Tanácsok

Vezess autóvásárlási tanácsadás


Új vagy használt autót kerestek? Segítünk a döntésben!

A Vezess.hu stábja


Eszter kérdezi - 2017-04-26 13:35:38

Kedves András!

Első autó vásárlás előtt állok, ezzel kapcsolatban szeretném a véleményét kérni.
Könnyen kezelhető autót szeretnék, főként városban, rövidebb szakaszokon fogom használni, de elképzelhető, hogy néha mégis elmennék vele hosszabb útra. Elöl legyen kényelmes, de a hátsó ülések kihasználhatósága egyáltalán nem szempont, lehet három ajtós modell is. Minél könnyebb vele közlekedni és parkolni, annál jobb.

Nem szeretnék egy vagyont költeni a fenntartásra és a szervizekre, de felső kategóriás autóban gondokodom, tehát a praktikum mellett a stílus illetve a felszereltség is fontos szempontok; automata váltó, tempomat, tolatóradar stb.

Nagyon tetszenek a Mercedes A osztályból a 8-10 év körüli 170/180-as modellek, de lebeszélhető vagyok róluk.

Valószínű két-három évig fogom használni.
A keretem nagyságrendileg 1 600 000 – 2 000 000 Ft, lehetőleg átírással, és az egyéb adminisztratív költségekkel együtt.

Segítségét előre is köszönöm!

Üdvözlettel,
Eszter

Válasz levélre

Kedves Eszter!

Sajnos a felső kategóriát másképp értelmezzük és stílusos autót mondani nehéz a másik ízlését nem ismerve. Ezért próbálok ritka autókat ajánlani, hátha megtetszik valamelyik. Az A-osztály szerintem is nőies autó, nem beszélném le róla, mert a prémiummárkák autói közül a Mercedesek karbantartása meglepően közel áll a hétköznapi autók költségszintjéhez. Az Alfa Giulietta kiesik, mert 2,5 milliótól megy felfelé és szervizigénye is a 2005 utáni A-osztályé felett van.

Ha a saját feleségemnek keresnék egyedi autót, akit szintén Eszternek hívnak, akkor átírással, első szervizzel együtt 1,5 millióért városi autónak egy vagány Smart Forfourt vennénk 1,5-ös vagy 1,3-as benzines szívómotorral:

http://www.vezess.hu/hasznaltauto-tesztek/2014/09/23/hasznalt-auto-befurdes-vagy-titkos-tipp/

Ha van rá kétmillió, akkor a Volvo C30-ast preferálnánk, nem az 1,6-os dízellel, hanem az 1,6 literes benzinessel és a kortárs Ford Focus strapabíró technikájával:

http://www.vezess.hu/hasznaltauto-tesztek/2016/12/02/hasznalt-volvo-c30-es-hasznalt-opel-signumfiat-croma-bemutato/

1,5 millió körül a kedvenc sikkes, ritka, takarékos, megbízható autóm a Toyota Celica 1999-2005 közötti generációja. 7-9 liter között fogyaszt, kortalan és remek minőségű autó, de nagyon meg kell nézni, mert akad belőle elég agyontört rom:

http://www.vezess.hu/magazin/2010/01/14/minden-kiderul-az-allapotfelmeresen/

http://www.vezess.hu/hasznaltauto-tesztek/2016/12/08/olcso-meno-hasznalt-kupek-es-kabriok/

Üdvözlettel, Szörényi András

 

Nagy László kérdezi - 2017-04-26 13:23:20

Üdvözletem !
Chevrolet Lacetti vásárlásán gondolkodom, az egyik egy 1.8 16v benzines lenne, 2004-es évjáratú a 160 000 km-el, a másik 2007-es 2.0 d 165 000 km-el, mindkettő első tulajdonostól. Érdemes ezekre pénzt áldozni, vagy inkább valami mást nézzek?
Válaszát előre is köszönöm.
Tisztelettel: N.L.

Válasz levélre

Kedves László!

