Jön a terepjáró Golf

Volkswagen Golf Alltrack

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.09.24. 14.00

A bevált receptet követve kalandosítja a kombi Golfot a Volkswagen. Nem lesznek jelentős műszaki változások.

Ha a Tiguan túl nagy, de a Golf Variant elakad a földúton, akkor a Golf Alltrack a válasz – már ha a Volkswagennek tetted fel a kérdést. 

A kompakt kombi alapjaira épülő hobbiautó 20 mm-rel nagyobb hasmagassága az alapfelszerelésként kínált 4Motion összkerékhajtással együtt már megnyugtató alkalmasságot kínál a tágas kombinak enyhe terepekre. 
A jövő év derekán érkező modellvariáns könnyen felismerhető átdolgozott lökhárítóiról, műanyag és alumínium védőelemeiről, új tetősínjeiről és túlméretes kerekeiről. Az utastérről nincsenek információink, de várhatóan néhány offroados utaláson kívül nem lesznek változások. 
Az Alltrack legalább háromféle motorral lesz kapható, mindegyikhez elektronikus első differenciálzár tartozik. Az alapmotor az 1,6 literes dízel, 109 lóerővel, 12,2 másodperces gyorsulással. A következő, 1,8 literes benzines 180 lóerőt ad le, álló helyzetből 7,8 mp alatt gyorsul 100 km/órára. A csúcsváltozat a 2.0 TDI, amelyet 150 vagy 184 lóerős kivitelben is kérhetünk majd.

Kommentek

Használt autó: nagypályás használt BMW egy új Octavia árában

2017. februárjában, az utód értékesítésének indulásával kifutott az F10-es BMW 5-ös. Öt-hatmillióval be lehet szállni, egy kompakt autó árából. Megéri kockáztatni a használt luxusautóval?

Egyszerűsítenék az újtdíjfizetést

Három multinacionális vállalat közös céget alapított a Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás (ETTS) hatékonyságának javítása érdekében. A Toll4Europe vállalkozás már minden szükséges hatóságtól zöld utat kapott.

Önjáró autók üzembe helyezését tervezik

Bő két év múlva már vezető nélküli autók közlekedhetnek a London és Oxford közti 100 kilométeres úton, ha valóra válnak egy frissen létrehozott brit konzorcium tervei.

F1: A Mercedes segíti ki a Hondát?

Brit sajtóértesülés szerint a Mercedes beszáll a Honda motorfejlesztésébe. A Red Bull nem örül a rivális felzárkóztatásának.

F1: Kínszenvedés lesz megegyezni az új motorokról

A Forma-1 új motorformulára vált 2021-től, sokan előre látják, hogy nem lesz könnyű megegyezni erről.

F1: Komoly veszélyben volt Wehrlein pályafutása

A Sauber versenyzője, Pascal Wehrlein szerint a Bajnokok Tornáján szerzett hátsérülésére a karrierje is rámehetett volna, ha nem adott volna magának elég időt a felépülésre.

Porsche: három visszahívás egy héten belül!

A német sportautógyár típusait különböző problémák sújtják, de mások sem immúnisak a péntekinadrág-szindrómára.

Figyelem, újra bírságolnak az óbudai kamerák

A III. kerület a polgármesteri iroda honlapján tette közzé, hogy mostantól megint küldik a csekkeket a szabálytalankodóknak, mert továbbra sem bizonyított, hogy jogtalanul bírságolnának kameráik felvételei alapján.

F1: Egyenlítésre készül a Mercedes

A hétvégi Orosz Nagydíjon a Mercedes szeretné 2-2-re felhozni az idei győzelmi arányt, Toto Wolff szerint az egész csapatnak fáj, amikor kikapnak a Ferraritól.

Barbár Mad Max-autó a Mitsubishitől

A Top Gear felkérésére félelmetes sivatagi versenyautót épített a Mitsubishi, majd elkészítették annak civil, megvásárolható kiadását is.

Visszatért a lépcsőshátú Swift!

Bemutatkozott és három hét múlva már meg is vásárolható a Suzuki Swift szedán – igaz, nem Suzuki, nem Swift, és nem is kapható Európában.

F1: Alonso rátette a kezét az Indy-trófeára

Hétfőn az Andretti Motorsport főhadiszállásán járt Fernando Alonso.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.