Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:414.0 Ft
Dízel:425.0 Ft

Dacia Sandero: más mint a Logan?

Teszt: Dacia Sandero 1,4 Ambiance

Szerző: levél küldés
Dátum: 2008.08.07. 19:30
Belül Logan, kívül alig

Dacia Sandero Dacia Sandero: más mint a Logan?
Ránézésre kicsit szépült a műszerfal

Ránéztünk a Sanderóra, és kívülről mintha nem is egy Daciát látnánk. A lámpa a Scénicére hasonlít, az orra divatos, az egész design könnyen emészthető és tetszetős. Nyoma sincs a baltával faragott Logan dobozformájának.

Az enteriőr stabilan daciás, ez egyértelmű, de halványan jobb minőségérzetet kelt, mint a Logané. A Sandero kicsit szebb belsejében az az igazán jó, hogy a modellfrissítés után a Logan is megkapja. Korszakos viszont a fejlődés ajtóbehúzó ügyben. Bár hátul még mindig egy alkalmatlan mélyedés van a könyöklőben, de elöl egy csodásan megmarkolható ajtóbehúzót találunk, mint a világ legtöbb autójában. A kapcsolósor a rádió alatt más lett, de kollégám szerint a gyár ragaszkodik a jeti ujjal megnyomható mérethez.

Ami nem megy nekik

Az eléggé holtteres tükrök megmaradtak, a dudának ellenben rajongója is akadt házon belül. A hangjában semmi elrettentő nincs, inkább elmosolyodik tőle a figyelmeztetett nyuszi az út szélén. Körülbelül, mint bíp-bíp a Kengyelfutó Gyalogkakukktól.

A Logant idézi a belső tér nagysága. A hátsó lábtér a magasabbaknak is kényelmes, de a belső magasság is tetszett. A nagyfelületű, egész komfortos ülésekben elöl furcsán, túl magasan ülünk a kormány mögött, mert a volán semerre nem állítható.

Dacia Sandero Dacia Sandero: más mint a Logan?
Rosszul ülünk a kormányhoz képest

Esős időben kisült, hogy az ablaktörlő echte siralomvölgy: a csavar új autóban maszatolt. Szerintem direkt csinálták ennyire trére, 2008-ban egy világcég ezt meg tudná oldani. Régi ezerkettes Ladánkban egy új lapát, sőt a még olcsóbb külön cserélt gumiél is képes volt csíkmentesen törölni.

Egészséges erőnlét

Kedvesemmel egy Loganban 3 éve Rómáig hatoltunk, ezért élénken emlékszem a durván zajos motorjára. A Sandero jóval halkabb, ebben a zajszint már nem limitálja 120-ra az utazósebességet, a 140 elfér.

Elég magas fogyasztási adatokat ad meg a Dacia, de ne féljünk tőlük. Lapozás után kiderül, miért 

Cikk nyomtatása

Hozzászólok

Vezess.hu Top cikkek

Szólj hozzá Te is!

Tízezres bírságba került a feledékenység

4

Mindig minden papír, igazolás legyen nálunk! Feledékenységünk könnyen tízezer forintos bírságot érhet, ha megállít egy járőr, ...

Ugye az ön autója nem tört össze nyaraláskor?

5

Mindig nyáron van a legtöbb baleset, amit idén tovább növelt a szélsőségesen esős, viharos időjárás. A nyaralók amúgy is őrült ...

Olvasói Verdák - A Lada örök, és elpusztíthatatlan!

9

Újrainduló Olvasói Verda rovatunk friss válogatásába három Lada bizonyítja, hogy igenis itthon él a régi orosz vasak iránti rajongás! ...

Négymilliónál élesedett a Suzuki csodafegyvere

20

Bukdácsolva indult, ma hasít a legújabb Suzuki itthon. Büszkeség helyett az okosság jött be.

Lehúzás a ferihegyi reptéren

17

Sokba kerül, ha Ferihegyen nem sikerül öt percen belül kitenni vagy felvenni a családot. Több világvárosban is olcsóbb a rövid ...

Gigadugók szeptembertől Budapesten

8

Szeptembertől nemcsak az iskolásoknak kezdődnek kínos hetek, hanem az autósok is durva szívásokra készülhetnek. De inkább ez, ...

Egyetemisták a box utcában

A saját kezük által épített versenyautókkal állnak rajthoz. Ha esetleg nem érnek fel a dobogóra, attól még jól fizető állásra ...

F1: Ricciardo megint nyert, Hamilton feladta

A Magyar Nagydíj után Belgiumban is győzött Daniel Ricciardo, miközben a Mercinél újabb balhé tört ki: Lewis Hamilton feladta ...

A biztonságos közlekedésről papoló autós újságírók titkos élete

9

Magyarországon egyre inkább elválik egymástól a propaganda és a valóság, minden téren. Mi például állandóan dumálunk, milyen ...

A világ legnagyobb motorgyűjteménye

A 300 hektáros létesítmény legnagyobb különlegessége a motorkerékpár múzeum, ami 1200 kétkerekűnek ad otthont.


1
Tekegolyóként pusztít a Lada

Tekegolyóként pusztít a Lada

Tömegkarambolt okozott az orosz technikával birkózó sofőr, de nem ő volt a hibás.


A modern Forma-1 igenis gyönyörű!

Azt biztosan nem róhatjuk fel kritikaként a mai F1-nek, hogy ne lenne gyönyörű a nagy felbontású, lassított felvételeknek köszönhetően. ...


Ingyenes versenyhétvége a Hungaroringen

Családi programok, látványos, gyors autóversenyek, Forma-1-es parádé David Coultharddal... idén nyolcadszor is World Series by ...


F1: Ronaldo célzottan lőtte Button autóját

Reklámfilm-forgatáson dolgozott együtt a két világhírű sportoló, Christiano Ronaldo és Jenson Button.


Sokkal többet parkolunk mobillal

2,3 millió mobilparkolási tranzakciót hajtottak végre a felhasználók az új mobilfizetési rendszer július 1-jei indulása óta eltelt ...


A Terminátornak már nem kell, ki veszi meg?

Arnold Schwarzenegger megválik a brutális Unimogtól, amit akár Európában is el tudnának képzelni.


F1: Itt kezdődött a Hamilton-Rosberg háború

A hétvégi Olasz Nagydíjnak otthont adó monzai pálya a Mercedes mindkét pilótája számára különleges helyszín.


F1: A Williams odacsap, Massa új fékeket kér

A hétvégi Olasz Nagydíj előtt Felipe Massa arra kérte a Williamst, hogy a csapat cseréljen fékeket. A monzai futamtól mindkét ...


Nem hiszünk a tökéletes autóban

Villámgyors, semmit nem fogyaszt, és saját maga pakolja be a csomagtartóba a poggyászt. A jelek szerint mégsem érdekli a kutyát ...


F1: Monzában is beugrik a Le Mans-bajnok?

Alig néhány nappal az Olasz Nagydíj előtt továbbra sem világos, ki is vezeti majd a Caterham egyik autóját. Megint jöhet André ...


Így kerülnek dugót a pofátlan autósok!

Hetente több száz autós hajt rá a sínekre szabálytalanul, hogy kikerüljék a dugókat.