A Huracán belső égésű motorját nem egy, nem kettő, hanem három villanymotorral egészíti ki az Asterion, a Lamborghini technológiai kísérletként aposztrofált, azaz nem sorozatgyártásra szánt prototípusa. Az utastér mögött elhelyezett, hosszában beépített V10-es és a hétfokozatú DSG váltó között található az egyik villanymotor, a másik kettő pedig az első kerekeket hajtja. 

Így megmaradt a márkára jellemző összkerékhajtás, felszabadult viszont a kardánaagút, ami pont alkalmas helynek bizonyult a lítiumion-akkucsomagok biztonságos, kellően mély tömegközéppontú tárolásához. 

A hálózatról feltölthető akkumulátorokkal akár 50 kilométert képes megtenni az Asterion, legfeljebb 125 km/órával, ami nyilván nem a forma és a márkanév diktálta tempó, de nem is baj, hiszen elektromos üzemmódban csak az első két kerék hajtott. 
A három villanymotor egyébként együttesen 300 lóerőt teljesít, a Lamborghini ezért 910 lóerőt ad meg rendszerteljesítményként, ami arra enged következtetni, hogy holmi harmonizáció helyett egyszerűen csak a maximális csúcsteljesítményre hajtottak a hangolás folyamán. Ennek meg is lett az eredménye, az autó 3,0 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 320 km/óra, ugyanakkor a hivatalos átlagfogyasztás 4,12 l/100km. 
Ami a sallangot illeti, az Asterion különleges, aktív hűtőrendszert kapott, a régi időket idéző, háromküllős kormányról választható a hibrid, elektromos és benzinüzem, és mivel a központi kijelző a digitális műszerfalnak köszönhetően eltűnt, az utas egy hordozható táblaszámítógépen keresztül kezelheti a klímaberendezést és egyéb technológiákat.