Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:370.0 Ft
Dízel:373.0 Ft

Dacia Sandero: más mint a Logan?

Teszt: Dacia Sandero 1,4 Ambiance

Szerző: levél küldés
Dátum: 2008.08.07. 19:30
Belül Logan, kívül alig

Dacia Sandero Dacia Sandero: más mint a Logan?
Ránézésre kicsit szépült a műszerfal

Ránéztünk a Sanderóra, és kívülről mintha nem is egy Daciát látnánk. A lámpa a Scénicére hasonlít, az orra divatos, az egész design könnyen emészthető és tetszetős. Nyoma sincs a baltával faragott Logan dobozformájának.

Az enteriőr stabilan daciás, ez egyértelmű, de halványan jobb minőségérzetet kelt, mint a Logané. A Sandero kicsit szebb belsejében az az igazán jó, hogy a modellfrissítés után a Logan is megkapja. Korszakos viszont a fejlődés ajtóbehúzó ügyben. Bár hátul még mindig egy alkalmatlan mélyedés van a könyöklőben, de elöl egy csodásan megmarkolható ajtóbehúzót találunk, mint a világ legtöbb autójában. A kapcsolósor a rádió alatt más lett, de kollégám szerint a gyár ragaszkodik a jeti ujjal megnyomható mérethez.

Ami nem megy nekik

Az eléggé holtteres tükrök megmaradtak, a dudának ellenben rajongója is akadt házon belül. A hangjában semmi elrettentő nincs, inkább elmosolyodik tőle a figyelmeztetett nyuszi az út szélén. Körülbelül, mint bíp-bíp a Kengyelfutó Gyalogkakukktól.

A Logant idézi a belső tér nagysága. A hátsó lábtér a magasabbaknak is kényelmes, de a belső magasság is tetszett. A nagyfelületű, egész komfortos ülésekben elöl furcsán, túl magasan ülünk a kormány mögött, mert a volán semerre nem állítható.

Dacia Sandero Dacia Sandero: más mint a Logan?
Rosszul ülünk a kormányhoz képest

Esős időben kisült, hogy az ablaktörlő echte siralomvölgy: a csavar új autóban maszatolt. Szerintem direkt csinálták ennyire trére, 2008-ban egy világcég ezt meg tudná oldani. Régi ezerkettes Ladánkban egy új lapát, sőt a még olcsóbb külön cserélt gumiél is képes volt csíkmentesen törölni.

Egészséges erőnlét

Kedvesemmel egy Loganban 3 éve Rómáig hatoltunk, ezért élénken emlékszem a durván zajos motorjára. A Sandero jóval halkabb, ebben a zajszint már nem limitálja 120-ra az utazósebességet, a 140 elfér.

Elég magas fogyasztási adatokat ad meg a Dacia, de ne féljünk tőlük. Lapozás után kiderül, miért 

1 hozzászólás

Vezess.hu Top cikkek

Szólj hozzá Te is!

Egy halálos autóbaleset utóélete

9

Koncertre indultak a srácok, a sofőr sokáig ellenállt a kísértésnek, hogy együtt igyon a többiekkel.

Baj van a mentőautókkal?

15

Nagy volt az öröm a sárga mentőjárművek érkezésekor, de a Crafter mentők hajtásláncával váratlanul sok probléma adódhat.

Öt magyar gép bizonyítja, mennyire menő lehet egy Simson

2

És milyen jól teszik! A Simson még ma is egy olcsó, hangulatos belépő a kétkerekűek világába. Van, aki rengeteg melót, munkaórát ...

Megkésve bár, de törve nem

Évekkel az Androidos telefonokon futó, tört iGo megjelenése után végre megjött a hivatalos kiadás is. Méghozzá teljesen ingyen.

Világméretű rendőr-összeesküvés a gyorshajtók ellen

21

Itt a sok szép új traffipax, szolgálnak és védenek bennünket vele a rendőrök. De biztos, hogy pont traffipaxvásárlással hasznosul ...

F1: Hamilton győzött, Räikkönen a dobogón

Lewis Hamilton az utolsó pillanatban adódott fékhiba ellenére is győzött Bahreinban, de Kimi Räikkönen viszont jó stratégiával ...

F1: Hamiltoné a pole, Vettel mögötte

A Bahreini Nagydíj időmérőjén Lewis Hamilton érinthetetlen volt, de Sebastian Vettel elvitte a második helyet Nico Rosberg elől. ...

Megújult Orbán Viktor kedvence

Egy literrel kevesebbet fogyaszt elődjénél a megújult Volkswagen Transporter. A premieren hiába kerestük Orbán Viktort, pedig ...

Életben tartottak egy álmot az alfások

3

Összefogással segítettek márkatársukon, és bizonyították, hogy egy autós közösség több a hétvégi grillezésnél és a konvojban ...

Maguktól hívnak mentőt az autók 2018-tól

Olyan elektronikus segélyhívó kerülhet az új személygépkocsikba és kisteherautókba 2018-tól, amely baleset esetén automatikusan ...


Brutális hármasbaleset autópályán, az ártatlan kamionos szívta meg

Ismered a "Ki a nagyobb bunkó?" nevű játékot? Na ez a két autós most kimarad néhány körből, a kamionos pedig legalább négyszer ...


Egyenlő motorokra van szükség az F1-ben

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint csak úgy érdemes változtatni a 2017-es szabályokon, ha azok egyenlőséget garantálnak ...


Még nyár előtt megérkezhet a sport-Dacia!

A tegnapi beharangozó videó után ma kémfotók bukkantak fel a Dacia / Renault közelgő sportmodelljéről. Látványos darab lesz!


F1: A sírig dolgozik a Williams-főnök

Lánya szerint a Williams alapító-főnöke, Sir Frank sosem vonul nyugdíjba, utolsó leheletéig dolgozni fog.


F1: Monacótól várhat pontokat a McLaren

Jenson Button és Fernando Alonso is úgy véli, hogy a McLaren-Honda a Monacói Nagydíjon várhat jobb eredményt, persze Spanyolországtól ...


Piszok nagy dugó az M0-son, képünk is van róla

Ma délután háromig a három haladó sávból kettőre kiterjedő korlátozás van érvényben. Ez lett az eredménye!


Soha nem ment még ilyen jól a Suzukinak

A március végével lezárt pénzügyi évben közel 6%-kal növelte eladásait a Suzuki. Nem Európa húzza a márkát.


F1: Újabb bírósági balhé a Saubernél?

A jövő heti Spanyol Nagydíjon újra nagy bajba kerülhet a Sauber, ha nem rendezik gyorsan a tavaly a 2015-re szóló szerződése ...


F1: Később kellene rendezni a futamokat?

A Williams főnöknője szerint érdemes lenne megfontolni az európai Forma-1-es futamok későbbre helyezését, és akár az egy órára ...


2
Láttál már csontrészeg útépítőt? Majd most fogsz

Láttál már csontrészeg útépítőt? Majd most fogsz

Oroszország, arra kérünk, hogy ne változz meg soha!


1
Az olaszok parkolnak a legbénábban Európában

Az olaszok parkolnak a legbénábban Európában

A Nissan által közzétett új kutatás szerint Európában háromból egy ember volt részese valamilyen balesetnek az elmúlt öt évben.