Új Passat: luxusautó a Népautótól

VW Passat B8 - Párizs

Szerző: Rácz Tamás levél küldés 
Dátum: 2014.10.03. 17.05

Az új Passat, ha nem spórol az extrákkal a megrendelő, simán elmegy prémiumautónak is. Kinek kell ezek után A4-es, A6-os Audi? (Hacsak nem RS, persze.)

Az alapkivitel-közeli tipikus cégautó, egy flotta-Passat nyilván nem lesz olyan elképesztően finom, puha és igényes, mint a Párizsi Autószalonon kiállított példányok. De aki akarja, olyan fabetétes, bőrüléses, gyerekpofi-támaszos Passatot konfigurálhat majd magának, amelyből nézve teljesen értelmetlennek tűnik majd egy Audi A4-es vagy akár A6-os presztízs-felára. Egy ilyet vetettünk alá tomportesztnek Párizsban:

Az immár 650 literes csomagtartó, a TFT-monitorral helyettesített műszeregység és a motorválaszték részleteiben ebben a cikkben érdemes elmerülni, melyben Földes Attila kollégánk számolt be az első statikus bemutatóról, még júliusban. Mi Párizsban a GTE konnektoros hibridváltozat mellett már csak ennyi újat láttunk a Passattal kapcsolatban:

Ő is beült az új Passatba

A Vezess.hu Párizsi Szalonról írott cikkeit ebben a rovatban gyűjtjük.

Kommentek

  • vmaast

    Az a bibi, hogy akármennyi extrát gyömöszölnek a Passat-ba, akármennyi krómot öntenek rá, akkor is csak egy felcsicsázott kőművesautó marad. Nem ezeken múlik a dolog..

  • somebody

    Te biztosan Bentleyvel közlekedsz, ha neked egy ilyen Passat kőművesautó. Az túlzás, hogy prémium, inkább csak tisztességes középkategóriás, de hülyeséget ne beszéljünk már…

Eladó a BMW, amiben Tupacot lelőtték

A híres és hírhedt énekest, Tupac Shakurt 1996-ban lőtték le, amikor épp egy Las Vegasban lévő koncertre tartott. A BMW, amiben a halálos lövések érték, most eladó.

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

Képcunami a Forma-1-es tesztről

Több tucatnyi fotó és számos videó a 2017-es Forma-1-es autók első napjáról Barcelonából.

A tíz legfurcsább raliautó, amit valaha pályára engedtek

Igen különleges látványt nyújtottak ezek a versenyautók, amikor elrúgták a murvát és csattogott a kipufogó. Következzen most tíz unortodox raliautó, amire soha nem számítanál a pálya szélén ácsorogva.

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

F1: Máris leírta az évet a Williams?

Claire Williams csapatfőnök szerint “nagy kihívást jelentő” szezon előtt áll a Williams az idén, ami ritkán szokott jót jelenteni.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.