Megújul a családosok Fordja

Ford C-Max modellfrissítés

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.09.17. 14.00

Az S-Max után annak kisöccsét, a kompakt egyterű C-Max aktuális ráncfelvarrását is bemutatta a Ford. Új motorok, jobb minőség.

A flottavásárlók nagy örömére másfél literes dízel- és benzinmotorokkal bővíti kínálatát a Ford ötszemélyes C-Max, illetve hétszemélyes Grand C-Max egyterűje. Az eddigi 1,6 literes dízelt (95, 115 LE) felváltó 1.5 TDCi 120 lóerős lesz, míg az 1.5 EcoBoost benzines 150 és 180 lóerős kiadásban kérhető, akárcsak az eddig használt 1,6-os. Ezek mellett megmarad a választékban a kétliteres dízel, 140 és 163 lóerős teljesítményszinten, valamint az egyliteres turbós benzinmotor, 100 vagy 125 lóerővel. 

A gazdaságosabb motorokhoz tetszetősebb, harmonikusabb formavilág társul: a Focusról származó, az S-Maxon is bevezetendő, új száj és a modernebb, akár LED-es fényszórók ellenpontjaként letisztult far áll, kisebb hátsó lámpákkal és átrajzolt lökhárítóval. Mindehhez új felnik és friss színárnyalatok is járnak. 
A beltérben elsősorban a felszereltség változik számottevően. A nyolccolos monitorral szerelt Sync 2 multimédiás rendszer mellett áttekinthetőbb kezelőfelület, jobb minőségű anyagok, valamint fűthető kormánykerék teszi otthonosabbá a környezetet. 
A zajterhelés is javul; egyrészt hatásosabbak a gumiszigetelések, másrészt vastagabb az oldalüveg. A tűzfalra is hangszigetelő anyagot szereltek fel, a dízeleknél további megoldások csillapítják a zajok átterjedését. 
Emellett feljavították a kormányművet és a felfüggesztést, bevezetik a programozható korlátozásokat (csúcssebesség, audiohangerő, stb.) hordozó, második kulcsot, jön a bixenon kanyarfényszóró és egy sor vezetőtámogató megoldás, a parkolórobottól az ütközést automatikusan elkerülő fékrendszerig. 
A C-Max hivatalos premierje október elején lesz.

Kommentek

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.