Néhány nappal észak-amerikai fivére után Európában is bemutatkozott az átdolgozott Honda CR-V. Megjelenésében tökéletesen átalakult a kompakt szabadidőjármű: újak a fényszórók, módosult a hűtőmaszk, a lökhárító és alatta a kartervédő lemez. Hátul újak a LED-es lámpatestek, átrajzolták a hátsó ajtót és a lökhárítót. 

Az eddigi 2,2 literes dízelmotort egy jóval kisebb, 1,6 literes blokk váltja. A vadonatúj erőforrás a Honda Earth Dreams családjába tartozik, 160 lóerős teljesítményére és 350 NM nyomatékára (2,2 i-DTEC: 150 LE, 350 Nm) rácáfolva 130 g/km alatti CO2-kibocsátásra képes, szemben elődje 154 g/km értékével. 
A motor egy szintén új fejlesztésű, kilencfokozatú automata sebességváltóval is társítható, ez 20 százalékkal kevesebbet fogyaszt, mint a 2,2 literes dízel tette automatával. Megmarad a kínálatban a csökkentett üzemanyag-fogyasztású 120 lóerős 1,6-os dízel (elsőkerék-hajtással); a kétliteres benzinmotort nem említette a gyár, így vélhetően változatlan formában szolgál tovább.