Hibrid Lamborghini és Ducati-motoros Volkswagen

A VW-csoport újdonságai

Szerző: Rácz Tamás levél küldés 
Dátum: 2014.10.02. 06.00

Ducatitól Škodán át Lamborghiniig egy helyre gyűjtötte idei őszi újdonságait a Volkswagen Csoport.

Az idei Párizsi Autószalonon a hagyomány szerint egyfajta premier előtti bemutatót tartott a Volkswagen Csoport, e hét autó-, két kamion- és egy motormárkát jegyző gigacég, a világ harmadik, Európa legnagyobb autógyártója. Az irdatlan erődemonstráción készítettük az alábbi videót:

A VW-csoport estélyén Catherine Deneuve is megjelent, hogy a VW által a Cinema for Peace békeszervezetnek adományozott 200 000 eurós csekket átvéve kicsit csapongva ecsetelje, milyen fontos számára a béke a világban.

Nála jóval összeszedettebb volt Martin Winterkorn, a VW AG elnöke, aki a környezetvédelemmel kapcsolatos felelősségről, a CO2-kibocsátás csökkentésének szükségességéről beszélt, egy vadiúj prototípus, a 200 lóerős, 1,2 literes V2-es Ducati-motorral szerelt, 270 km/h végsebességű, de minden bizonnyal igen takarékos VW XL Sport előtt.

Ez a kocsi annyira új, hogy e sorok írásakor, október elsején éjjel az előzőekben leírtakon kívül semmit nem tudunk róla, a Párizsi Autószalon első hivatalos sajtónapján, azaz ma derülnek ki majd róla a részletek.

A Lamborghini Asterion LPI 910-4 rálicitál az eddigi szuper-hibridekre, a koncepció 910 lóerős brutális olasz aszfaltszaggatót vizionál.

Néhány újdonságról már értesültünk sajtóközleményekből. A Škoda Fabiáról, sőt, a Fabia kombiról itt olvashatnak, a lenyűgöző, 305 km/h végsebességű Bentley Mulsanne Speed adatait itt mutattuk be. Az Audi TTS-t is ellőtte pár napja a cég, a konnektorról tölthető hibrid Passatról itt található sok-sok információ. 

Vajon ez lesz a jövő útja? A Lamborghini képviselői váltig állítják, hogy náluk van helye a hibrideknek


A 910 lóerős hibrid Lamborghiniről, az Asterionról, a Transporter érdekes pickup-tanulmány verziójáról, a Porsche Cayenne konnektoros hibridváltozatáról és a Ducati új modelljéről a standok mellől hamarosan küldjük a részleteket!

Kommentek

  • Kanyaró Malvin

    Nem fekáliával gurigáznak. Főleg a megvadított XL Sport tetszik, de egy családbarát TT-nek is nagyon örülnék Győrből. Én azt hittem, valami kombiszerű crossover jöhet még belőle, de remélem, hogy a kettő nem zárja ki egymást.

Megjött az utolsó új Forma-1-es

Az új modellhez új szín is jár: a Toro Rosso által leleplezett STR12-est nem lehet majd összekeverni az elődeivel.

F1: Szürke gyilkost mutatott be az amerikai csapat

A mezőnyből utolsó előttiként bemutatkozott az amerikai Haas-csapat új autója is, a VF-17-es.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

F1: Itt a (bal)szerencsés új Red Bull – videó

A Red Bull Racing-csapat vasárnap 13 óra 13 perckor leleplezte 2017-es Forma-1-es autóját, az RB13-ast. Tesznek a babonákra.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

F1: Pályán a McLaren és a Renault

Barcelonában a McLaren-Honda és a Renault is pályára küldte új Forma-1-es autóját.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.