Győri gyilkológép: Audi RS3 Limousine

Audi RS3 Limousine Győri Audi

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.09.30. 15.21

A fél évvel ezelőtt bemutatott Audi RS3 hajtáslánca most az A3 limuzinba is beköltözött. Jól áll neki a lépcsős far.

400 lóerős, 480 Nm nyomatékú, öthengeres turbómotor, összkerékhajtás és egy (képzeletbeli) Made in Hungary címke: egyetlen mondatban ennyivel lehetne összefoglalni az Audi RS3 Limousine lényegét. Nézzünk hozzá még párat!

Az öthengeres blokk 26 kilóval könnyebb, ám 33 lóerővel erősebb közvetlen elődjénél, a maximális nyomatékot 1700 és 5850/perc között adja le. Különlegessége a kettős (közvetlen és szívótorki) befecskendezés.

Audi RS3 Limousine

Az integrált fejtámlás, steppelt bőrkárpitozású RS sportülésekért plusz pénzt kell letenni az asztalra. A lapos aljú sportkormány alapáras.

Audi RS3 Limousine

Külön pénzt kérnek a 12,3 colos virtuális műszeregységért.

Audi RS3 Limousine

Ha nem ad elég hangélményt a szabályozható kipufogó, rendelhető Bang & Olufsen hifi 705 wattal, 14 hangszóróval.

Audi RS3 Limousine

Álló helyzetből 4,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára az autó. Végsebessége külön kérésre 280 km/óra.

Audi RS3 Limousine

Az összkerékhajtás mellett kerekenként ható ESP segíti a stabil kanyarvételt. A menetstabilizáló teljesen kiiktatható.

Audi RS3 Limousine

25 mm-rel leültetett futóművet kapott az RS3, a kormánymű progresszív. Felárért állítható lengéscsillapítás is kapható.

Audi RS3 Limousine

Ha kevés a 37 centis átmérőjű, nyolc dugattyúval fogott első fék, karbon-kerámia egység is kérhető az első tengelyre. Hátul 310 mm-es a tárcsa.

Audi RS3 Limousine

Alapkivitel a 19 colos kerék, 235/35 abroncsokkal. A nyomtáv elöl 20, hátul 14 mm-rel nőtt meg.

Audi RS3 Limousine

Új funkció a részleges autonóm vezetésre képes dugósegéd (65 km/óra alatt), az autonóm vészfékezésre képes baleset-elkerülő rendszer, valamint a keresztirányú forgalomfigyelő.

Kommentek

Így indul egy Ikarus kemény 20 év állás után

Egy villanásnyi jelenet a polgári csirketelep életéből, ahol régi magyar csodák születnek újjá.

F1: Rosberg elmondta a véleményét Ecclestone-ról

Hosszú évtizedek után Bernie Ecclestone-t eltávolították az F1 éléről, Nico Rosberg így reagált rá.

F1: Pokolian nehéz lesz előzni az új autókkal

A Force India pilótája, Esteban Ocon is azt mondja, hogy a 2017-es autók nagyon jól fognak kinézni, de az előzésekkel gond lehet.

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.