A Lacettit én is szoktam ajánlani hasonló autót kereső olvasóinknak, szerintem jó megoldás. A kettő közül az 1,8-as benzinest venném meg, mert az a kétliteres dízelmotor egyáltalán nem valami takarékos.

Üdvözlettel, Szörényi András

http://www.vezess.hu/magazin/2007/08/29/tenyleg-keveset-fogyaszt/

Méri Róbert kérdezi - 2017-04-26 13:15:01

Kedves András!
Autóvásárlás előtt állok és ezzel kapcsolatban kérném a segítségét.
A kiszemelt egy Alfa Rómeó 159 SW Ti (dízel) személyautó.
Ön szerint mire kell hogy figyeljek ezzel a modellel kapcsolatban?
Válaszát előre is köszönöm.
Üdvözlettel: Méri Róbert

Válasz levélre

Kedves Róbert!

Én nagyon nem szeretem, hogy sok okos egy Alfa Romeóról csak lebeszélni képes az embert. Nem. Az Alfák szervizigényes, rendes olajra, alkatrészre kényes autók. A lelakott romok tényleg rosszak, ahogy a nagyvonalúan szervizelt autók meghálálják a törődést. Arra készüljön fel, hogy sokba fog kerülni és az autó értéktartása sem lesz jó, cserébe a formájában, szép belső terében, zseniális futóművében nagyon sok öröme lesz. A TI egy különösen szép kivitel.

A dízelben a szervizkiadások csak a szokásosak: kettős tömegű lendkerék és a helyenként fos gázolaj miatt az injektorok és a nagynyomású szivattyú hibája, amit a szennyezett üzemanyag okoz. Egy kollégám Opel-alkatrésszel, olcsóbban cseréltette a sajátján a lendkereket, ehhez a cikkszámok kell tudni. Ez mind drága, de az összes használt modern kori dízellel hasonló a a helyzet, ha nem 2,0 HDI Berlingót vagy 1,9 PD TDI Octaviát, Alteát stb. vesz. Az 1,9 JTD-ből a kétszelepes egy igazán eltalált motor, de a 16 szelepes sem rossz. A futóműve sem egy  G Astra szintjén tartható fenn. Nem tartanék lerobbantástól, de a szervizköltségek a karbantartás miatt jelentősek lesznek.

Ami jó, hogy egy Alfánál a tulajdonosi kör összetétele miatt az átlagnál nagyobb az esély az autójára igényes, hozzáértő tulajjal összeakadni, aki nem az áruházban veszi a legolcsóbb olajat és nem a legócskább szűrőket használja, mert van fogalma a technikáról. Ez nagy érték a rettenetes homályban üzemeltetett átlagautókkal szemben. Csak magánembertől vagy márkakerekedésből vásárolnék, nem pedig beseftelt autót, mert jön elég belőlük. Az Alfa ebből a szempontból a Subarura hasonlít: sokba kerül velük az élet, de sokat is nyújtanak és van az a kör, aki értékeli és meg is fizeti ezt. A 159 drága mulatság, de jó mulatság. És alfásnak lenni jó:

https://www.youtube.com/watch?v=-b3b9-dTwgA

Üdvözlettel, Szörényi András

Filák Péter kérdezi - 2017-04-19 10:40:34

Kedves Vezess!

Németországban vásároltam autót, amit lábon hoztam be a 30 napos exportrendszámmal. Úgy tudtam, a rendszám árában (180 EUR) benne van minden díj (biztosítás, adó, átírás, forgalmi). Azonban kaptam postán egy levelet a vásárlás helyén illetékes vámhatóságtól, hogy 11 EUR adót be kell fizetnem arra az egy hónapra.

Magyarul is mellékeltek egy magyarázatot, amin azt írják, levonják a bankszámlámról az összeget, pedig meg sem adtam a számlaszámom. Jogosan kérnek további 11 EUR-t tőlem? Utaljam át nekik? Nem akarok szabályt szegni, de feleslegesen fizetni sem.

