hw

A szerpentines részen látszik, hogy követi a kanyar ívét.

Köcsögnepper - 2011.12.09 // 15:16

"azt értettem hogy mit írtál, de ő nem magyarázta meg. Csak böfög."
Nem az a böfögés, amikor tudatlanul (és tapasztalat nélkül) olyan valamiről mondunk véleményt amit nem ismerünk? Másrészt értelmes embernek nem nagyon kell magyarázni, hogy mi jó abban, ha vaksötétben az autó mellett lévő útszakaszt, padkát, stb. meg tudsz világítani, amire az autó első lámpái nem képesek.
"De elvileg egy ilyen autón van kanyarfény, az nem elég?"
Semmi köze a ködfényszóró statikus kanyarodási fényéhez, teljesen másról szól. A ködfényszóró ezen funkciója eleve csak alacsony sebességnél működik.

hanyistok - 2011.12.09 // 15:04

Jamaika_king!
Egy súlyos, fémbeburkolt A4-es pendrive-ot fel tudok ajánlani. :)

zoldfulu2000 - 2011.12.09 // 14:38

Klero: ez szerinem is így van. Már 2007ben az új C vel is így volt. bele kéne húzniuk, mert a trend elég rossz.

Fics - 2011.12.09 // 14:34

azt értettem hogy mit írtál, de ő nem magyarázta meg. Csak böfög. De hát ki milyen családból jött :)
De elvileg egy ilyen autón van kanyarfény, az nem elég?
Sok olyan extra van, amire rá lehet fogni hogy jó. Hazakísérő fény, 10 évente egyszer jó, én sosem használtam, fizetni nem fizetnék érte, elvből nem. De pl első szélvédő fűtést vennék, más meg arra mondja hogy állatság.

Antiszoc - 2011.12.09 // 14:28

Fics! nekem is van a Golfba! Megvilágítja az út szélét, kurva jó találmány! Azért beszélsz, mert még nem próbáltad! Neppernek is igaza van! Egyre több autó tudja, nagy találmány, egyszerű, de nagyszerű.

Fics - 2011.12.09 // 14:21

Holiday! De úgysem világítja meg az út szélét, kis pöcs lámpa. Ha jó valakinek, vegye. De már az is valami, hogy ki lehet iktatni.
Köcsögnepper! miért tennéd kötelezővé? Mit segített a te életedben?

Köcsögnepper - 2011.12.09 // 13:57

@Fics:

"A kanyarodáskor kigyulladó ködlámpa meg igazi vicc. Azt köttetném ki először."

Maradjunk annyiban, hogy halvány fogalmad sincs erről a funkcióról. Minden autóba kötelezővé tenném.

Jamaika king - 2011.12.09 // 13:47

basszus és tényleg :D
jó a memóriám:)

És mi az ajándék? :D

Jamaika king - 2011.12.09 // 13:45

renault fluance Z.E és kangoo z.E

:):)

Jamaika king - 2011.12.09 // 13:44

TALÁLÓS KÉRDÉS:

AZ ELEKTROMOS RENAULTOT FÉNYKÉPEZTÉTEK UGYANITT VIHARBAN!!!!!??

Holiday - 2011.12.09 // 13:33

A kanyarodáskor felgyulladó ködlámpa (corner funkció) nagyon hasznos, különösen Magyarországon, ahol az utak széle, töredezett, nem ritkán beszakadt, a vizes árkok helye sokszor megtippelhetetlen. Én nagyon megkedveltem ezt a funkciót. Nem tudod kiköttetni, mert a világítás szoftver vezérli. Kikapcsolni tudod az autó menüjéből, legalábbis az én autóm esetében.

