Új Passat: luxusautó a Népautótól

VW Passat B8 - Párizs

Szerző: Rácz Tamás levél küldés 
Dátum: 2014.10.03. 17.05

Az új Passat, ha nem spórol az extrákkal a megrendelő, simán elmegy prémiumautónak is. Kinek kell ezek után A4-es, A6-os Audi? (Hacsak nem RS, persze.)

Az alapkivitel-közeli tipikus cégautó, egy flotta-Passat nyilván nem lesz olyan elképesztően finom, puha és igényes, mint a Párizsi Autószalonon kiállított példányok. De aki akarja, olyan fabetétes, bőrüléses, gyerekpofi-támaszos Passatot konfigurálhat majd magának, amelyből nézve teljesen értelmetlennek tűnik majd egy Audi A4-es vagy akár A6-os presztízs-felára. Egy ilyet vetettünk alá tomportesztnek Párizsban:

Az immár 650 literes csomagtartó, a TFT-monitorral helyettesített műszeregység és a motorválaszték részleteiben ebben a cikkben érdemes elmerülni, melyben Földes Attila kollégánk számolt be az első statikus bemutatóról, még júliusban. Mi Párizsban a GTE konnektoros hibridváltozat mellett már csak ennyi újat láttunk a Passattal kapcsolatban:

Ő is beült az új Passatba

A Vezess.hu Párizsi Szalonról írott cikkeit ebben a rovatban gyűjtjük.

Kommentek

  • vmaast

    Az a bibi, hogy akármennyi extrát gyömöszölnek a Passat-ba, akármennyi krómot öntenek rá, akkor is csak egy felcsicsázott kőművesautó marad. Nem ezeken múlik a dolog..

  • somebody

    Te biztosan Bentleyvel közlekedsz, ha neked egy ilyen Passat kőművesautó. Az túlzás, hogy prémium, inkább csak tisztességes középkategóriás, de hülyeséget ne beszéljünk már…

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.