Sajnos elég csalódott vagyok, mert a néhány elérhető külföldi autóvásárlásról szóló cikk sajnos nem tájékoztat alaposan és teljes körűen a felmerülő lehetséges költségekről, szükséges okmányokról. A saját bőrömön tapasztaltam egy csomó mindent, amire nem hívták fel a figyelmem, hiába néztem utána nagyon alaposan, és indultam neki felkészülten a vásárlásnak.

Előre is köszönöm!

Válasz levélre

Kedves Péter!

Ez a tétel valóban létezik, én is befizettem a  feleségemnek hozott autóra. Nem elegáns, de a német állam jogszerűen veszi le az autóvásárlókat erre az összegre.  Én pl. az autókereskedőnek hagytam ott pénzt erre, hogy ne kelljen szerencsétlenkedni az IBAN-megadással stb.

Üdvözlettel, Szörényi András

Csillag József kérdezi - 2017-04-18 15:46:51

Tisztelt Uram!
Autót szeretnénk venni (bár szívem csücske az audi a3 és a fiat) nem tudom mi az ami megfelelne. Hétvégente esetleg kirándulás, néha elmenni vásárolni… Hallottam kollégáktól, hogy a fiat gyártmányok nem igazán jók , az audi a3 használtan is drága,de megtartja az árát… Tulajdonképpen kedvező fentartású gép kellene…Kérem válashttp://www.vezess.hu/wordpress-core/wp-admin/post.php?post=491648&action=editzát! Üdv.:József

Válasz levélre

Kedves József!

Sajnos összegek nélkül nem tudom, hogy félmillióért keres 1997.es A3-ast vagy a FIAT Freemontot ajánlhatom-e újonnan? Én a FIAT-modellek megbízhatóságát sokkal jobbnak tartom, mint a hírük. A Panda 2003 utáni generációja kifejezetten jó városi autó és megbízható is, a Linea 1,4 rendkívül ésszerű családi autó, turbós 1,4-es motorral még erős is. A kormányszervót leszámítva kevés problémát tartogató Puntók is megérik az árukat, a Grande Puntót a 95 lóerős 1,4-essel magamnak is megvenném a hatfokozatú váltó miatt. Itt egy 180 000 kilométert futott használt autót mutatunk be:

http://www.vezess.hu/hasznaltauto-tesztek/2013/11/26/hasznaltteszt-fiat-grande-punto-14i-benzin-gaz/

Ajánlani merem a 198-as kódú, 2007 utáni Bravót is, erről itt olvashat részletesen:

http://www.vezess.hu/hasznaltauto-tesztek/2015/12/04/hasznalt-auto-egy-titkos-tipp/

Tehát ebben az esetben szerintem hallgasson nyugodtan a szívére és vegyen olasz autót!

Üdvözlettel, Szörényi András

Héda Tamás kérdezi - 2017-04-18 15:38:35

Tisztelt Szörényi András!

Ezúton szeretném segítségét és tanácsát kérni.
Németországi munkahelyem és Budapesti otthonom közötti ingázásra – kb. 800km – keresek egy megbízható, nagy és kényelmes autót, amivel éves szinten kb. 35-40 000 km-t tennék meg évente.
Munkatársaimmal közösen használnánk az autót vagyis egy egy utazás során 3 felnőttet és csomagjainkat kellene kényelmesen szállítania.
A fent leírtak miatt amiket eddig nézegettem:
– Audi A6 kombi
– Skoda SuperB Kombi
– Honda Accord kombi

A vásárlásra a keret kb. 4 millió forint.
Ön szerint melyik a legmegbízhatóbb és a legjobb a fenti autók közül, illetve tudna-e ajánlani valamilyen más márkát/típust amivel kényelmesen és biztonságosan tudnánk közlekedni.

Válaszát előre is köszöntem,

Tamás

Válasz levélre

Kedves Tamás!