Fics - 2011.12.09 // 12:58

megint! Pontosan, ez a LED nem mindig szép. A legtöbb autó úgy néz ki mint egy karácsonyfa. A kanyarodáskor kigyulladó ködlámpa meg igazi vicc. Azt köttetném ki először.
Egyébként az angolok pont ezért egyediek, aston, jag gyönyörű, egyedi, jellegzetes. Német luxusautók meg kifjezetten egyre rondábbak. 50 milliós kategóriában tuti angol kocsit vennék, pedig a német-japán biztos ezerszer jobb minőségű. Egyszerűen fantáziátlanok a tervezők, vagy nem mernek rajzolni, csak másolgatni.

megint - 2011.12.09 // 12:49

Kb annyira hasonlít az A1-es eleje az A8-ra, mint az egyes bömösé a hetesre, ez van, szép új világban lassan mindenki ezt csinálja. A navigáció képe gyönyörű, belső is szép, nagyon nem tudok belekötni, talán a ledbe, de az már megint kb minden prémium modellben alap, pedig szerintem nem kéne erőltetni.

hetedik - 2011.12.09 // 11:43

És akkor még nem is beszéltünk az A1 elejéről....:)
ui: csak ahhoz erősebb pumpa kell :)

Fics - 2011.12.09 // 11:32

kleroo! Most akkor egyedi az audi, vagy egy kaptafa? Nem lehet egy autó fekete és fehér is. Szerintem mindegyiknek az eleje szinte tök ugyanaz. A3-ashoz csak egy pumpa kell, és A8-as lesz belőle :)

hetedik - 2011.12.09 // 11:28

Sajna itt is érvényesül a fócvágen érzés....Minimális változtatás szinte csak épp hogy....
És ,igen a BMW dízelek ,nos azok dízelek.....:).
Remélem az AUDI-nak a 2.7 TDI 190 lóval ,azért csak kikopik a választékjukból valamikor.......

hetedik - 2011.12.09 // 11:22

Jók ezek az A4-ek....de egy laikus nem tud különbséget tenni ,a mai és egy 10 éves között...
Szoros most már a meccs a prémium kategóriában,de azért a bömös után kullognak ,egy kicsivel.....

mrobi - 2011.12.09 // 11:21

kleroo
nem azt mondtam, hogy nem néznek ki jól, hanem azt hogy unalmasak és egyhangúak.
ez ízlés kérdése, de szerintem az E60 sokkal szebb mint az F10.

mrobi - 2011.12.09 // 11:18

Antiszoc.
akkor rosszul fejeztem ki magam:)

Antiszoc. - 2011.12.09 // 10:58

Csak te nem ezt írtad lent mrobi! :)

kleroo - 2011.12.09 // 10:47

Frenetikusan jó ez a kocsi.
Én amondó vagyok,hogy a Mercinek kell felkötnie, mert a BMW remek image-t épített ki,és viszik mint a cukrot.Az Audi meg generációról generációra hatalmasat fejlődik. A Mostani 4-5-6-7 Audi nagyon hasonló mégis eszméletlen jók.
Furcsa azt hallani,hogy a BMW-k nem jól néznek ki Bangle után. Szerintem pont fordítva. Az F10 pompázatosan gyönyörű sportluxuslimó.Ez az F30 pedig megkapta az 5ös formáját egy merész orral.Beltérben viszont mindkettő frenetikusan jó lett. A Bangle érában nekem a beltér nem tetszett. Egy E39-E46 után annyira nem volt nagy durranás az utódok beltere.De itt igen :O .Tehát az Audi és a BMW szerintem elhúzni látszik,mert minden egyes kocsijuk pont eléggé egyedi ahhoz,hogy ugyanazt a remek formát és tartalmat eladják.

mrobi - 2011.12.09 // 10:43

Antiszoc
értem én hogy az Audi megy az események után, de még így is a legszebb szerintem. a ráncfelvarrott C Merci és az új hármas elbújhat az A4 mellett.

mrobi - 2011.12.09 // 10:40

zoldfulu2000
igazad van, de ez inkább sznobizmus, engem meg az teljesen hidegen hagy.

mrobi - 2011.12.09 // 10:39

apaarpi
az audinál ez mindig is így volt. de ha jobban megnézi az ember a különböző típusokat akkor láthatja, hogy részleteiben szinte egyformák, összképben meg különbözőek.
a BMW-nél ez régen teljesen más volt. ma viszont kezdik a Volvótól átvenni azt a szokást, hogy minden autójuk ugyan úgy néz ki.
Bangle idejében volt egyéniségük a BMW-knek, ma már nincsen.

