Úgy tűnik, a bosnyák-horvát származású svéd labdarúgó a Volvo mellett kötelezte el magát. Zlatan Ibrahimović először év elején szerepelt egy reklámban, amiben az XC70-es modellel ment vadászni, majd jeges vízben úszott, most pedig a Vezess.hu csapata kapta lencsevégre, ahogy átveszi új autóját a Párizsi Autószalonon
Azonban ezt nem a Volvo ajánlotta fel neki, hogy népszerűsítse a márkát, a Paris Saint-Germain focistája saját magának vásárolta az autót, hazája iránti elkötelezettségből, és mert valóban kedveli a svéd gyártó kínálta kényelmet. Az átadás ezúttal nem egy szalonban zajlott, hanem újságírók gyűrűjében, a színpadon.
A színvonalat három, jól variálható üléssor, modern, érintőképernyős kezelőfelület és ultramodern biztonsági rendszerek emelik; a hajtásláncok sorából a konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc sem hiányzik. 
A T8 mostantól az XC90 legerősebb modelljét jelöli a csomagtérfedél jobb oldalán. A benzines blokkot hátra szerelt 60 kW-os elektromotorral kiegészítve összkerékhajtású full hibriddé váló csúcsváltozat a gyári adatok szerint összesen 400 lóerős, maximális nyomatéka 600 Nm, míg az átlagfogyasztása csak 3 liter körüli. 
A nyilvánosság előtt vett autót a sztárfocista 1
Nálunk ennél bizonyára kelendőbb lesz az olcsóbb és egyszerűbb D5 ikerturbós dízel a maga 225 lóerejével és 470 Nm-es nyomatékcsúcsával, ami ezt a kéttonnás autót a gyár szerint átlagosan 6 liter gázolajjal elmozgatja majd 100 kilométeren. Meglátjuk, ahogy a D4-es 5 literes átlagát is, ez 190 lovas, a maximális nyomatéka 400 Nm. Lesz még két benzines is, ha valakinek van a kert végén kútja: a T6 320 lóerővel és maximum 400 Nm forgatónyomatékkal, a T5 motor pedig 254 lóval és 350 Nm-rel.
A nyilvánosság előtt vett autót a sztárfocista 2
Az évente 4,6 milliárd forintnak megfelelő eurót kereső focista azért a német technikát, és a szupersportautókat sem veti meg. Idén tavasszal a közel 900 lóerős Porsche 918 Spyder volánja mögött készítettek róla felvételt.