Ön nagyon kényelmes és tágas autókat választott, de erre a célra szerintem jóval gazdaságosabb autók is vannak. Ha jól vettem ki, akkor az üzemanyagot hárman állják, a javítást-karbantartást viszont ön, ami évi 40 000 kilométernél és egy használtan vett autóval elég nagy tétel lesz. Emiatt Toyota Avensis kombit vennék az 1,8 literes benzines szívómotorral. A hatfokozatú váltóval be lehet osztani a 147 lóerős és 180 Nm nyomatékú motor erejét, az autó halk, rendes ülései vannak, autópályán benzines létére elvan 8 literből és nagyon kiszámítható a szervizköltsége továbbá stabil az értéktartása.

www.vezess.hu/ujauto-teszt/2009/06/09/ehet-ennyit-egy-benzines-toyota/

A Superb és az A6 kapcsán egyetlen olyan motort sem tudnék mondani, amivel akár a dízelek hűtött EGR-szelepe, akár más ok miatt ne fenyegetne lényegesen nagyobb szervizköltségekkel a megbízhatóbb szívó benzines Avensisnél. Van egy szervizvezető ismerősöm, kiváló szakembernek ismertem meg. Jó húsz éve van a VW-konszern márkáinak hálózatában, javítanak Phaetontól A8-on át öreg Fabiáig mindent.  Jövedelmezőségi szempontból az ő kedvenc kombinációja a TSI turbómotor a hétfokozatú, száraz kuplungos DSG automatával váltóval, de az olajos kuplungos, hatgangos DSG-ben is szeret mechatronikai egységet cserélni. A közös nyomócsöves CR TDI dízelek valóban gazdaságosabbak lehetnek a TSI benzineseknél, de nem annyival jobbak, hogy munkaeszközként három ember eljutásának terhét bíznám rá egy Avensis 1,8 ellenében, amely kb. két literrel fogyaszt többet, ha nem  200 az utazó. A Passat B7 kapcsán beszéltem egy rutinos szerviztanácsadóval, szintén a VW márkahálózatából és arra a kérésre, hogy mondjon egy stabil, egyszerű, problémamentes motort, nem baj ha sokat fogyaszt, széttárta a kezét és kérte a következő kérdést. Ezek magas színvonalú, kiváló kényelmű, belül is gyönyörű autók, de ezt a sok jót érdemes a 4 év/200 000 km garanciaidőn belül élvezni.

Vegye meg nyugodtan az A6-ost vagy a Superbet, ám várhatóan sokkal többe lesznek a végén. Ugyanez igaz a dízel Accordra, de ha mindenképp dízel kombi kell és nem jó az Avensis a kétliteres, 126 lóerős motorral, akkor a három közül már inkább az Accord 2,2 i-CTDi. Ha nyitott más ésszerű autóra dízelmotorral, akkor négymillióból még garanciális Kia Optimát vagy nagyon jó III-as Renault Lagunát is vehet. Részletek ebben a cikkben:

http://www.vezess.hu/hasznaltauto-tesztek/2016/11/14/hasznalt-auto-kozepkategorias-dizelek-2-4-millio-forintert/

Üdvözlettel, Szörényi András

Tóth Tamás kérdezi - 2017-04-10 15:46:44

Kedves András!
Tóth Tamás vagyok és szeretném véleményét, tanácsát kérni “mini” egyterű kérdésben. Megéri, vagy SUV? Megérett az idő Ford Focus cseréjére, viszont nem szeretnénk nagy batárt, ez a 4,4 m alatti méret tetszik kezelhetőség szempontjából városban. Jelenleg két felnőtt és egy 4 éves gyermek szállításáról kell gondoskodni, és később plusz egy gyermeknek kell majd hely. Eddigi tapasztalat, hogy a 350-400 liternyi csomagtér elég volt. Én diesel párti vagyok, mindig ilyen autóm volt. Nem tudom kisebb benzines autóknál mire elég a kisebb nyomaték (pl.: 156-161 nm)? Évente 18000-20000 km simán megvan. Főleg ingázás, előváros, városi használat, autópálya inkább nyaralás, és hétvégi nagymamás látogatások alkalmával. Tetszik a Kia Venga/Hyundai ix20 páros, vagy Kia Soul (bár ez utóbbinál a csomagtér a fotók alapján lehet picike)? És itt ki is merült, mert hasonlót nem látok. Vagy van? A lényeg a magas ülés, jó elférés, pakolhatóság és fenntarthatóság. Köszönöm segítségét. Üdv: Tamás

Válasz levélre

Kedves Tamás!

