Beültünk a Ford Mustangba

Jövőre már Európában is árulják a Mustangot

Szerző: Rácz Tamás levél küldés 
Dátum: 2014.10.02. 15.15

A sokadik bőrt húzza le a Mustangról a Ford (brrr, de csúnya metafora), amikor Párizsban is megmutatja Európának azzal, hogy hamarosan kapható lesz.

Nem először mutatják be Európában az új Mustangot, amit a modell 50 éves története során most először az Óvilágban is hivatalosan forgalmaznak majd. A tavaly decemberi barcelonai mindent-a-szemnek bemutató és a tavaszi, lisszaboni focis előrendelési kampány után azonban most bele is ülhettünk a kocsiba. Az első benyomások alapján nem okoz majd csalódást!

Az új Mustang európai verziója ötliteres, 418 lóerő és 524 Nm leadására képes V8-as szívó vagy 2,3 literes, 314 lóerős, 434 Nm-t tudó négyhengeres turbómotorral érkezik jövő év elején. Az európaiaknak szóló sajtóközleményben több érdemi adat nem is szerepel a kocsiról, de az amerikai Ford-oldalakon egy aggasztó adatot azért még elcsíphetünk. A Mustang 16 mázsát nyom – kíváncsian várjuk a menetpróbát, amikor majd kiderül, hogy nem lesz-e túl húsos, nehézkesebb az első Mustangnál – ami csupán 1100 kilót nyomott. Igaz, az alapmotorral nem is volt erősebb 101 lóerősnél.

A Vezess.hu Párizsi Szalonról írott cikkeit ebben a rovatban gyűjtjük

Kommentek

  • Pistabátyám

    Az Ősmusztángnál szebbet nem tudnak alkotni. Amikor 1967-ben a Kígyó utcában megláttam az elsőt – óarany színben, nyitott tetővel – földbegyökerezett a lábam. Csak néztem, néztem, és nem tudtam levenni róla a szemem. Addig hírből sem ismertem, tehát semmi sem befolyásolt!

  • vmaast

    Ez is a B oldalt pörgeti már…

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger Forma-4-es balesete a Donington Parkban.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

F1: A bőröndjében vitte az alkatrészt a Red Bull-főnök

A Red Bull-főnök Christian Horner Szocsiban elárulta, hogy a saját bőröndjében volt kénytelen alkatrészt vinni Max Verstappen erőforrásához a hétvégére.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

Soha nem látott, kedves újítás a rendőrautókban

Játékmackókkal szereli fel az észt rendőrség a járőrautókat, hogy vigaszt nyújtsanak a kisgyerekeknek, akik balesetek vagy más, nagy traumát okozó helyzetek résztvevőivé válnak.

F1: 15 helyes hátrasorolás a McLaren-újoncnak

Kezdődik: a McLarennél már az idény negyedik fordulóján jönnek a motorcserés hátrasorolások, Stoffel Vandoorne az Orosz Nagydíjra 15 pozíciós büntetést kapott.

F1: Alonso azért se bánja, hogy otthagyta a Ferrarit

Fernando Alonso unja már a kérdést, de újra elmondta, hogy akkor sem bánja a Ferraritól való távozást, ha idén bajnoki esélyes az olasz csapat. A McLarennél javult az életminősége.

Tarlós bedurvult, ez lett a bírságkamera sorsa

Tarlós István főpolgármester leszereltette a Bécsi és Szépvölgyi út kereszteződésében felszerelt kamerát.

F1: Räikkönen az élen, menet közben esett szét a Force India

A Forma-1-es Orosz Nagydíj első szabadedzésén a Ferrari Mercedesek előtt végzett, a leggyorsabb Kimi Räikkönen volt. A Force India látványos hibát produkált.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.