Méltó ellenfelet küld a Golf, Astra ellen a Hyundai

Premier: Hyundai i30, 2017-es modell, Párizsi Autószalon

Szerző: Rácz Tamás levél küldés 
Dátum: 2016.10.04. 07.15

Csinos, arányos, korszerű kompakt autót hozott a Hyundai Párizsba. Az első beülés alkalmával nem találtunk rajta fogást.

Méltó ellenfelet küld a Golf, Astra ellen a Hyundai

A car for everyone, Egy autó mindenkinek: így indít a Hyundai sajtóközleménye az új i30-cal kapcsolatban. És ez a bugyuta szlogen az egyetlen, amibe beleköthetünk, mert amúgy a Golf-osztályos kocsit nagyon jól eltalálták. Kockázatvállalás semmi, se kívül, se belül, se a motortérben, igazi biztonsági játékos ez az új modell. Egy autó, ha nem is mindenkinek, de bárkinek. Az i30 2017 elején érkezik majd meg az európai szalonokba, motorpalettájának újdonsága egy 1,4 literes benzines turbómotor.

A sportos vonalat is megnyomta a Hyundai

A sportos vonalat is megnyomta a Hyundai

Látványos kiállítási darab volt a standon az N betűvel agyonfirkált sportautó-tanulmány. Az N az lesz Hyundai-nak, ami az M a BMW-nek: a gyári tuningműhely által felspécizett autókat jelölik majd ezzel a védjeggyel; az első ilyen modell ez az RN30 jelzésű prototípus. Kétliteres turbómotor prüszköl az orrában, 380 lóerős teljesítménnyel. A nagy erő nem rángatja majd a kocsi orrát, összkerékhajtásával a legkifinomultabb kompakt sportmodellek (Subaru WRX STi, Ford Focus RS) babérjaira tör az i30-ból fejlesztett szörnyeteg.

Korrekt műszerfal, tisztességes kivitelezés

Korrekt műszerfal, tisztességes kivitelezés

A háromajtós i20-as alapjaira konstruált 2017-es WRC-modellt is megnézhettük, az autó a Monte-Carlo Rallye-n debütál majd. Az IONIQ-ról kiderült, hogy valóban három különböző mértékben villamosított hajtáslánccal, hibridként, plug-in hibridként és tisztán elektromos autóként is kapható lesz.

A sok szép nagy és erős Hyundai mellett szinte eltűnt a standon az új i10-es kisautó – kissé szégyenkezve várjuk a menetpróbát, ahol, ígérjük, minden figyelmünk az övé lesz majd!

Kommentek

70 millióért a tiéd lehet Magnum Ferrarija

A Bonhams holnap elárverezi azt a Ferrari 308 GTS-t, amellyel Tom Selleck csapatott Hawaii szigetén, mint Magnum magánnyomozó.

Ilyen motorok lesznek a Kia csúcsszedánjában

Véglegesítette a Stinger kupélimuzin motorpalettáját a Kia. Hibrid nem lesz egyelőre.

F1: Ilyen lehet a narancsszínű McLaren

Egyre valószínűbbnek tűnik, hogy Ron Dennis eltávolítása után a McLaren régi-új színt ad az autójának, visszatér a narancs. Egy grafikus már meg is álmodta, milyen lehet Alonso új autója.

Új alvázas Suzuki jön!

A Suzuki illetékesei megerősítették, hogy a Jimny utódja is létravázra épül majd. Egyéb konkrétum nincs.

Minden, amit az új Toyota Yarisról tudni lehet

Márciusban frissítőkúrát vesz a Yaris. Kistestvérének megjelenését ölti majd magára.

F1: Helyet találtak a Red Bull-ifjoncnak

Bár Forma-1-es lehetőséget nem kapott a Red Bulltól, versenyülést azért szeretek a GP2 tavalyi bajnokának, Pierre Gaslynak 2017-re. Japánban folytatja.

Őrületes középmotoros Golf eladó, amcsi V6-ossal

Ha éppen van felesleges 1,7 milliód valami őrültségre, akkor ne keress tovább, megtaláltad. Persze a szállítás nem lesz egyszerű, és az NKH-nak is lesz egy-két szava hozzád.

Mazda MX-5 azoknak, akik nem szeretik az MX-5-öt

Biztonságérzetet adó fix C-oszloppal, a bezártság érzetét adó kemény targatetővel, komfortot adó automata váltóval is vehetnek mostantól kis Mazda roadstert azok, akik alapvetően nem is szeretik a roadstereket.

F1: Hondára vált a Sauber?

Német sajtóértesülés szerint a Sauber-csapat 2018-ra a Honda erőforrásaira válthat.

Mobillal szoktatnak le a vezetés közbeni mobilozásról

A kezdő vezetők virtuális szemüveg segítségével tanulhatják meg, hogyan reagáljanak a balesetveszélyre, és egyúttal megtapasztalhatják a helytelen viselkedés drasztikus következményeit.

Csökkent a győri Audi teljesítménye

Csökkent az Audi Hungaria Motor Kft. teljesítménye 2016-ban, 2015-höz képest 95 882 motorral és 37 231 járművel kevesebbet gyártott a cég.

F1: Alonso nem fél a szuperújonctól

A McLarennél idén bemutatkozik a GP2-t 2015-ben sosem látott fölénnyel megnyerő Stoffel Vandoorne. Fernando Alonso elismeri a képességeit, de nem tart az ifjonctól.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.