Egy Honda Jazz szerintem levenné a válláról az autóvásárlás gondját, de van szerencsére sok lehetőség. A Soul második generációja sokkal jobb autó elődjénél, a rugózása is jóval kényelmesebb. Ha elég a csomagtere, a hét év garancia miatt erre beszélném rá.

http://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2014/08/04/tuti-kis-csaladi-bar-nem-latszik-rajta/

Ha tágasabb és variálhatóbb belső térre van szükségük, akkor jobb a Venga és az Ix20, de csak akkor venném meg őket, ha a most kifutó Merivánál lényegesen jobb áron elérhetők.  A B-Maxban túl kicsi az ajtónyílás, mindig gond lesz a gyermekek bekötésekor az útban lévő merevítő hátul. A Citroën C3 Picasso egy kiforrott modell, ha akad belőle nagy engedménnyel, akár 550 literes csomagterével jó vétel lehet.

http://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2012/06/21/teszt-takarekos-csaladi-autok/

Ha költségalapon dönt, akkor a Dacia Dokker a legésszerűbb modell és évi 20 000 kilométerrel már a dízelmotorost is megéri megvenni belőle. Óriási csomagtér, okos tolóajtók, strapabíró technika, normális szervizárak. Az egyik legjobb családi autó, ha nem kell hét ülés, arra meg ott a Lodgy.

http://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2015/05/26/dokker-stepway-amikor-szamit-a-kulso/

Üdvözlettel, Szörényi András

Bálint kérdezi - 2017-04-10 15:15:52

Tisztelt Szörényi András!

Lassan elkezdek dolgozni értékesítőként és sokat kell majd vezetnem városban és városon kívül, jelenleg 1.5 millióig engedhetem meg magamnak az autóvásárlást. Szempontok közé tartozik még az is, hogy meglehessen vele jelenni, nem kell túlzottan extra autó de nem egy suzukira gondoltam. Nem lényeg, hogy kombi, sedan vagy ferde hátú éppen.

Válaszát előre is köszönöm!

H. Bálint

Válasz levélre

Kedves Bálint!

Én érdekes, nem kivagyi, de az átlagtól elütő városi autónak Smart Forfourt vennék. Mivel városon kívül is helyt kell állni, legalább az 1,3-as motorral venném, ha sokat jár országútojn, dimbes-dombos vidéken, ahol nem árt a plusz nyomaték, akkor az 1,5-öst. A típusról itt olvashat részletesen:

http://www.vezess.hu/hasznaltauto-tesztek/2014/09/23/hasznalt-auto-befurdes-vagy-titkos-tipp/

Ha egy kicsit több pénz akad rá, akkor izgalmas, egyedi autó és nagyon megbízható a Toyota klasszikus kupéjának utolsó generációja,a  T23-as Celica.  Ebből a sima 1,8-as, 143 lóerős benzinest venném meg, amely 6,5-9,5 liter között fogyaszt. Hátra is be lehet ülni, kevés baja tud lenni és sikkes, különleges autó az árához képest. Nem rongyrázós, de mutatós kocsi, amivel meg lehet jelenni, akár beszédtémát is ad a partnerekkel. Ahogy a Forfour is. A Volvo C30 sajnos nem jön ki 1,5 millió alatt, de megéri megnézni párat:

http://www.vezess.hu/hasznaltauto-tesztek/2016/12/02/hasznalt-volvo-c30-es-hasznalt-opel-signumfiat-croma-bemutato/

Üdvözlettel, Szörényi András

Árpád kérdezi - 2017-03-26 20:02:37

Üdvözlöm Szörényi Úr!Véleményét szeretném kikérni,autóváltás előtt állok,amit kinéztem magamnak az egy 2002-es Bmw 320d.Szeretném kikérni az Ön véleményét erről a márkáról és a típusról!Válaszával megtisztel!