Antiszoc - 2011.12.09 // 10:14

Hetedik, te meg egy fasz vagy, maradj csendben! Okoskodó majom!

Antiszoc - 2011.12.09 // 10:14

Így van Zoldfulu, a fáziskésés, ami az egyes gyártók termékei közt van, ezért hidalható át ráncfelvarrásokkal.

Antiszoc - 2011.12.09 // 10:13

Mrobi! Az egy másik kérdés, hogy neked tetszik-e? Természetes, ha nem tetszik, ízlésen kár is vitatkozni. megjegyzésem arra vonatkozott, amit írtál, hogy az A4 ellen fel kell kötnie a gatyáját a másik két prémium gyártónak. Ugyanis éppen az van, hogy ez az A4 azért kapta ezt a frissítést, mert itt az új 3-as, magyarul jelen pillanatban az Audi megy az események után.
Ettől persze még remek autó.

apaarpi - 2011.12.09 // 10:12

mrobi:
"amióta ez a holland csávó a fő dizájnerük szerintem unalmasak és egyhangúak a BMW-k"

Abszolút igaz, hogy a mai 3,5,7-es jobban hasonlítanak egymásra, mint a korábbiak.
Csak azt nem értem, hogy ezt az Audinál miért nem hozod fel, mert azok annyira csak méretben különböznek, hogy ahhoz képest mindegyik említett BMW modell maga a megtestesült individualizmus.

zoldfulu2000 - 2011.12.09 // 10:00

mrobi: ha kifeizetsz akár 30/40% felárat (vagy lemondasz a prémiummegodlásokról), akkor jogosan várod el hogy megmutathasd, ez autód nem egy "csóri" 3 éves modell 15e ajróért, hanem egy vadiúj 35/ 50 ezres darab. Konzervativitás és korszerűség ide vagy oda...

hetedik - 2011.12.09 // 09:46

Ajaj..mrobi...ajaj..
Ebből még baj lesz,hogy ellenkezel a "nagy" dulifulival....
Én szóltam....

mrobi - 2011.12.09 // 09:23

Antiszoc
én biztos vagyok benne, hogy sikeres lesz az F30, de nekem nem tetszik. amióta ez a holland csávó a fő dizájnerük szerintem unalmasak és egyhangúak a BMW-k. szerintem Bangle-t meg kellett volna tartaniuk.

mrobi - 2011.12.09 // 09:21

zoldfulu2000
szerintem egy német konzervatív típus 10 évig simán jó, utána meg jöjjön egy olyan váltás amit Te mondtál.
igen, Da Silva gyönyörű autókat alkot.

zoldfulu2000 - 2011.12.09 // 09:12

Mellesleg a BMW ugynezt tette az E90 facelifttel, amikor a C és az új A4 kijött. Kell hogy az emberek lássák, hogy az autó tényleg új. Egy hatáves formánál ez már nem teljesül...

Antiszoc - 2011.12.09 // 08:59

Mrobi! Éppen az Audi kötötte föl a gatyáját ezzel az autóval az új (F30) 3-as miatt. Szoktál újságot olvasni:

zoldfulu2000 - 2011.12.09 // 08:58

mrobi: gond mindig az, hogy merre lehet vinni egy jó formavilágot, ami már kiteljesedett (mint itt). Lehet hogy legközelebb olyan formabontás jön, mint az A6 I ről A6 II-re, vagy amit a BMW csinált Bangle-vel. Azért én deménykedek Da Silva mesterben.

mrobi - 2011.12.09 // 08:53

Lehet ezen még valamit javítani? -nem. ez az autó úgy tökéletes ahogy van. A középkategória legszebb darabja. fel kell kötnie a gatyát a BMW-nek és a Merci-nek.

PAlex - 2011.12.09 // 08:48

Azért a frissített 1.8TSI-ről írhattak volna pár sort.

zoldfulu2000 - 2011.12.09 // 08:24

Szép darab. A bajorok még midnig tudják hogy mitől döglik a légy... :)

Szólj hozzá Te is!

Van autód? Kell az neked?

7

Fiatal, tiszta kocsi áll rendelkezésedre, amikor csak kell. Amikor meg nincs, nem neked ketyeg az értékvesztés, biztosítás, lopásveszély. ...

