Méltó ellenfelet küld a Golf, Astra ellen a Hyundai

Premier: Hyundai i30, 2017-es modell, Párizsi Autószalon

Szerző: Rácz Tamás levél küldés 
Dátum: 2016.10.04. 07.15

Csinos, arányos, korszerű kompakt autót hozott a Hyundai Párizsba. Az első beülés alkalmával nem találtunk rajta fogást.

Méltó ellenfelet küld a Golf, Astra ellen a Hyundai

A car for everyone, Egy autó mindenkinek: így indít a Hyundai sajtóközleménye az új i30-cal kapcsolatban. És ez a bugyuta szlogen az egyetlen, amibe beleköthetünk, mert amúgy a Golf-osztályos kocsit nagyon jól eltalálták. Kockázatvállalás semmi, se kívül, se belül, se a motortérben, igazi biztonsági játékos ez az új modell. Egy autó, ha nem is mindenkinek, de bárkinek. Az i30 2017 elején érkezik majd meg az európai szalonokba, motorpalettájának újdonsága egy 1,4 literes benzines turbómotor.

A sportos vonalat is megnyomta a Hyundai

A sportos vonalat is megnyomta a Hyundai

Látványos kiállítási darab volt a standon az N betűvel agyonfirkált sportautó-tanulmány. Az N az lesz Hyundai-nak, ami az M a BMW-nek: a gyári tuningműhely által felspécizett autókat jelölik majd ezzel a védjeggyel; az első ilyen modell ez az RN30 jelzésű prototípus. Kétliteres turbómotor prüszköl az orrában, 380 lóerős teljesítménnyel. A nagy erő nem rángatja majd a kocsi orrát, összkerékhajtásával a legkifinomultabb kompakt sportmodellek (Subaru WRX STi, Ford Focus RS) babérjaira tör az i30-ból fejlesztett szörnyeteg.

Korrekt műszerfal, tisztességes kivitelezés

Korrekt műszerfal, tisztességes kivitelezés

A háromajtós i20-as alapjaira konstruált 2017-es WRC-modellt is megnézhettük, az autó a Monte-Carlo Rallye-n debütál majd. Az IONIQ-ról kiderült, hogy valóban három különböző mértékben villamosított hajtáslánccal, hibridként, plug-in hibridként és tisztán elektromos autóként is kapható lesz.

A sok szép nagy és erős Hyundai mellett szinte eltűnt a standon az új i10-es kisautó – kissé szégyenkezve várjuk a menetpróbát, ahol, ígérjük, minden figyelmünk az övé lesz majd!

Kommentek

Jövőre minden eddiginél nagyobb Seat jön

A Škoda kölcsönadja a Kodiaqot a Seatnak, így nekik is lesz középkategóriás szabadidőjárművük. Első részletek a leendő óriásról.

Speciális mentőjárművet épített a Kamaz

Szinte bárhol bevethető mentőjárművet épített a Kamaz, mely kiválóan alkalmas tűzoltók és a mentők munkájának támogatására.

Így gyorsul 350-re a Bugatti Chiron

Nem sokan vezethették a Bugatti Chiront, de Jeremy Clarkson köztük volt. Az autós újságírás fekete báránya ízelítőnek az autó gyorsulási képességeit demonstrálta.

F1: A Ferrarinak hálás Grosjean

Romain Grosjean csupán két másodperccel maradt le az első helyet megszerző Hamiltontól, így igazán lelkesen vág neki az Ausztrál Nagydíjnak.

Alonso: A McLaren nem jó a pontszerzésre, szomorú a helyzet

Fernando Alonso ugyan problémamentes időmérő végén a vártnál talán jobb 13. helyet szerezte meg Melbourne-ben, de egyáltalán nem elégedett.

F1: Perezt beidézték a versenybírók

A Force Indiá-s Sergio Perezt az Ausztrál Nagydíj kvalifikációja után vizsgálat alá vonták, büntetés miatt elúszhat a 11. rajthely.

Hihetetlen módon úszta meg a balesetet ez a motoros

Lendületből ült fel az autó tetejére a motoros, amin valószínűleg ő is meglepődött az ütközés után.

Világrekordra készül a Jaguar

Idén 25 éves a Jaguar XJ220, és ebből az alkalomból monstre felvonulást terveznek, méghozzá Guinness-esélyes részvétellel.

Hamilton: Bottas nagyon jól teljesített

Lewis Hamilton indul az élről Melbourne-ben, Sebastian Vettel a második, Valtteri Bottas a harmadik rajthelyet fogta meg az időmérőn. Az első három nyilatkozatai.

Videó: Így vágta falnak a Red Bullt a helyi hős

A Red Bull-os Daniel Ricciardo nem lehet elégedett, hiszen hazai közönsége előtt szúrta el az időmérőt, a Q3-ban a falban végezte.

F1: Hamiltoné az év első pole-ja

A szezonnyitó Forma-1-es Ausztrál Nagydíj időmérőjén a mercedeses Lewis Hamilton magabiztos pole-t hozott, mögötte a ferraris Sebastian Vettel, Valtteri Bottas csak a 3. A hazai sztár a falban végezte.

Unimog a tyúkolból

Óriási szerencsével máig lehet megkímélt, milliókat érő autókat találni elhagyott pajtákban, raktárakban. Na, ez az Unimog nem ilyen.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.