Válasz levélre

Kedves Árpád!

Mivel kiválasztotta a típust, nem akarom pro és contra sem győzködni. Ha fel akarja hozni tényleg jóra vagy meg akarja őrizni az eredetit idéző színvonalát, akkor ez a BMW is viszi majd a pénzt, de szerintem kap majd annyit cserébe, hogy megérje sokat költeni rá. Ez akkor lesz így, ha az autó megvásárlása nem meríti ki anyagi kereteit és lesz kb. 500 ezer Ft elvégeztetni mindazt a karbantartási és javítási munkát, amit az autó nem kapott meg meg, amíg Önhöz került. Jó, hogy a modellfrissítés utáni évjáratot nézte ki, ezek valamivel jobb értéktartás ígérnek a 2001 előttieknél. A BMW E46 320d-vel kapcsolatos szerviztapasztalatokról, a hibalehetőségekről itt olvashat részletesen:

http://www.vezess.hu/hasznaltauto-tesztek/2015/04/22/hasznalt-auto-bmw-320d-e46/

Mivel itt a 316i is problémás lehet és a benzinesekben is ott a kettős tömegű lendkerék, a sokat futott dízelmotort nem tartom aránytalan kockázatnak a négyhengeres benzinesekhez képest. A legkisebb fenntartási költséget azonban egy E46 318i ígéri.

Ha mégis meggondolná magát, ebben a cikkben a sorhatos benzinesekről talál hasznos információkat:

http://www.vezess.hu/hasznaltauto-tesztek/2016/01/15/hasznalt-3-as-bmw-e46-milyenek-a-sorhatok/

Üdvözlettel, Szörényi András

Varga Győző kérdezi - 2017-03-24 13:02:10

Kedves András,

sajnos 7 éve belenyúltunk egy pénztemetőbe, (nem írok konkrétumot a negatív reklám miatt, egyébként híresen megbízható autó) amit lecserélnénk egy másikra. A keret 900.000 Ft + átírás.
Első sorban japán vagy koreai autót keresünk 1500-1600 ccm-s szívó benzines motorral. Legyen megbízható és ne rothadjon. Segítségét, javaslatát nagyon köszönjük.

Dóri és Győző

Válasz levélre

Kedves Dóri, kedves Győző!

Rengeteg opció van. Ezzel a kerettel vehetnek első generációs Honda Jazzt, amely nagyon jó autó és kijön belőle a legalább ennyire ajánlható, hetedik generációs Civic is a 2003-as modellfrissítés előttről.

A koreai autók közül a Chevrolet-Daewoo Lacettit illetve a Nubirát ajánlom. Sajnos az 1,6 és az 1,8-as motorjuk is elég torkos, a normális fogyasztása miatt ajánlható 1,4-es viszont a kombiban nem volt benne, csak az ötajtósban és a szedánban.

A rozsdásodás miatt a Mazda 323 BJ kiesik sajnos, bármilyen megbízható is, viszont az ötajtós Suzuki Liana nem rohad, tágas és jól variálható belül és nagyon ésszerű választás. Kevesen gondolnak rá, elég rút is szegény, de nagyon megbízható és a 900 ezres keretet mesze nem meríti ki.

Üdvözlettel, Szörényi András

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

Már rendelhető az Audi családi villanyautója

Habár a szériaverziót még be sem mutatták, az érdeklődők máris megrendelhetik az Audi hamarosan piacra lépő elektromos gépkocsiját.

Ölében kisbabával vezetett egy nő, a videó miatt forrong a Facebook

A közösségi média mostanában kapta fel ezt a videót, és a vélemények megdöbbentően vegyesek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.