Itt a szupertakarékos Passat!

Konnektoros hibrid hajtáslánccal

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.09.28. 10.15

Az ígéretekhez híven a Volkswagen Passat is megkapta a cégcsoport bevált benzin-elektromos PHEV hajtásláncát. Menetteljesítményei versenyképesek

A Golf GTE vagy az Audi A3 e-tron után most a Passatba is beépítették a Volkswagen 1,4 literes TSI benzinmotorból (156 LE) és 115 lóerős, 400 Nm nyomatékú villanymotorból álló, konnektorról tölthető hibrid hajtásláncát. A rendszerteljesítmény 218 LE, a hajtáslánc hatfokozatú DSG váltón keresztül hajtja az első kerekeket. 

Az autó átlagos üzemanyag-fogyasztása 2,0 liter 100 kilométeren, ami 45 g/km CO2-kibocsátásnak felel meg. Ez persze csak laboratóriumi körülmények között érvényes; az 50 literes üzemanyagtartályhoz 1000 kilométeres hatótávolságot ad meg a gyár, ami ötliteres átlagot jelent – ez sem rossz érték, de a lényeg, hogy amíg van töltés az akkuban, jóval kisebb fogyasztással számolhatunk. Az autó nem egészen 8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége meghaladja a 220 km-t. Tisztán elektromos üzemben 130 km/óra a maximális tempó.
A Passat GTE nem csak takarékos, de látványos is: a 2015 második félévétől kapható, szedán és kombi kivitelben gyártandó modellt kék hűtőrács-betétek, átrajzolt lökhárítók, C-alakú LED-es nappali fények, nagyméretű alufelnik; a beltérben pedig kék környezeti megvilágítás, új rajzolatú váltógomb és lapos aljú bőrkormány különbözteti meg a hagyományos hajtású kivitelektől.

További képek a Galériában!

Kommentek

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

F1: Jules Bianchinak ajánlják az új Francia Nagydíjat

Mostantól hivatalos: 2018-tól újra lesz Francia Nagydíj a Forma-1-ben, a Paul Ricard-i versenyt a tavaly elhunyt Jules Bianchi emlékének ajánlják.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

Szörnyeteggé tuningolt Honda CR-X háromötvenért

A Honda CR-X mára átcsúszott a fehér holló ritkaságú típusok közé, pedig jó tizenöt éve minden diszkó előtt parkolt egy-egy, neonnal a lábtérben, tűzköpő hátsó dobbal tiltásig veretve. Most ezt az érzést kaphatjuk meg 350 ezer forintért.

F1: Videón Rosberg mercis búcsúkörei

A Mercedes a hétvégén Sindelfingenben ünnepelt, a visszavonuló Nico Rosberg megtette utolsó métereit a csapat színeiben.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

F1: A Ferrari szerint nem gyengül a Mercedes

A Ferrari vezetője, Sergio Marchionne szerint a Mercedes nem lesz gyengébb attól, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: “50 százalék”, hogy Alonso megy a Mercedeshez

A McLaren-Honda főnöke szerint kizárt, hogy Fernando Alonso legyen Nico Rosberg utódja a Mercedesnél, a pilóta honfitársa másképp gondolja.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

Ez történik az autóddal a hidegben

Nem csak az embernek és egyéb élőlényeknek pokoli az éjszaka, ha mondjuk mínusz tíz fokban kell a szabadban tölteni, a fagy autónak is betesz.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.