Van, aki öreg Volvóra vágyik

9

Olvasónk egy igazi kocka-Volvót szeretne garázsában tudni, még hátsókerék-hajtásút, a nyolcvanas évekből. Vajon belevágjon? Szakértőnk ...

Szélkerékért küzd az elektromos autós magyar Don Quijote

35

Girhes ló helyett 30 milliós limitált Teslával és kopottas Revával jár. Saját szélkerékkel maga termelné az áramot elektromos ...

Amerikás Ikarusok

Hazánk közel három évtizeden át ontotta Amerikának az autóbuszokat. A sikerben nagy szerepe volt az Ikarusból kinőtt NABI-nak.

Vége a legolcsóbb magyar autónak

12

2014 a Splash utolsó éve, helyét egy indiai kisautó töltheti be a jövőben. De idén az esztergomi gyár rákészül egy nagyon izgalmas ...

Busz vs. teherautó. Mi történt utána?

7

Másként emlékezett a balesetre a buszsofőr, a teherautó vezetője, de még az utasok is.

Vignale: luxus Ford, Audi áron

15

Vignale néven fényűző modellekkel bővül a Ford kínálata. Ott voltunk a luxus S-Max leleplezésén, amit a cég a milánói bútorkiállításra ...

Első autót a lányomnak?

2

Olvasónk lánya számára keres ideális első autó, amivel beléphet a gépjármű-közlekedés világába. Mit válasszon? Szakértőnk segít!

4-esek harca. BMW vagy metró?

235

Kínzó kérdés: vajon lenyomja-e az autó a 450 milliárdos metrót?

F1: A Red Bull megfizet a fellebbezésért

A Nemzetközi Automobil Szövetség pénteken este közzétette a Red Bull fellebbezési ügyében született ítélet indoklását.


Ez még a képernyő előtt is durva, milyen lehet élőben?

Feszülten fogod várni a becsapódás pillanatát, és mikor megtörténik, még a monitor előtt is összerezzensz!


F1: Diszkósláger McLaren módra

A McLaren és a Mobil1 úgy érezte, ha már a pályán nem sikeres az új V6-os motor hangja, legalább a diszkókban jól szólhat.


F1: Sztrájkoló sztárok 1982-ből

Sztrájk miatt 1982-ben került veszélybe a dél-afrikai futam megrendezése, a pilóták valódi sztrájkba kezdtek ebben az évben.


F1: Räikkönenért megőrültek a kínai tinilányok

Kínában már a reptéren komoly sereg tinilány fogadta, mintha csak egy nyálas hangú popsztár érkezett volna az országba.


Fotókon a nyújtott tengelytávú C Merci!

Megérkeztek a Mercedes-Benz C-osztály nyújtott kivitelének első példányai Kínába. A világpremier előtt, a Pekingi Autószalon ...


F1: Nem adja fel az évet új Ferrari-főnök

A Kínai Nagydíj szabadedzésein bemutatkozott a Ferrari új csapatfőnöke, Marco Mattiacci, aki bevallotta, hogy szinte az utolsó ...


Több száz taxiengedélyt vettek el Budapesten

Az új taxirendelet szeptember 1-jei életbe lépése óta több száz taxi- és droszthasználati engedélyt vonatott vissza a Budapesti ...


F1: Sosem volt még ilyen erős mezőny?

Jenson Button szerint talán sosem volt még egyszerre ennyi tehetség a Forma-1-ben, mint ma. Daniel Ricciardót különösen nagyra ...


Hibrid sportautókkal erősít a Mercedes

Hipersportkocsi helyett hétköznapi sportmodelljeit vértezné fel hibrid technológiákkal a Mercedes-Benz. Az AMG már kutatja a ...


4
Szelfizés közben rúgták fejbe

Szelfizés közben rúgták fejbe

A mögötte elsuhanó vonatot akarta megörökíteni a fiatal srác, a semmiből jött a bakancs.


Alonso: Az eső mindent lenullázhat

Fernando Alonso elégedett a Ferrari pénteki munkájával, de a kétszeres bajnok spanyol szerint a várható szombati eső miatt nincs ...