Józan vadállat a Mercedes AMG GLC 43 Coupé

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.09.01. 11.16

367 lóerős, hathengeres motorjával ésszerű kompromisszumot testesít meg a civil tömegmodellek és a V8-as AMG-csúcskivitel között a Mercedes GLC Coupé legújabb változata.

Fürgébben váltó, kilencfokozatú sebességváltójával, hátsókerék-hajtást favorizáló 4Matic összkerekes rendszerével, 367 lóerős, 520 Nm-es, háromliteres turbómotorjával (1,1 barra emelt töltőnyomással) és áthangolt futómű-geometriájával a Mercedes GLC 43 Coupé inkább a karosszéria sportautós sziluettjének megfelelő menetdinamikát sejtet (4,9 mp százra, 250 km/óra végsebesség).

Ugyanakkor az adaptív, változtatható magasságú légrugózás, a közel 2,5 tonnás vontatóképesség, a harminccentis gázlómélység (tényleg van, aki dágványozni vinné a GLC kupét?) vagy a hajtáslánc ECO állása, amely nem csak a start-stop funkciót, de a motorfék helyett vitorlázó (szabadonfutó) üzemmódot is kínál, a modell praktikusabb, hétköznapibb aspektusaira világít rá.

Persze a 19-21 colos kerekek, a kétszer kettes kipufogóvég, a beltér vörös cérnával varrott kárpitozása, a piros biztonsági övek, a vágott aljú kormány egyértelművé teszi, hogy az autó személyiségének melyik oldala az erősebb. A központi kijelzőn race stopperóra tartja nyilván a köridőt – de közben alaphelyzetben is 491 liternyi üreg várja a csomagokat, a hármas osztású üléstámlákat ledöntve pedig akár 1,4 köbméterre bővíthető a raktér.

Mercedes AMG GLC 43 Coupé

Kommentek

Na ilyen fotókat sem láttunk még magyar használtautó-hirdetésnél

Sok cifra hirdetéssel találkoztunk már, de ilyet még soha nem láttunk.

Hatalmas és okos SUV a Škodától

A Škoda bolygóközi méretű teret, a korszak színvonalán álló vezetési segédeket és jó minőséget csomagolt vonzó, biztonságérzetet sugalló terepjárós formába Kodiaq név alatt.

Eladhatatlan rémség a Bentley gúnyába csomagolt Mustang

Időnként megpróbálkoznak az átöltöztetett Ford Mustang eladásával, de évek óta senki nem vevő a replikára.

Kátyúba hajtott a Ferrarival, az önkormányzat fizetni fog

Jótékony célra ajánlotta fel az önkormányzattól kapott kártérítést a kátyúban megsérült Ferrari után tulajdonosa.

Fokozatosan szorulnak ki az autók Londonból

London polgármestere hatékony lépéseket tesz a levegő minőségének javítása érdekében. Most az iskolák környékéről tiltotta ki az autókat.

Jean Todt: Túl nagyok a különbségek

Az autók gyorsabbak, szebbek és nehezebben vezethetőek, de Todt szerint még mindig túl nagyok a különbségek a mezőnyben.

F1: Ezért kellett halasztani a melbourne-i rajtot

A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elmagyarázta, miért nem engedték el a mezőnyt elsőre az Ausztrál Nagydíjon.

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

F1: Így készült az Ausztrál Nagydíj graffitije

Time lapse videó mutatja meg, hogy hogyan készült az Ausztrál Nagydíj graffitije.

F1: Nyolcmillióra büntették a Williamst

A Lance Stroll autójában elvégzett váltócsere miatt az FIA megbüntette a Williamst, de az újonc pilóta összességében pozitívan látta első F1-es hétvégéjét.

Baleset miatt állítja le az önvezető autók tesztelését az Uber

Figyelmetlen sofőr borította fel az Uber önvezető autóját az Egyesült Államokban. A cég a nyomozásig leállítja a fejlesztést.

F1: “Húzok a f…ba!”

A Red Bull-os Daniel Ricciardo számára rosszabbul már nem is alakulhatott volna az Ausztrál Nagydíj, Melbourne-ben csak annak örült, hogy vége a hazai versenyének.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.